Okuldan çıktıktan sonra içimden inşallah beni farketmemişlerdir diye dua ederek hastaneye gittim.Hastaneye geldiğimde emre beni görmüş olmalı ki hemen yanıma geldi.
" sen nerdeydin ?"
" şeyy ben okula gittim "bana kızdığı yüzünden anlaşılıyordu.
Sinirli bir şekilde"Biz seni buralarda arayalım senin için özel doktor tutalım sen hastaneden kaç.. bravo süpersin böyle devam "
"Kaçtığımı doktorlar biliyor mu"
" hayır ben senin yokluğunu daha yeni anlamıştım ama eğer seninle kapıda karşılaşmamış olsaydık bütün hastaneyi ayağa kaldırırdım."
Canım arkadaşım ya bana kızsada her haliyle çok tatlıydı ama hala içimde büyük bir sinir vardı korkak çocuk gelmemişti ama benden kaçamazdı .Bugün kaçsa yarın kurtulamayacaktı." özür dilerim emre ama önemli bir işim vardı "
" o önemli olan işin neymiş öğrenebilirmiyim ?" Aslında emre'ye anlatamazdım ama ne yapar eder benden her şeyi öğrenirdi.
" ya sınıftan biriyle iddiaya girmiştim ama korkak gelmemiş "
" şimdilik kurcalamıyorum ama bir dahaki sefere hesabımı sorarım."
Yaşasın!! bu sefer kurtulmuş olabilirdim ama emre unutmazsa bir daha ki sefere kurtulamayacaktım.Hastanedeki odama gizlice gittim ama doktor benim kaybolduğumu farketmemişti bu yüzden içim rahattı hemen yatağıma geri yattım 1 dakika sonra doktor odama geldi.
" kafan acıyomu şimdi kendini nasıl hissediyorsun"
" Doktor bey buradan ne kadar çabuk çıkarsam o kadar çabuk iyileşirim."
" o zaman sana ilaç yanınada bir melhem veriyorum her gün kafanın yaralı olan kısmına sür.böylece bir haftaya kalmaz kafandaki yara kapanır."
Doktor gitmişti.doktorun kafana sür dediği ilaçlara bakıyordum iğrenç bir kokusu vardı tabi ki kafama sürmeyecektim o iğrenç şeyi kafama sürüpde saçlarımın iğrenç kokmasına izin veremezdim.zaten kaç gündür part time çalıştığım işe de gitmiyordum kesin kovulmuştum ben bunları düşünürken aklıma melih geldi onu bugün kü olaydan sonra hiç görmemiştim. Telefonumu alıp melihi aradım ama açmamıştı.Bana hayatını kurtardığım halde kızıyordu bu da neydi şimdi .
Yanıma tekrar emre gelince ikimizde birbirimize şaşkın şaşkın bakıyorduk neden bilmiyordum ama emre sinirli haliyle çok komik oluyordu.
" bir daha sakın beni kızdırma " gerçekten de bunu söylerken bile çok komikti kendimi daha fazla tutamayarak onun taklidini yaptım.
"Bir daha sakın beni kızdırma" aynı onun mimikleriyle yapmıştım ve yaptığım taklidin arkasından büyük bir kahkaha patlattım.emre ne kadar sinirli olsada onu güldürmeyi başarmıştım.ikimizde büyük kahkahalar atıyorduk ki melih geldi.sabahtan beridir onun yüzünden başıma gelmeyen bela kalmamıştı.
Onu görünce biraz şaşırdım ama ona soru sormayıda ihmal etmedim.
" telefonlarıma bile cevap vermiyorsun neden geldin "" seni merak ettim." Artık zamanı geldiğini düşünüyordum hastaneden çıkınca değilde melihle şimdi burada her şeyi konuşmam gerekiyordu.
"Melih bak ben seni anlıyorum ama ilişkimizin hemen burada bitmesi gerek senin ne kadar da iyi bir insan olduğunu biliyorum sen karıncayı bile incitemezsin.ama eğer benimle aynı okula gelirsen yaşadığım ortaya çıkacak ayrıca sana zarar gelebilir.Ben artık eski canan değilim ben kendini karanlığa sürüklemiş karanlıkta yol almaya çalışan biriyim,ve sen benimle takılırsan bu adamlar sanada zarar verirler bende buna dayanamam ."
" canan senden özür dilerim ayrıca beni kurtardığın içinde sağol eğer seninle takılırsam başıma bunlar gelecekse gerçekten tamam pes ediyorum ben böyle olaylar atlatamam istersen hemen burada yürümeyen ilişkimizi daha da zorlamadan bitirelim "
" teşekkür ederim melih " o bana ne kadar kızsada onunla konuşunca kendimi iyi hissetmiştim.
Hastanede 1 saat daha kaldıktan sonra hemen eve gitmiştim uzunca dinlenmem gerekiyordu sınıfta bana diklenen ve benimle iddiaya giren çocuk ortalarda yoktu ama verdiği sözü yerine getirmemekte erkeklik miydi bilmiyorum ama artık ona bay ukaladan çok korkak diyecektim .
emre ne kadarda seninle kalayım desede kabul etmemiştim.eve gidince silâhımı bıçağımi tam kafamın ucuna koymuştum gece basılırsam diye önlem almak için koymuştum ve kendimi tek gözü açık duruma getirip uyumaya başladım.Sabah kalktıgımda saatin 7: 30 olduğunu gördüm ilk defa geç kalkıyordum ve 30 dakikada hazırlanmam gerekliydi yoksa okula geç kalacaktım. Aceleyle duşa girip çıktım her zamanki gibi kot dar parçamı giydim bugün geç kaldığım için üstüme fazla özen gösteremiyordum.Kahvaltımı yapmadan mobiletimi aldım ve okula gittim.
Okula vardığımda bay ukalayı görmemle sinirlerim tepeme sıçramıştı ben neden bu kadar çabuk sinirleniyordum anlamıyorum ama ona gelmemesinin hesabını soracaktım.Koşarak yanına gittim tüm okul bize bakıyordu ona sinirlendiğimi belli ederek
" neden gelmedin korkak!!! " bana söylediklerimi anlamamış gibi bakıyordu .
" neyden bahsediyorsun"
" sakın unuttuğunu söyleme "
" neyi?" Ya konuştukça daha da batıyordu bir insan nasıl girdiği iddiayı unutabilirdi o na sinirle cevap vererek
" iddiayı unuttuğunu söyleme "
" pardon ya unutmuşum...ama senin için iyi oldu en azından kafan iyileştikten sonra hesaplaşırız "
Nee kafamdaki yarayı nereden biliyordu beni mi takip etmişti hayır hayır olamazdı ...şu an okulun önünde herkez bize bakmış olmasaydı ona yapacağımı biliyordum ama yinede sinirle ona baktım ve cevap verdim." başkalarının hayatına karışma özgürlüğünü nerden bulabiliyorsun."
Bana bakıp alayca gülümsedi gülüşü güzeldi aman ben neler düşünüyorum ya offf...." sen daha anlayamadın mı ben her yerde özgürüm "
Okulda olay çıkmasını istemediğim için oradan hızla ayrıldım ve sınıfa gittim sınıfta onun yanında oturduğum için sınıftan herhangi bir çantayı alıp yer değiştirdim .Ders zili çaldığında herkez sınıfa geldiğinde 2 çift göz bana şaşkın şaşkın bakıyordu .gözlerin sahipleri bay ukala ve yer değiştirdiğim çocuktu .
Bay ukala emir vererek sert bir şekilde " yanıma otur "diye bağırdı ona
" sen her önüne gelene emir veremezsin "" nedenmiş o " ona boşuna bay ukala demiyordum çok sinir bozucu ve ukalaydı. Bende ukalaca cevap vererek
" çünkü ben senin hâkimiyetin altında değilim eğer beni daha fazla sinir edersen yumruklarımı yemek zorunda kalırsın "
" aaa öylemi gerçekten bu yumruklarını çok merak ediyorum ama sende şunu unutma ki benim de tekmelerim çok kötüdür."
" şaka yapıyor olmalısın ama senin yanına oturmayacağım " bu söylediğime karşılık o da ani bir haraketle beni kucakladı ve sırasına oturttu sınıfta herkez bize bakıyordu bende kendimi tutamayarak sınıftakilere
"Önünüze dönün lan " diye bağırdım sonrada yanımda oturan sıra arkadaşımın yüzüne bakıp ona
" inan ki şu anda seni iyice benzetmek isterdim ama sınıftayız... dua et ki okul çıkışı seni bir yerde görmeyeyim " Bana umursamazca bakıp alayca
" tabi tabi " dedi...dersimiz çabuk bitmişti ki hemen kantine gidip kendime bir simit bir ayran alıp karnımı doyurmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ KIZ VE KÖTÜ ÇOCUK
Chick-Lithayatını tek başına sürdüren kötü bir kız ve babası yüzünden hayatını karanlığa adamış kötü bir çocuk peki onları karşılaştıran tesadüf mü? Kötü kız ve kötü çocuğun başından geçen maceralar ve onların birbirlerine olan aşkları ....sizce onlar önler...