8.Bölüm intikam

3.7K 185 8
                                    

Eğer bu çocuğu birazcık tanıyorsam benden intikam alacaktı biliyordum ama benim bay ukalayla uğraşacak zamanım yoktu ben bir tetikçiydim ve parayla adam öldürecektim birazcık kötü olsa bile bunu yapmak zorundaydım hayat bana oyun oynuyordu bende hayata karşılığını verecektim....o kendini beğenmiş ukaladanda korkmuyordum ben kendime güç vermek amacıyla iç sesimle konuşuyorken omzunda bir el hissettim ve arkama dönmemle yüzümden yumruk yemem bir olmuştu hemde tüm okulun önünde...Tabiki bunu bana yapan bay ukalaydı ama ben ona bu yaptığının cezasını verirdim hemde şimdi, o bana yumruk atınca tüm okul bizi izliyordu bay ukala arkadaşlarıyla birlikte zafer kutlaması yaparken bende o anlık boşluktan faydalanarak bay ukalaya tokat attım bu sefer bütün gözler benim üzerimdeydi..

" ne oldu ukala ben sana benimle uğraşmadan önce 2 kere düşün demiştim hatırladın mi?" Bunu söylememle yüzündeki ifade yeniden kızgınlığa bürünmüştü bu sefer o bana el kaldırmıştı bende hemen kolundan tutup bana vurmasını engelledim ne kadar güçlü olsada o gücünün hepsini bana karşı kullanmıyordu buda benim işime geliyordu . Kolunu indirip

" seninle işim burada bitmedi ufaklık elbet yine görüşeceğiz "
Tam bir ukalaydi ama ben miray'sam Bu lafın altında kalmazdım

" görüşelim bakalım ama gelecek sefere biraz daha büyüde seni yenmek bu kadar kolay olmasın yoksa yenmenin tadı çıkmıyor."
Bunu dememle hemen okuldan ayrıldı sanırım bir dahaki derse girmeyecekti bu da benim işime gelirdi aklımdan bunları geçirirken herkesin bana baktığını farkettim

" sizde dağılın karşınızda ayı oynamıyor !!"
1 dakika içinde herkes dağılmıştı bende hemen önce lavaboya gidip saçımı düzelttim sonrada sınıfa geçtim bu sefer yerimde kimse yoktu o sarı çiyan da kalkmıştı demek ki teneffüste olanları görmüştü.
Sarı çiyanın yanına gidip

" ne oldu tatlım benim yerimde oturmuyorsun yoksa aklın başına mı geldi" Onun cevap verceğini hiç düşünmezdim ama şunu itiraf etmeliyim ki cesaretli kızdı.

" hayır zaten aklım başımdaydı sana bu seferliğine yerine geçmen için fırsat tanıdım istersen git yerine otur benimle uğraşmayı da kes yoksa başına gelmeyen bela kalmaz "
Bu kız kendini ne sanıyordu beni dövebileceğini falan mi?? ayy gerçekten şu an gülesim vardı

" ne o beni mi döveceksin ...bak kızım ben seninle uğraşmıyorum benimle uğraşan sensin önce yerime oturdun sonrada yok seni döverim bilmem ne bunlar beni etkilemez çünkü benim sokak kavgalarıyla isim olmaz o ukala çocukla olan ilişkinde beni hiç ama hiç ilgilendirmiyor ama sana bir tavsiye vereyim naparsan yap ama benden uzak dur bana bulaşma "
Onunla konuştuktan sonra sınıftan çıktım artık gücüm kalmamıştı kenan beyin yanına gidip herşeyi öğrenecektim .

Bay ukala'nın ağzından

O kız gerçekten sinir bozucuydu kendini birşey sanıyordu ama demir sarrafoğlu ' na karşı gelen cezasını çekerdi bugüne bugün ben demirdim ve kimseyede yenilmemiştim o kızada yenilmeyecektim ama sınıfta benim adım canan değil miray demesi onun gerçekten deli yada psikopat olduğunu gösteriyordu hangi biri benim adım canan değil miray diyebilirdi ki onun psikolojik tedavi aldığına adım gibi emin olabilirdim.
Sabah okula spor bir arabayla gelmişti sanırım zengindi ve bir kıza göre gerçekten güçlüydü onun hareketleri beni ne kadar kızdırsada onun hayatını ve onun hakkındaki herşeyi bilmek istiyordum ama o insanlardan çok uzaktı kimseyle geçinemiyordu kuzenim seda' yla bile geçinememişti benim yanıma oturabilmek için seda' yla tartışmıştı...

Seda benim kuzenimdi ve bana karşı çok iyiydi onunla aramda dostluktan başka bir şey yoktu ama o kızı sinir etmek için sevgilim demiştim seda bunun gerçekten saçma bir fikir olduğunu düşünsede sonradan oda bana katılmıştı...

Miray' ın ağzından

Okuldan çıkış hemen kenan beyin adamlarından birini aradım çünkü kendi telefon numarası bende yoktu sadece ilk buluşacağımız zaman telefonla beni aramışlardı o numarayı neyseki silmemiştim.numarayı aradığımda telefonu adamlarından biri açmıştı

" canan gürsoy ne diyorsun" adam gerçekten kabaydı güzel bir şekilde merhaba da diyebilirdi bende ona aynı tavırla

" Benim adım miray bundan sonra bana miray diyeceksin neyse ben kenan beyle görüşmek istiyordum "

" küçük hanım kenan bey sizinle görüşmek istediği zaman ben sizi arayacağım " telefonu yüzüme kapatmıştı kenan bey gibi adamlarıda fazlaca kabaydı ama bazı şeylere anlam veremiyordum ..ben onlara çalışıyordum bana değer vermeleri lazımdı ama onlar beni umursamıyordu numarayı tekrar tuşlayıp aradım yine aynı adam çıkmıştı bu sefer oldukça sinirliydi.

" size kenan bey ne zaman görüşmek isterse ozaman arar dedim "

" hayır beni dinlemelisiniz artık göreve başlamak istiyorum hem ayrıca bana acil para lazım adam öldürmeliyim bunları kenan beye iletmenizi istiyorum "
" üzgünüm ama sadece kenan beye çalışıyorum size değil şimdi bir daha sesinizi duymamak umuduyla telefonu kapatıyorum" herkes sinir bozucu ve ukala olmak zorunda mı?

Telefonumu kapatıp bir kaç gündür gitmediğim bizim mekana gidecektim emreyle beraber dövüş yaptığımız aklıma gelmişti emre yi de çağırmak hiç fena olmazdı...

Bizim mekana geldiğimde emreyle birisi dövüşüyordu bana hiç dövüşeceğinden bahsetmemişti ama onu şu an desteklemeliydim tam desteklerden birisi omzuma dokunup

" Selam canan napıyorsun " bu şahıs tabikide emrenin en yakın arkadaşı semihti onu pek sevmezdim ama ortak arkadaşlar sayesinde bir arada oluyorduk biraz ukala biraz manyak biraz hatta baya psikopat bir çocuktu en son onun hakkında sevgilisine sataşan bir adamı öldürdüğünü duymuştum

" gördüğün gibi emre yi destekliyorum ama biraz huzur verirsen azıcık daha seyretmek istiyorum hı bu arada bana bir daha canan deme adım miray " bunu söylediğimde anlamamış gözlerle bana bakıyordu ne olduğunu anlamadan kahkaha atarak gülmeye başladı bu gülüşüne ne kadar sinir olsamda onunla uğraşamazdım zaten başımda onca dert vardı ama onun bu gülüşüne sessiz kalamazdım

"Sen gülmeyi kesecek misin yoksa ben keseyim mi "

" dur be kızım sen önce bir anlat bakalım bu mirayda neyin nesi "

" istersen maçtan sonra emreye sor o sana tüm cevapları verir Ben şimdi senle uğraşamam bak iyi insan lafın üstüne gelirmiş ...
Emre iyi dövüştü ama semih arkadaşını sana bırakıyorum benim acil gitmem lazım hepinize iyi geceler "

Tam arkamı dönüp gidiyordum ki emre
" miray nereye " diye bir soru yöneltti bende eve deyip hemen yoluma devam ettim bu semihten kurtulmam lazımdı.

KÖTÜ KIZ VE KÖTÜ ÇOCUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin