Multimedya canan
Tetikçilik görevini kabul etmemle içimde kötü bir his vardı acaba bu adamlar beni öldürmezdi öyle degilmi her neyse bu işe bir kere girişmiştim sonucuna da katlanacaktım.
Bir süre televizyon izlerken telefonumun çaldığını hissettim yine rahatsız edilmemek için telefonumu titreşime almıştım.arayanın emre olduğunu görünce hiç vakit kaybetmeden telefonu açtım. Emrenin sesi çok ciddi ve telaşlı çıkıyordu.
" canan her şey tamam kenan bey seninle görüşmek istiyor yarın saat 8 de gel ben sana adresi mesaj atacağım "
korkak bir şekilde olur dedim emrede korktuğumu anlamış olmalı ki beni sakinleştirmeye çalıştırıyordu.
" bak canan sen güçlü bir kızsın ailenin intikamını almak zorundasın belki kenan bey sayesinde aileni yakan o şerefsizleri bulabilirsin korkma ve güçlü ol sen intikam için hayatını bile değiştirdin unuttun mu sen benim hayatımda tanıdığım en güçlü kızsın."" teşekkür ederim emre ama içimde büyük bir sıkıntı var inanmayacaksın ama gerçekten birazcık korkuyorum "
" hayır canan kendine güven,alacağın paraya bak sen sadece parayı düşün gerisini boş ver ama gerçekten vazgeçmek istiyorsan ben kenan beyin gönlünü alırım "
" Emre sen delirdin mi kenan bey buna çok kızar sen boş ver ben bu işe girdim alnımın akıyla çıkarım."
" sana güveniyorum canan"
" teşekkür ederim "
Konuşmadan sonra telefonumu kapattım. Ve pizza siparişi verdim bu konuyu tek başıma çözmem gerekliydi benden adam öldürmemi isteyeceklerdi bende öldürecektim kiralık katil gibi şu an kendimden ne kadar iğrensemde ailemin intikamı için bunu yapmalıydım saf masum kız olarak nereye kadar gidebilirdim kötü kız olmam gerekliydi ama bunun için kendime zarar verdirmeyecektim.
Pizzam gelince karnımı doyurup uyumaya başladım her zamanki gibi silâhlarımı kafamın ucunda tutuyordum kapıları sonuna kadar kilitlemiştim her ne kadar korksamda bu iş yarın bitecekti kenan beyle anlaşıp gizli görevler yapacaktım aslında benim için aksiyon dolu bir hayat başlayacaktı.Ertesi gün heyecanla kaktım ve hemen 1 saatlik bir banyoya girdim kendimi ılık suya bırakıp ileride olacaklar hakkında ve kenan bey hakkında biraz düşünmeye başladım .
Banyodan çıktıktan sonra üstüme siyah deri ceket altınada yüksel bel kotumu giyip mutfağa indim dolapta hiç bir şey yoktu hemen markete gidip bir kaç kahvaltılık alıp evde karnımı doyurdum.Okula gitmem gerekliydi devamsızlığım çoktu bu yüzden hemen müdürün odasına gidip hepsini izin yazdırdım sonra sınıfa geçtiğimde her zamanki gibi bay ukala benim sıram da oturuyordu hızla yanına geçip oturdum kendi kendine bir şeyler mırıldanıyordu.
"Ne diyeceksen yüzüme söyle arkamdan konuşanları hiç sevmem "
Sanırım fazla alınganlık yapmıştım belkide benimle ilgili konuşmuyordur.deyip kendime bir kaç dakika kızdım belkide bildiği bir şarkıyı mırıldanıyordu.bana cevap bile vermemişti bu biraz beni sinir etsede takmamaya çalıştım bugün yapacak çok işim vardı .Aniden telefonum çalmaya başlayınca herkez bana bakti ne olduğunu anlamamıştım bile telefonuma baktığımda bilinmeyen bir numarayla karşılaştım ilkinde sınıftan biri eşşek şakası yapıyor sansamda kimsenin benimle uğraşacak zamanı yok gibiydi herkez birbirleriyle takılıyordu ben ve yanımdaki hariç bir anlığına onun yaptığını düşünüp
Ona baktım ama o birisiyle mesajlaşıyor gibiydi onun yapmadığını düşünerek telefonu açtım ses tanıdık değildi.
" alo kimsiniz bu numara canan gürsoya ait "
Telefonda çok sakin konuşmuştum her an başıma bir bela gelecek gibi hissediyordum telefondaki kenan beyin adamları olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ KIZ VE KÖTÜ ÇOCUK
ChickLithayatını tek başına sürdüren kötü bir kız ve babası yüzünden hayatını karanlığa adamış kötü bir çocuk peki onları karşılaştıran tesadüf mü? Kötü kız ve kötü çocuğun başından geçen maceralar ve onların birbirlerine olan aşkları ....sizce onlar önler...