5. Bölüm tetikçi

4.6K 238 13
                                    

Kantinde simitimi ve ayranımı bitirdikten sonra eve gidecektim çünkü derslere girmek istemiyordum. Okulu kırmak hoşuma gidiyordu ama çalıştığım yere bir kaç gündür gitmiyordum hatta 1 haftadır gitmiyordum aslında gitmeme gerek yoktu kesin kovulmuştum ...

Okuldan hemen ayrılıp eve geldim ama bugün kafam bay ukalaya takılmıştı benim kafamdaki yaradan nasıl haberi olabilirdi anlaşılan biraz da bunu düşünecektim. Neyse ki bugün televizyonda perşembe günü olduğu için kurtlar vadisi vardı. Anlaşılan akşam canım sıkılmayacaktı Kurtlar vadisini izleyecektim ama polati görmek istemiyordum çünkü her defasında ölümden dönüyordu bu kadar da saçma olmazdı yani. Aniden telefonuma gelen mesajla irkildim . Mesaj emreden gelmişti.

" canan seninle konuşacaklarım var çok önemli evdeysen eve geliyorum değilsen eve gel beni bekle "

Her zamanki gibi yine emrivaki yapmıştı emir verenleri hiç sevmezdim ama emrenin dediklerine uymak zorundaydım yoksa ailemin intikamını alamazdım.cevap olarak tamam deyip mesaj attım.diyeceklerini çok merak ediyordum acaba ne söyleyecekti...

Sabırsızlıkla emre'yi beklemeye başladım tabi ki sabırsız olduğum için bekleyemezdim bu yüzden hemen markete gidip dondurma aldım
Eve geldiğimde emre daha gelmemişti bende dondurmamı yemeye başladım .

Dondurmamı bitirdiğimde emre daha yeni gelmişti yüzündeki ifadeden ciddi bir şey olduğu belli oluyordu. Bende konuşmasını bekledim emre ne zaman ciddi bir şey söyleyecek olsa sinirli olurdu bu yüzden fazla üstüne gitmeden konuşmasını bekledim neyse ki bu suskunluk bir an önce bitti de konuşmaya başladı sesi titrek çıkıyordu.

" sana haberlerim var aslında senin için bir iş buldum sana iş teklifi geldi çok para kazandırıyor seveceğine eminim ama çok tehlikeli " ayy bende önemli bir şey olmuş sanıyordum tabi ki söylediği iş bana uygunsa kabul ederdim ama benim için iş pek önemli değildi tehlikeli bir iş ne olabilirdi ki hırsızlık ve adam öldürme hariç ...Bende merakla kafamdaki düşünceleri sildim ve emre ye sordum.

" peki bu iş neymiş "

" bak eğer istemiyorsan konu kapanır ama senin buralarda adam dövdüğünü öğrenmişler yani hani melihi kaçırdıkları zaman yenilmiştin ama 13 adama iyi dayanmıştın hatırlıyor musun işte sanada bu yüz.."
Lafını kesmiştim ama bunu söylemeden duramazdım.

" evet 13 adamı iyi benzetmiştim ama bunu hayatım boyunca unutmayacağım ve en son adamlar bir not bırakmışlardı senin gölgen olacağız peşini bırakmayacağız kimseye yapmadığımız kötü şeyleri sana yapacağız ayy çok korktum" gülme krizine tutuşmuştum ki emrenin gülmediğini görünce işi ciddiye alarak

" neymiş bu iş merak ettim "

" senin tetikçi olmanı istiyorlar "

" ee yani ben tetikçilik mi yapicam nasıl bir iş bu tam olarak açık konuşur musun emre?"

" sana görev verecekler bunu öldür şunu öldür gibi sende öldüreceksin adam başı 5000 lira alacaksın nasıl iş"
Güzel ve tam bana göre bir işti ama öncelikle kime çalıştığımı bilmiyordum.

" peki ben kime çalışacağım "

" sen kenan sarrafoğlu' na çalışacaksın "

" kim bu kenan sarrafoğlu ve beni nereden tanıyor ?"

" kenan sarrafoğlu büyük bir milyarder sanırsam senin gibi çok tetikçisi var ama çok tehlikeli bir adam tetikçilerle hiç diyaloğa girmez sadece yardımcısı sayesinde sizinle diyalog kurar paranızı adam öldürdüğünüz anda elinizde bulursunuz seni tanımasına bende hayret ettim ama nereden tanıdığını bilmiyorum "

" ya seni nereden tanıyor "

" beni mi?bir aralar babamla birlikte iş yapmışlardı beni de oradan tanıyor ama öyle sandığın kadar samimi değiliz onun kimseyle samimi olacağını sanmıyorum "

" peki senin görüşlerini alayim ben bu işe girersem nolur "

" yani girersen hiç bir şey olmaz para kazanmak haricinde sadece günaha girersin adam öldürdüğün için başka bir şey de yok "

" ne demek yok ben adam öldürünce polisler beni yakalarsa hapise girersem "

" hapise girmezsin çünkü kenan bey tüm tetikçilerini korur bugüne kadar hiç bir tetikcisinin hapiste olduğunu duymadım."

" Tamam ona söyle kabul ediyorum "

" Bu kadar çabuk mu gerçektende çok tuhafsın bir kaç gün düşüneceğini sanmıştım"

" düşünmek sadece zaman kaybettirir ve benim de acilen paraya ihtiyacım var "

" Tamam ben hemen şimdi yardımcısına bildiriyorum ama seni ne zaman çağırırlar bilmiyorum "

" off tamam neyse bende az spor yapayım bu arada emre benim kenan beyle yüzyüze görüşmek istediğimi söyle"

" talebiniz alınmıştır ama kenan bey ukalâları hiç sevmez "

" aman kim bu kenan bey neyse emre çıkarken kapıyı çek yoksa açık falan kalır içeri kedi köpek girmesin "

" Tamam ama kilitlemeni öneririm çünkü gölgen gelirse gerçekten kötü olur "

" gölgen mi onların söylediklerinden hiç korkmuyorum gelecekleri varsa görecekleri vardır ."

" böyle olmaya devam et ukalalık dışında çünkü kenan bey iddialı kişileri sever "

" üzgünüm ama kenan bey için hiç değişeceğimi sanmıyorum beni seven böyle sevsin sevmeyen sevmesin yani napalim herkeze kendimi sevdireyim mi " ben bunları konuşurken emre çoktan gitmişti kapıyı kilitledim ve televizyonu açtım ne olduğunu anlamıyordum ama kenan beye kafam fazla takılmıştı neyse ya...

Emre'nin ağzından

Kenan beyi fazla tanımasamda ona güveniyordum ne için bilmiyorum ama belki de cananın ailesini öldürenleri bulabilir cananda intikamını alırdı hem sayemde zengin olacaktı part time işle nereye kadar gidebilirdi ki belki işini çok iyi yaparsa rütbesi yükselebilirdi bir anda kenan beyin sağ kolu bile olabilirdi.

Off ben neler düşünüyorum ya ama canan çok tehlikeli bir işe girdiğinin farkında değildi eğer dedikleri adamı öldüremezse kendi canını bile vermek zorunda kalabilirdi ona bunu söyleyemedim çünkü ailesinin intikamını almayı hiç bir şey durduramazdı ...

En azından bir işi olacaktı ve güvende olacaktı kenan bey tüm çalışanlara yardım ettiği gibi cananada yardım ederdi...

________________________________________________________

Arkadaşlar lütfen vote ve yorumlarınızı bekliyorum... Bölümlerde sevdiğiniz yada sevmediğiniz şeyleri bana söylerseniz dikkate alacağımdan emin olabilirsiniz Hepinizi seviyorum

Yeni bölümler hakkında biraz ipucu vereyim yeni bölümlerde ilginç ve akıl almaz şeyler olacak canan kendi hakkında yeni şeyler öğrenecek cananın bir anda hayatı yine değişime girecek ...

KÖTÜ KIZ VE KÖTÜ ÇOCUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin