1. Bölüm yeni bir gün

12.5K 343 29
                                    

Karanlık ...korkuyorum ..anne!! baba!!
Her zamanki gibi yine aynı kabusla uyanmıştım ağlıyordum ve titriyordum o kadar korkunçtu ki artık geceleri uyumaya bile cesaret edemiyordum. Ailemin alevler içinde yandığı gözümün önüne geliyordu.Anlayacağınız bana ailemin intikamını almaktan başka çare yoktu.

Sabah 5 gibi uyandım her zamanki gibi parka gidip spor yapacaktım önce karnımı doyurmak için mutfağa gittim sabah sabah dolaptan buz gibi sütü çıkarıp ısıtmak için ocağa koydum.Artık ailemde olmadığı için tek başıma yaşıyordum.Bir okulum vardı part time bir işim vardı hafta sonları gittiğim dövüş kursum vardı ve ben tek başıma hayat mücadelesi veriyordum.Akrabalarımdan hiçbirisi benim yaşadığımı bilmiyordu .Beni, ölüsü yangınların içinde kaybolmuş cesedi toprağa karışmış biri olarak biliyorlardı.

Sütümü ısıtıp içtim bugün pazartesiydi ve bu yüzden okul vardı.Okuluma gidecektim hemen bir defter çıkarttım yanınada bir iki kalem aldım.Hazır tost sipariş edip telefonuma gelen mesajlara baktım.Emreden mesaj gelmişti açıp okudum.

"bugün büyük oyun var gelecekmisin?"

Büyük oyun dediği dövüştü ama her ne kadar intikam için çalışsamda kendimi hazır hissetmiyordum. Bu yüzden cevap olarak

" benim okulum var gelmeyeceğim"

dedim.okulu bahane ederek yoksa korktuğumu falan sanardı.Tostumda gelince karnımı doyurdum ve okula gitmek için mobiletimi çıkarıp okula doğru sürmeye başladım. Evet bir mobiletim vardı siyah bir mobilet ayrıca giydiklerimde siyah olduğu için çok uyumluyduk okuluma vardığımda
mobiletimi nöbetçi kulübesinin yanına koydum. Burası eski okulum değildi herkez beni öldü bildiği için yeni okula kayıt yapmıştım.

Okula vardığımda koridorda sınıfımı aramaya başladım. Bu okulda psikopatlar ,mafyalar, serseriler vardı ve bir devlet okuluydu zaten bilerek bu okulu seçmiştim sınıfımı bulduğumda kapıyı tıklattım içeriden yüksek bir"gir"sesi geldi hemen kapıyı açıp sınıfa girdim.ve bu okula geldiğime pişman oldum.Sınıfta her pislik vardı.Hoca ders anlatıyor sınıftakiler hocayı dinlemek yerine kendi aralarında bir şeyler konuşup gülüyorlardı.Anlaşılan beni kimse farketmemişti ama farkedilmek benim işimdi. Yanımdaki hoca sınıfı susturmaya çalışıyordu ama nafile kimse hocayı dinlemiyordu.Hocadan izin alarak konuşmaya başladım yani aslında bağırarak konuşmaya başladım.

"hey lanet olasıcalar beni dinleyecek misiniz?"

Evet sanırım ilgilerini çekmeye başarmıştım herkez bana bakıyordu ve beni baştan aşağı süzüyorlardı kızlardan bir tek ben pantolon giymiştim diğerleri hep mini etek giymişlerdi bir çocuk el kaldırarak konuşmaya başladı

"bu okulda lanet kelimesini kullanamazsın dikkat çekmek istiyorsan okula paçavra gibi değilde mini eteklerle gel o zaman dikkat çekersin"

Bu çocuk beni kızdırmaya başlamıştı ve canan gürsoy buna dayanamazdı bu lafın altında kalamazdım hemen anında cevabını verdim .

" Ben senin bildiğin kızlara benzemem ama illahi mini etek giy diyorsan beni izle "

evet soyunacağımı sanmıştı gerizekalı.sadece elimdeki eldivenleri çıkarttım ve çocuğun yanına yaklaştım herkez beni izliyordu anlaşılan ne yapmaya çalıştığımı anlamaya çalışıyorlardı.Çocuğa iyice yaklaşınca gözlerine çok dikkatli baktım sadece gözgöze birbirlerimize bakıyorduk.Ben ani bir hareketle çocuğun suratına yumruğumu gömdüm acımış olmalıki bir ah sesi duydum.vurmamla birlikte o da bana el kaldırdı tam vuracaktıki dizimi karnına yerleştirdim .şimdide karın ağrısı çekiyordu daha fazla rezil olmasın diye arkadaşları onu sıraya yerine oturttu.Şimdi sıra bana gelmişti benim bir yer bulmam lazımdı. Sınıfa bir göz gezdirdim her yer kızlı erkekli dolmuştu.sadece en arka yerde bir erkek oturuyordu.
Anlaşılan bu sınıfta sürtüğü falan yoktu.Yanına gidip oturdum ama hiçbir tepki vermedi aslında benden korkmasını beklerdim ama o sadece oturuyordu ve sigara içiyordu sigara içmesine rağmen parfüm kokusu daha ağır kalıyordu.Ben çocuğu süzerken bana bir soru sordu.

" Bana bakmayı kesecekmisin yoksa yanından kalkayımmı?"

Ahh en sinir olduğum şey kendini birşey sanmak bu lafın altında kalmamak için cevap verdim

" pardon ama sıra arkadaşımın ne tür bir manyak olduğunu bilmem gerek "

Tabi beyefendi altta kalırmı oda bana cevap verdi

" itiraf et benden hoşlandın öyle degilmi "

Nee kesinlikle çıldırmış olmalı ben mi ondan hoşlanıcam tabiki hayır
böyle bir şey olamaz kendini beğenmiş sınırlı bir şekilde ona cevap verdim.

" kusura bakma ama tipim değilsin !! "

" tipin olmadığıma emin olamıyorum buradaki tüm kızlar benimle olmak ister ve sende benimle olmak istiyorsun bu yüzden yanıma oturdun şimdi numara yapmayı bırakda niyetin ne ? "

Salak ya benim niyetim ciddi dememimi bekliyordu.

" Beni sürtük kızlarla karşılaştıramazsın!! Bu arada böyle konuşmaya devam edersen yumruklarımın tadına bakmak zorunda kalırsın."

Bu söylediklerime karşılık oda

" eğer yumrukların konuşmasını istiyorsan verdiğim adrese gel yarın okuldan sonra 5' te "

Bu kendini ne sanıyordu ya korkmadığımı bilsin diye kabul ettim yoksa benim sokak çocuklarıyla işim olmaz "

Zil çalmıştı ders çıkışı kantini bulmak için okulu gezdim.kantini bulduğumda taze bir simit aldım ve kendime bir yer bulup oturdum.emreden mesaj gelmişti hemen telefonumu açıp mesajı okudum.mesajda:

Emre: bugün işin varmı?
Canan: hayır yok
Emre : bizimkilerle barda eglenicez gelmek istermisin

Ailem öldüğünden beri bara gitmemiştim ama kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı .

Canan: saat kaçta
Emre : 9 da gideriz 1 de geliriz
Canan: Emre ben 10 da gelirim 11 de giderim
Emre: tamam kanka sorun yok

Biz emreyle mesajlaşırken ders zili çalmıştı derse girip de o kendini beğenmiş egolu çocuğa sinir olmak istemiyordum.Bu yüzden okulu ekip eve gidecektim.mobiletimi alıp bindim önce markete uğrayıp bir şeyler aldım sonrada eve geldim. Zaten uykumda gelmişti.bu yüzden
tam sıcacık yatağıma yatacaktımki zil çaldı önce zil çalan kişiye sonrada kendime lanet okuyup kapıyı açtım .Karşımdaki kişiyi görünce kısa süreliğine şoka girdim...

KÖTÜ KIZ VE KÖTÜ ÇOCUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin