2.Bölüm sevgilim

7.2K 290 10
                                    

Multimedya melih

Karşımdaki kişi eski sevgilim melih'ti onunla lise 1den beri çıkıyorduk ama ben her defasında ayrılmak istesemde beni sevdigini söyleyip beni düşüncelerimden ve kararımdan vazgeçiriyordu.Herşeyden önce benim yaşadığımı nereden öğrenmişti ben şimdi ona ne diyecektim ben bunları düşünürken ağzım öyle tutulmuştuki ne diyeceğimi bilemedim neyseki bakışmamız bitmişti de konuşmaya başlamıştı

" naber sevgilim " nabermi gerçekten hiç beklemediğim bir kelimeydi ama böyle şaşkın şaşkın bakmaktansa bir cevap vermek en iyisi olurdu. Bu yüzden kendimi topladım ve

" iyidir orada havalar nasıl burada biraz bulutlu ve soğukta "

" Bu halinle bile çok tatlısın bu arada senden böyle espriler bekliyorum sana çok yakışıyor. ee beni içeri almayacakmısın"

" ahh üzgünüm gel " o kadar şaşkındım ki nasıl davranacağımı bilmiyordum.içeri geçtiğimizde.

" bir şeyler içmek istermisin "

" kola varmı kola içeyim "

"Kola mi? Varmıydı acaba sanırım vardı neyse sen otur ben kolanı getiriyorum ."

" hadi 2 dakikan var seninle önemli bir şey konuşacağım" önemlimi? melih benimle önemli bir şey mi konuşacaktı gerçekten şu an şaşkınlığım gitgide artıyordu.demekki ailem öldüğünden beri değişen tek ben değilmişim.melih ilişkimizde bile önemli şeyler konuşmayı sevmezdi tam bir çocuk gibiydi evimde koltukta oturan melih degilmi diye ara sıra kontrol bile ediyordum ayy cidden kafayı yedim ben.

" Evet kolalar geldi . Benimle ne konuşacaksın o önemli olan şey neymiş "

" korkmana gerek yok benden başka kimse senin yaşadığını bilmiyor bu arada senin yaşadığını emreden öğrendim.telefonla konuşurken duydum sanırım seninle konuşuyordu adresinide emre itiraf ettirerek öğrendim ilk başlarda itiraz etsede sonrada hemen söyledi öğrendiğime göre yeni okula başlamışsın "

"Evet yeni okula başladım artık kimsenin beni tanimasini istemiyorum ama İnanki seni 1 dakika içinde hiç nefes almadan en fazla cümle kuran kişi ilan ediyorum."

" en fazla cümle kuran kişimi bende seni meleğim ilan ediyorum kanatlı meleğim neyse Sohbeti hızlı geçtim çünkü önemli dediğim bu değildi " ne yani önemli olan bu değilse neydi ahh bu çocuk beni meraktan çatlatacak .

"Hadi o zaman önemli olan ne söylesene "

"Önemli olan senin okuluna kayıt yaptıracağım " nee bu olamaz benim okuluma kayıt yaptıramaz yoksa herkez benim yaşadığım öğrenir hayır bu kesinlikle olmaz.

" allahın cezası sen delirdin mi? benim okuluma gelemezsin bu konu şuan burada hiç açılmamak üzere kapandı tamammi şimdi istersen git yalnız kalmaya ihtiyacım var ."

" Bu kadar tepki vereceğini bilmiyordum."

" demekki tepki vereceğimi biliyordun ama bu kadarını tahmin edemedin öylemi "

" ya seni kızdırmak istememiştim ama sen ilahide okuluma gelme diyorsan tamam bir daha yüzümü bile görmezsin."Melih gerçekten çocuk gibiydi söylediğime alınganlık yapıp gitmişti bende arkasından gittim ama yetişemedim

"Melih melih!!! ya melih dur bir bekle ..ahh ben kime diyorumki çocuğun kalbini kırdım.. off aman neyse canım yarın gönlünü alırım."

Melihin kalbini gerçekten kırmıştım bu yuzden ona kendimi affettirmem gerekliydi .Bir anda aklıma telefonum geldi saat kaçtı acaba bugün akşam bara gidecektik. Eğer geç kalırsam en erken haftaya bara gidebilirdim çünkü bizimkilerin hep işleri oluyordu.

Saate baktım 9 : 10 du yani 10 da gidecegime göre 50 dakikam vardı bu yüzden hızla odamdan mini bir elbise seçip giydim makyajımıda yapıp hazırlanmıştım şimdi sadece gitmek kalıyordu her zamanki gibi mobiletimi aldım ve sürmeye başladım bara vardığımda bizimkileri bulmak için pek zorlanmadım çünkü her zamanki yerlerindeydiler.yanlarına gidip selam verdim.

" ooo canan hanım bugün bayağı güzeliz ne oluyor "tabiki bunu soran emreydi gerçekten çok tatlı bir çocuktu tanısanız seveceğinize kesinlikle eminim.

" oğlum tabi güzel olacağız tamam erkek fatma gibi bir şeyim ama dövmesini bildiğimiz gibi güzelleşmesinide bileceğiz "

" vaov atara atar gidere gider diyosun "

" Evet öyle diyorummm"gerçektende çok eğleniyordum ailem öldüğünden beridir ilk defa kendimi mutlu hissetmiştim.
Gecem güzel geçiyordu ki bir yüzü görene kadar okulda ki sıra arkadaşımın bay ukala'nın burada ne işi vardı.bugün fazlasıyla şok geçirmiştim daha fazla geçirmeyede niyetim yoktu.

Arkadaşlarıma lavaboya kadar gidiyorum deyip sıra arkadaşımın yanına gittim tabiki beni tanımamıştı yanındakiler bana tuhaf tuhaf bakıyordu ama ben onlar olduğundan kesinlikle emindim ..

" selam sizin burada bizim mekanda ne işiniz var " bunu demiştim ama hepsi bana şaşkın şaşkın bakıyordu sadece biri hariç o da benden dayak yiyen çocuktu sanırım beni bir tek o tanımıştı .aralarından birisi konuşmaya başladı bu sıra arkadaşımdı ismini bile bilmediğim için sıra arkadaşım yada bay ukala diyordum.

" sen kimsin ?" Bekledigim bir soruydu bu yüzden cevabımda hazırdı .

" ben senin sıra arkadaşınım ayrıca bana tanımamış gibi bakmayida kesin sınıfınıza yeni gelen ve içlerinizden birini döven kızım. hatta seninle iddiaya girmiştik sakın bana onuda unuttum deme "

" bak bizimle uğraşmayı kes yoksa başına gelmeyen bela kalmaz iddiayı da unuttuğumu sanma seni yenmenin zevkini asla unutamam "

"Yenmek mi? oğlum ben buraların şampiyonuyum daha kimseye yenilmedim ama bende o günü sabırsızlıkla bekliyorum seni yenmek bana ayrı bir zevk verecek"

" o zaman yarın okuldan sonra görüşürüz ." O da benim gibi çok iddialıydı ama canan gürsoy 'u yenmek o kadar kolay değildi.

" görüşelim bakalım "

Evet ben buydum işte .Ama herşeyden önce yapmam gereken bir işim vardı ailemi kimin yaktırdığını bulmak ve intikam almak.

Gece bittiğinde eve geldim ertesi gün okulda sıra arkadaşımı dövecektim bu yüzden yarim saat antrenman yaptım ve duş alıp o güzel yatağıma yattım.aslında sıra arkadaşimla iyi anlaşsak çok iyi bir ikili olurduk diye düşündüm ama sonradan gereksiz bir düşünce olduğunu var sayarak kendimi uykunun kollarına bıraktım.

KÖTÜ KIZ VE KÖTÜ ÇOCUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin