10.Bölüm Teklif

3.8K 179 5
                                    

Multimedya aslı

Biz dans ederken şarkı bir anda durdu ve slow bir şarkı çalmaya başladı. Sarhoşken deliler gibi eğlenmek güzel olsada melihi kıskandırmak için elimden geleni yapardım bu yüzden başımı demirin göğsüne yasladım bu sayede melihin sinirden ortaya çıkan damarlarını görebiliyordum .Kıskandırmayı ilk melih başlatsa bile şu ano zararliydı Kendi kazdığı kuyuya kendi düştü.

Demirin ağzından

Bugün arkadaşlarla kafa dağıtmak için bara gelmiştik .ilk neben istemesemde arkadaşlarımın ısrarlarıyla gelmeyi kabul etmiştim her zaman ki gibi yine o kızı gördüm çünkü ne zaman dışarıya çıksam bara yada partiye gitsem onu görüyordum bu bana ilk zamanlar tesadüf gibi gelsede ben tesadüflere inanmıyordum en azından bu zamanlarda ....
Yüzünü görmeseydim o kızın olduğunu asla anlamazdım gerçekten değişik giyinmişti normalde hep spor giyinirdi ama ilk defa onu bu kadar güzel görüyordum .

Giydiği şey beni ne kadar tahrik etsede bu kadar erkeğin ona bakmasına izin veremezdim onu erkeklerin arasında yalnız bırakmamak için yanına gittim hiç beklemediğim bir anda bana sarıldı ve kulağıma " bu gece beni idare et lütfen" deyip dudaklarıma yapıştı.ilk başta ne tepki vereceğimi bilemediğimden tepkisiz kaldım ama sonradan dayanamayarak bende onun dudaklarına yapıştım .Bunu neden yaptığına hala anlam veremiyordum ama kesinlikle şu an onun sarhoş olduğuna emindim .dudaklarımızı ayırdıktan sonra slow bir şarkı çalmaya başladı ve miray başını benim göğsüme yasladı bu benim için ne kadar iyi olsada sadece bu an için değil onun sonsuza kadar benim olmasını isterdim .....

Mirayin ağzından

Melihin hızla bize doğru geldigini gördüm aniden kolumdan tutarak beni itti gerçekten kolum acımıştı öküz ..
Sonra demire yaklaşıp yumruk attı demir yumruğa karşı sadece biraz sendelendi ama başka biri olsaydı kesin rahat bir şekilde yeri boylardı ..bende kavganın iyi yere gitmeyeceğini düşünerek bağırmaya başladım ama kimse beni dinlemiyordu bende aralarına girmeye çalıştım ama demirin melihe attığı yumruklar bana gelebilirdi ..
Bu kavganın burada bitmesi gerekiyordu kendimi feda ederek araya girdim ve olan oldu demirin melihe attığı yumruklardan birisi bana denek geldi ve gözlerim karardı kendimi soğuk zemine bıraktım .

Demirin ağzından

Mirayin yere düştüğünü görünce dışımdan melihe küfürler savurarak tekmeyi melihe geçirdim melih yere hızlı bir şekilde düşünce kız arkadaşı sandığım kişi ambulans çağırdı ama benim hiç zamanım yoktu mirayı kucağıma alıp arabama bindirdim bizimkiler beni görüp hızla yanıma geldiler
" abi noluyo neden erken çıktın daha kızlar bizi bekliyordu abi senin arabanda kız mi var " bana bu soruları yönelten denize bakıp sınırlı bir şekilde" şimdi siz işinize gidin ve beni ben sizi arayana kadar aramayın anladiniz mi haaa!!!!"
İçlerinden sarp in korktuğu yüzünden belli oluyordu bana bakarak " tamam abi sen git biz eğleniriz " der demez arabayı çalıştırıp ilerlemeye başladım evimin önüne gelir gelmez mirayı arabadan hızla indirip güvenliğe arabamı parketmesini söyledim ve merdivenlerden hızla yukarı çıktım babamın yakın arkadaşı olan erkan amcayı aradım kendisi doktor olduğu için hastaneye gitmeye gerek kalmazdı .
Mirayı odama bırakıp yüzünü silmek için pamuk almaya gittim neyseki evde vardı pamuğu alıp mirayin yüzündeki kanları pamukla temizledim doktor gelince bu olanları babama söylememesini bildirerek mirayın yanına götürdüm doktor erkan amca mirayi tedavi edip bir şeyi olmadığını söyledi ve sadece kafası için bir krem verdi.
Doktor gittiğinde mirayın yanına geçip oturdum saatlerce onu izledim ama hala uyanmamıştı uykuda bile o kadar tatlıydı ki onun hep benim yanımda kalması için elimden geleni yapardım ama saatler geçtikçe benimde uykum geliyordu mirayın yanına yavaşça yattım şimdi onun kokusunu daha çok duyuyordum şu an farkettimde mirayla önceden iyi tanışmış olsaydık belki gerçekten sevgili olabilirdik ...

mirayin ağzından

Gözlerimi açtığımda yanımda bir öküz ve ukala bulunmasını beklemiyordum hızla yataktan kalkmaya çalıştığımda kafamda çok büyük ağrı hissettim ah diye bağırırken ukalanın uyandığını farkettim
" sen bana ne yaptım pis sapık burası neresi sakın bana benim evim deme hemen polis çağıririm öyle bakmayı kesde bana cevap ver beni sinir ediyosun dün gece ne oldu söyle çabuk "
" nefes alacak misin "
" konuşurken de nefes alabiliyorum ayrıca benim burada ne işim var söylesene "
" tamam anlatıyorum ama öncelikle sakin olman lazım "
" ben zaten sakinim eğer beni daha fazla delirtmek istemiyorsan her şeyi iki dakika içinde anlat benim daha iş görüşmem var "
" işmi seni kim işe aldıysa başına çok büyük bela almıştır şimdiden söyleyeyim de " hem beni sinir ediyor hemde gülümsüyordu gülümserken ne kadar tatlı olsada beni sinir ederken öyle olmuyordu
" bak yorum yapmayı bıraksan diyorum artık konuya geç dün gece ne oldu ayrıca eğer söylememeye devam edersen ağzın la burnun birazdan yer değiştirebilir "
" ooo sert tepki tamam tamam anlatıyorum dün sen barda beni öptün sonra senin yanındaki arkadaşın mi her neyse artık o şerefsiz gelip bana yumruk attı bende onu orada dövmeye başladım sende bir bok var gibi aramıza girdiğinde benim attigim yumruk sana geldi bende seni hemen eve getirdim ama korkma sana dokunmadım bile "
" ben seni mi öptüm "
" hatırlamıyor musun dudaklarıma bir kapandın bir daha bırakmadın bu arada sen daha önce biriyle öpüştün mü?"
" sanane senin yüzünden ilk öpücüğümu de vermiş oldum ahhh sinirden ağlayacağım "
" başıma o kadar bela açtın ki bunların bir karşılığı olmalı "
" sen ne diyorsun ya ne karşılığı benim sayemde dün bir kızı öptün ayrıca kafam senin yüzünden ağrıyo ayrıca arkadaşımıda dövmüşsün."
" arkadaşını koruduğunu bilmiyordum "
" hayır onu korumuyorum "
" o zaman dün beni neden öptün ve kulağıma bu gece beni idare et dedin "
" senin bilmene gerek yok "
" hayır gerek var çünkü neden ne olursa olsun burada kurban ben oluyorum "
" kurban mi sen oluyorsun asıl kurban ben oluyorum senin yüzünden kafam şiş "
" ama biz seni kafana yumruk ye diye zorladık mi "
" of tamam be senin dövdüğün çocuk melih benim eski sevgilim daha yeni ayrıldık yani bir hafta falan oluyo beni kıskandırmak içinde beni partiye davet etti bende ona sinir oldum tabi bu zamanda sarhoştum
bende melihi kıskandırmak için seni öptüm ve başardimda ."
Sözümü bitirir bitirmez telefonum çalmaya başladı arayan melihti .
" alo melih dün gece için özür dilerim sen iyi misin "
" sayende hastanelik oldum ama iyiyim sevgilim yanımda sorun yok bu arada sen ben sevgilim üçümüz pikniğe gidelim mi ne dersin "
Beni kıskandırmak ve öç almak için beni pikniğe davet ediyordu ama benim aklıma harika bir fikir gelmişti .
" tamam geliyorum melih ne zaman "
" Bugün öğleden sonra 3 gibi gitcez"
" tamam ben de geliyorum "
Şimdi bir engel kalmıştı oda bay ukalaydi .onuda hallettim mi herşey tamamdı .
" şeyy ben senden bir şey istesem olur mu "
" yapabileceğim bir şeyse belki yaparım ne oldu "
" off sen her zaman ukala olmayı nasıl başarıyorsun ya neyse biz daha tanışmadık degilmi ben miray "
" oo yeniden başlayalim diyosun tamam bana uyar bende demir "
" tamam peki böylece tanışmış olduk neyse senden istediğim şeye gelince sevgilim rolü oynar misin?"

KÖTÜ KIZ VE KÖTÜ ÇOCUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin