NASILSINIZZ?
.....................................Bugün düğün günümdü . Heycandan bayılabilirdim. Gelinliğimi giymiş bir şekilde Yiğit'i bekliyordum.
( Benim seçtiğim gelinlik bu ama siz istediğiniz şekilde düşünebilirsiniz)
O sıra kapı çalmıştı ilk başta Yiğit sansamda abim gelmişti . Bana gözleri dolu dolu baktığında benimde gözlerim dolmuştu bile " Ay buraya duygusal bir konuşma yapmak için gelmedim . Hemen evlende kurtulak senden "
Abimin bunu içten bir şekilde söylemediği belliydi çünkü dokunsan ağlayacak gibiydi .
"Abim hemen evlenip gidicem " dediğimle ikimizde gülüştük . "Gel kız buraya " abim beni kendisine çekiştirerek sıkıca sarıldı.
Gene kapı çaldığında beklediğim kişi gelmişti . Yiğit beni gördüğünde ilk bir kaç saniye donmuş gibi beni izledi . O sıra abim bana gülümseyip odadan çıkmıştı . "Güzelim ,Asenam çok çok güzelsin " Yiğit'in sesi titremişti bunu söyleyince yanıma gelip alnımdan öpüp sarıldı bana "Eh yani sizde yakışıklısın Yiğit bey " bu dediğime ikimizde gülmüştük .
Kolunu bana doğru uzattığını görünce hemen kolumu ona sardım .
💍
Düğün bitmişti çokk güzeldi sonunda evlenmiştik. 4 aydır evliyiz ve mutlu bir evliliğimiz var.
Şu son günlerde midem çok bulandığı için hamilelik testi yapmıştım . Az sonra Yiğit işten gelicekti . Tam teste bakıcakken kapı çalmıştı. Testi cebime atıp kapıya doğru gittim.
Yiğit gelmişti " Bir tanecik karım nasılsın ?" Kaç gündür midenin bulandığını bildiği için böyle sormasına kalbimi bırakmıştım .
"İyiyim kocam hadi git ellerini yıka sonra yemek yap " bu dediğime gülerek " Emrinize amadeyim Kraliçem " şaka yaptığımı biliyordu. Zaten bana her türlü yardımcı oluyordu.
Yemek yemek için mutfağa gittiğimde aklıma test geldi . Cebimden çıkarıp testte baktığımda iki çizgi vardı .HAMİLEYİZ . Bir anda arkamdan sarılan bir çift el testti görünce bir an dondu " Asena bu ne ?"
Gözlerim dolu dolu Yiğit'e baktığımda ne olduğunu anlayıp bir anda beni tutup döndürmeye başladı ." Baba oluyorum !" Yiğit'e baktığımda ağlamaya başladığını gördüm .
Bizim hikayemiz mutlu bitiyor .
SON
Evet nasıldı biraz kısaydı ama hikayemiz bitti . Çoğu zaman aktif olamadım bazen yazmaya çalışsamda yazamadığım oldu .
Bu hikayemiz bitti ama yeni bir hikaye yazıyorum öğretmen ve asker ilişkisi olacak daha düzgün yazmaya çalışacağım .
Hikayemi okuyup beğendiyseniz teşekkürler 🩷
Eğer bölümü beğendiyseniz oy verip yorum yapmayı unutmayınız 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Yarı Texting
HumorDalga amçlı yazılmıştır Asena numara sallayarak bir mafyaya denk gelirse Siz: Çiğköfte yogırmışam Salata doğramışam Çiğköfte yemax için Dostları çagırmışam Saygılar... (Görüldü) İyi okumalar💞