سالخير..... 🤎
يلاا نبدأ... ــ🤎
فى فلة عائلة أبو النصر (عائلة آسر)
آسر اثناء صعوده على درج الفلة لفت سمعه سماع صراخ يأتي من غرفة والديه
آسر بغضب: دا صوت بابا...
نعم هو صوت والده المزعج الذي يهابه الجميع فهو شخص طبعه صعب أوي والتعامل معه أصعب.
فجأة تقدم آسر بتردد نحو غرفة والديه فاصطدم فى أخيه أحمد.. أحمد وآسر فى صوت واحد: مش تحاسب ي أخي.. فابتسمو الأخين ابتسامه جذابة زيهم كدة يختي ثكرر😂
فقال آسر لأحمد: انت سامع اللى انا سامعه ي أحمد!؟
أحمد: سامع سامع ي آسر بس هنعمل ايه انت عارف ان ابوك مانعنا ندخل فى الامور دي انت نسيت اللى حصل قبل كدة واللا ايه ي آسر.
فلاش باااااااااااااااااك📢
رضا بزعيق: لو معلتيش اللى بقولك عليه هتخسري ولادك البقية انتي فاهمااااااة واللا لاااء ي حيواااااانة انتي سامعاااااني لازم تنزلى اللى فى بطنك.. انا قلتلك إياكي تجيبي عيال تاني... ده كله وهو ماسك شيرين من شعرها...
شيرين بعياط ووجع جامد وخلاص هتفقد الوعي بين ايد المجرم الشراني ده..
شيرين بعياط: سيبني حرام عليك أنا مكنش بإيدي أعمل ايه أنا مش ذنبي كدة هتموتني فى ايدك حرام عليك..
رضا بزعيق جامد: مش بإيدك ازااااااااي وأنا قلتلك أمنعي برشام الزفت ع دمااااغك ي زبااااالة هااااااا..
وده گله وهو بيشد على شعرها أكثر وأكثر وخلاص هيمزق شعرها ف ايده..
شيرين: والله منعته خال...
ولسة هتكمل قطع حديثهما فتح الباب.
دخل آسر: بابا سيب ماما حرام عليك كدة انت بتموتها بالبطيء..
رضا بغضب وزعيق جامد: امشي ي آآآسر أخرج براااااااا..
آسر بعند: مش هخرج ألا ما تسيبها الأول.
رضا بغضب وزعيق أكثر.: آآسيييييير وراح جاي مديله قلم أطاحت به الأرض إرتجاجا...
آسر وقتها فقد الوعي خالص..
فى اللحظة دى رضا خاف شويتين لأن ده ابنه برده مهما كان لازم يكون عنده ذرة حنية تجاه أولاده..
جري رضا وشيرين على آسر وكان جه أحمد وشاف اللى بيحصل قدام عنيه
ونقلوا آسر على المستشفى واللى حصل حصل.. هو گان أغمي عليه بس من قوة القلم... ومن قوة والده...
باااااااااااااااااك📢
آسر بحزن: لا منسيتش ي أحمد انا ازااي أنسي عمري ما أنسي فربط أحمد على كتف أخيه ليخفف أوجاعه قليلا..
أنت تقرأ
عشقت الفقيرة🌎💙
Mystery / Thrillerرسيل: حاضر حاضر ي ماما قايمة اهو طبعا رسيل أول ما قامت من النوم قالت ما يقال عن الاستيقاظ. رسيل: الحمد لله الذي رد على روحي وعافاني فى جسدي وأذن لى بذكره..