Part 8🤎بفگر فيك🤎

153 5 2
                                    

نزلت جديد أهو أي خدعة😂

اتأخرت خمس دقايق بس😂

يللاا نبدأ..........👇🏻

بينما احمد كان يسير في الطريق كان حاسس بحاجه غريبه جواه....

احمد لنفسه: دول ناس غلابه وناس بسيطة أوي وكمان ناس كريمه....

احمد وهو سارح بخياله لبعيد بيقول: قمر وهي قمر وبعدين فاق من شروده ويقول لنفسه ايه اللي انا بقوله ده وفجاه وهو ماشي بعربيته في الضلمه طلع راجل قدام العربيه فجاه وكان على وشك انه يخبطه بالعربيه ولكن ستر الله وقبل ان ينزل من العربيه تفاجا من الشخص لانه....

♕فى منزل رسيل♕

الساعه دقه 4 والفجر قرب ياذن وفجاه رن تليفون رسيل قامت رسيل واعتدلت من نومها وقامت تشوف مين بيرن في الوقت ده قامت ولقت اميره هي اللي بترن....

رسيل بنوم: نعم يا اميره في حاجه ولا ايه!؟..

أميرة بجدية: بصراحه ما جاليش نوم فقلت ارن عليك اتكلم معاكي شويه بما ان نومك خفيف ههههههههههه.....

رسيل بهزار: يا كئيبه تقلقيني عشان انت ما جالكيش نوم....

أميرة: بس بس ما تزقيش كده يا اختي اقفل يعني.......

رسيل بسرعة: لا لا ما اقصدش يا ميرو يا قمر انت.... 😂

أميرة: والله يا اختي انا دلوقتي كنتى بتزقي فيا........ 😂

رسيل: فكك مني بقى انت فايقه يا اختي.....

أميرة: في في حاجه مدايقاكى ولا ايه يا رسيل..!؟

رسيل: الصراحه الصراحه اه كانت قمر اختي مخطوفه ويا دوبك لسه واحد ابن حلال مرجعها لينا......

أميرة: اخص اخص على الصحوبيه وده كله يحصل وانا ما اعرفش...

رسيل: والله يا اميره ما كنت فايقه خالص وماما تعبت مننا وحالنا كان ما يعلم بيه اللا ربنا....

أميرة بحزن على حال صاحبتها: يا حبيبتي يا رسيل انا اسفه والله ما انا ما كنتش اعرف دلوقتي الا منك........

رسيل: ولا يهمك يا ميرو....

أميرة: اه صحيح بقول لك.....

رسيل بانتباه: نعم ايه تاني يا ست الزنانه... 😂

أميرة بضحك: بصراحه ماما نفسها تشوفك من كتر ما بحكي لها عنك نفسها تشوفك اوي وتقعدي معانا نقضي يوم سوا......

رسيل: سلميلى عليها يا ميرو على ماجي وان شاء الله خليها يوم الجمعه الجايه وأهو بالمره يعني اجازه ونقعد في مع بعض....أنا والله نفسي أشوفها أوي..

أميرة: اشطاااا يا ابو الصحاب...

رسيل: يلا عايزه حاجه بقى يا ست اميره.. 😂

أميرة بهزار: انت بتطرديني بالاحترام لا ي ست رسيل مش عايزه منك حاجه😂....

رسيل: سلام ي ميرو....

أميرة: سلام يا سيسو....

وهنا كانت قمر عماله تتقلب يمين وشمال..

رسيل: ايه انت عامله زي المفراك قلقتيني يا شيخه مش عارفه انام....

قمر: على أساس إنك ما كنتيش بتكلمي اميره دلوقتي....

رسيل: اه ما انت مفتحه وعينك مفنجله معانا بقى واخده بالك مننا أوي يا اختي يا اختي روحي نامي اجري اتنيلى 😂😂

بيهزروا بيهزروا.... 😂😂

قمر بجدية: والله انا معرفتش انام لسه لحد دلوقتي ما نمتش مغمضه وخلاص وبحاول ومش عارفة.....

رسيل بغمزة: ليه ها وقعنا من اول نظره واللا ايه ولا ده الحب من النظرة الأولى 😂😂

قمر ضربتها بخفية كدة وقالتلها: اتلمي يا بت انا ما بفكرش فيه اصلا...

رسيل بخبث: يا واد يا واد انا فاهماكي وعينيكي كشفاكي 😂😂

قمر وشها أحمرر واتكسفت وقالت: هو هو بصراحه بقى اه اه هو قمر بس ما اقدرش اقول اني حبيته انا معجبه بيه بس....

رسيل: ااه اااه ماني عارفة.. 😂

قمر: ي بت بس...

رسيل: ولا بت ولا ولا ولا بس ولا ما بسش يلا ننام...

وغمزت وقالت: نبقى نشوف مين الكاريزما بقى بگره بالنهار ما النهار له عنين برده....

راحت قمر زقلتها بالمخده فى وشهاا.. 😂

رسيل: ماشي ماشي ي واقع انت ي واقع😂

قمر: ماشي ماشي يا رسيل.....

ونااامووو البنات خلااااااص....

اذكروا الله..... 🍃🍃

#رحلة رسيل#..

••••••••••••••••••••••
••••••••••••••••••••••••
••••••••••••••••••••••••••
••••••••••••••••••••••••••••

💙💙Nada💙💙

عشقت الفقيرة🌎💙حيث تعيش القصص. اكتشف الآن