Nasılsınızzz?
..................................İşte o gün geldi çattı sınav bugündü diyeceksiniz ki ne ara dimi bencede ne ara şu son 2 aydır çok güzel geçmişti.
Babam ve Yiğit iyi anlaşıyorlar artık tabi arada babam sinirleniyo ama sorun yok ve noldu abim ve Melisa çıkıyorlarmış .
Evet benimde yeni haberim oldu. Artık abimin benden çekeceği var .
Sınava girmek için tüm kadro burdaydı. Hepimiz yakın okullarda sınav olucağımız için şanslıyız bence evet kocamda burda Yiğit artık o kadar mafya işleriyle ilgilenmiyor .
Artık normal bir şirket sahibi ve çok mutluyuz . Neyse şimdiki ana odaklanalım.
"Eğer sınavdan düşük bir yüzle çıkarsam sakın bana soru bile sormayın " herkes bu dediğime güldü .
" Merak etme yaparsın sen sevgilim " ya kocamm " Doğru söylüyor bu şahıs babam sen yaparsın " dediğim gibi babam biraz şey aman neyse
İçeri almaya başladıklarınıda herkese sarılıp içeri girdim.
💯
Sınav çok güzel geçmişti ama suratımızı asıcağız bakalım tepkileri nasıl olucak.
İlk beni Yiğit görmüştü hemen yanıma geldi suratımın düşük olduğunu görünce " Asenam hadi gel bir dönerci biliyorum oraya gidelim he " yaaaa yerimkine babam da halimi görünce " Aynen öyle yapalım hadi gidelim" neyse sınav açıklanana kadar surat asim ehheh
🌟
Şuan 24 yaşındayım evet 24 şaşırdınız dimi neler oldu derseniz hiç bişi o kadar güzel geçti ki hayatım inanamazsınız şuan bilgisayar mühendisiyim ve kocamın şirketinde çalışıyorum .
Tabi ki torpil olmadan girdim . Kendi hakkımla girip burda çalışıyorum. Neyse gidip kocamı ziyaret edim . Odasına yaklaştığımda gıcık asistanı hemen "Asena hanım Yiğit bey şu an müsait değil diyecek bir şeyiniz varsa bana diyebilir siniz ben kendisine iletirim " bide ağzını yaya konuşuyor.
Cevap vermeden Yiğit'e yazdım .
Biz: Kocamm canım şu asistanın beni içeri almıyor müsait misin ona göre çat kapı gelicem 🥺
Kocamm: Asenam gelme zaten şuan çıkıyorum .
Mesajı okumamla kapı açıldı ve heybetli kocam geldi . Bana bakıp elini ileriye doğru uzattı . Arabaya kadar sessiz bir şekilde geldiğimizde arbaya bindiğim an bozuldu.
"Ay Yiğit şu asistanın kadar gıcık insan yok ya bide ağzını yayıyo bi çarpıcam bi gün neyse nere gidiyoruz". Bu dediklerime gülüp " Süpriz hanımefendi bekle gör "
Ne süprizi acaba neyse çok yorgun olduğumdan kafamı cama yaslayıp azcık gözlerimi dinlendirmek istemiştim.
Gözlerimi açtığımda hava kararmış ve bir sahilin önündeydik uyumuştum .Ayı Asena Yiğite baktığımda bana bakıp gülümsediğini gördüm.
" Hadi gel inelim" etraf o kadar güzel süslenmişki etrafımda döndüğümde Yiğit'e baktım . Dizlerinin üstünde çökmüştü ne olduğunu anladığımda gözlerim dolmuştu bile çoktan.
"Güzelim benim canım canıma can katanım seninle kaç yıldır tanışıyoz benim hayatım ailem oldun iyi ki varsın güzelim eğer sende istersen bu aileyi resmileştirmek istemez misin ? Benimle evlenir misin Asenam ?"
Çoktan ağlamaya başlamışım bile "EVET "ayağa kalkıp yüzüğü parmağıma taktıktan sonra sarılmıştı . O sıra alkış sesleri duyduk baktığımda herkesin burda olduğunu gördüm. "Ağlama güzelim mutlu günümüz bugün ağlama "
Birbirimize sarılı kaldıktan sonra dudağına küçük bir buse kondurdum.
💍
SONNN
Evet nasıldı ? Diğerki bölümde büyük ihtimalle final yapıcağım . Uzun süre aktif olamıyorum ve hikaye biraz yarım yamalak oldu yinede okuduğunuz için teşekkürler 🩷
Beğendiyseniz yorum yapıp yıldızlamayı unutmayın 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Yarı Texting
HumorDalga amçlı yazılmıştır Asena numara sallayarak bir mafyaya denk gelirse Siz: Çiğköfte yogırmışam Salata doğramışam Çiğköfte yemax için Dostları çagırmışam Saygılar... (Görüldü) İyi okumalar💞