Demirin ağzından
Bu kız bana göre çok dengesiz di önce beni yumruklarıyla tehdit ediyor sonrada sevgilim rolü oynar misin diyordu ben ne kadar kabul etmek istesemde bir yandan da özgür olup her zaman yaptığım gibi her gece bir kızı yanıma almak istiyordum ama eğer mirayla sevgili olursam bana kendini dokundurmayacaktı böylece beni sinir edecek ve beni kendi çapında kullanacaktı.
Miraya dönüp baktığımda bana kabul et dercesine bakıyordu ona evet demeli miydim bilmiyorum ama ona bir şartla evet diyecektim .
Miraya bakıp " kabul ederim ama bir şartla " bana oflayarak baktı ve
" neymiş şartın?"diye bir soru yöneltti
" şartım, benim sana dokunmama izin verirsen sevgili rolü oynamaya kabul ederim "
" sen ne saçmalıyorsun ne dokunması sen beni heralde sürtük falan sandın ben sana insanca rol oynayabilir misin dedim sende gelmiş bana sana dokunmama izin vereceksin diyorsun "
" eee herşeyin bir karşılığı var rolümü oynarım ama şartımı kabul edersen "
" dokunmak derken neyden bahsediyorsun biraz açıkla da senin niyetini öğreneyim "
" oha yuh ya kızım sen sandığımdan da fesat çıktın kızım sana dokunmak derken öpüşmekten bahsediyorum ."
" hıı tamam ya ne bileyim ben uzaktan bakınca fesat birine benziyorsun da o yüzden sana öyle dedim "
" kızım sen harbi manyak çıktın ya ben eminim ki sen benden daha fesatsındır "
" off seninle uğraşamam ayrıca senin benden daha fesat olduğuna iddiaya bile girebilirim ama doğruya sen hep iddialardan kaçıyorsun değil mi "
" off neyse hadi kabul ettim sevgili rolü yaparız ama ben sana karıştığımda bana cevap vermeyeceksin inadına bir şey yapmayacaksın ayrica giyiminede karışırım ona göre "
" aa sende çok ciddiye aldın sadece rol oynayacağız kabul ettiysen ben melihi arayacağım ve pikniğe geleceğimi söyleyeceğim sende hazırlanakoy bakalım melih seni karşısında görünce ne yapacak bence sana ağız burun dalmazsa iyi"
" ağız burun dalmak mı güldürme beni miray...meltem korkacak değilim bu arada sende hazırlan benim yanımda paçoz gibi durmanı
istemem benimde bir karizmam var "
" karizma mi sen bu haline karizma mi diyorsun ?" Aslında doğru söyleyecek olursam tam bir karizmaydı ama onunla rolden öteye gidemezdik sevgili rolü yapacaktık çünkü bana borçluydu." allah allah sen sanki çok güzelsin senden anca kezban olur yada dur erkek fatma..ama sana bir şey itiraf edeyim mi hiç kıza benzemiyorsun okula geliyorsun arkadaşımı dövüyorsun sonra benimle yenileceğini bile bile dövüşmek istiyorsun sen varya tam bir manyaksın."
Bana bunları nasıl söyleyebilirdi gerizekalı ama ona bu dediklerini ödetirdim hatta ödeteceğim .
" aslında bende sana bir şey itiraf etmek istiyorum ne kadar benim hakkımda kötü şeyler düşünsende ben sana karşı derin duygular hissediyordum ."
" nasıl yani ama şunu bil ki şakanın hiç sırası değil "
" hayır bunları şaka sanman sadece benim kalbimi kırar tamam ilk zamanlar sana çok kötü davrandım ama sonradan sana aşık olmaya başladım " aşık kelimesini duyunca kahkaha atmaya başladı sonra benim yüzümdeki ciddiyeti görünce bir an durdu ve bana öylece baktı.
" ne bakıyorsun sana duygularımı söyledim ama sende bana karşı bir şey hissetmiyorsan bu söylediklerimi unut "
" sen ciddi misin ?"
" tabikide ciddiyim sana aşığım anladın mı beni."bunu söylememle ona yaklaştım ve gözlerimi dudaklarına diktim .salak öpeceğimi sanmıştı oda bana doğru yaklaşmaya başladı .tam öpecekti ki yüzüne tokadı anında yapıştırdım ama şunu itiraf etmeliyim ki tokadın sertliği yüzünden belli oluyordu yüzünde şaşkınlık ifadesi varken onu kameraya alıp her zaman gülmek isterdim ama şu an bunu yapamazdım ." noldu bana söylediklerinin cezasını çektin mi nasıl oluyormuş "
" kızım sen varya harbi manyaksın."Demirin ağzından
Bana tokat vurmasıyla bir kaç dakika kendime gelemedim o söylediklerine nasıl inandığımı hala anlayamıyordum ona nasıl inanırdım ....ben içimden kendime küfür ederken bana gülüp benimle alay etti tabi ki bunun cezasınıda ben ona ödetecektim ama zamanı gelince .... O sözünü bitirir bitirmez sen manyaksın deyip oradan hızla uzaklaştım .
Ve ondan nasıl intikam alacağını düşünmeye başladım ki telefonum çaldı arayan öyküydü .ilk başta açmak istemesemde belki onunla kafamı dağıtıp iyi olabilirdim bu yüzden telefonu açtım ..." alo öykü ne diyeceksen de çok işim var "
" ya demir bugün bizim gecemizdi unuttun mu "
" unutmadım ama sen evde beni bekle 1 saat içinde eve gelirim "
" tamam aşkımmm ."Aşkım mi ?bu kız kendini ne sanıyo gecelik olduğunu bilmiyor mu ?
Telefonu yüzüne kapatıp arası aradım ,aras benim kuzenim di ona herkezden daha çok güveniyordum" aras nerdesin bizim mekana gel seninle bir şey konuşacağım "
" tamam kuzen hemen geliyorum bu arada bir kız beni aradı öykü müydü neydi seni sordu "
" senin numaranı nerden biliyormuş "
" kuzen unuttun mu kızı ben ayarlamıştım "
"Tamam tamam hatırladım boş ver benim işim zaten bu gece bitecek "
" ee yarına başka bir kız istermisin "
" yok lan artık kız mız beni ilgilendirmiyor sana çok önemli şeyler söyleyeceğim beni bekle ben geliyorum "
"Tamam "
Telefonu kapattım ..miray bugün beni deli etmişti ona bunun cezasını ağır bir şekilde verecektim ..Mirayın ağzından
Tokat atmamdan sonra baya yüzü gözü değişmişti sanırım benden böyle bir şey beklemiyordu .onun gitmesinden sonra emre'yi aradım onunla bizim mekanda buluşacaktık emreyle biraz dertleşmem gerekliydi onunla melih hakkında konuşmalıydım ...melihin yaptıklarını yada yapmaya çalıştıklarını anlayamıyordum melihle ilişkimiz bitsede yinede ona alışmıştım ve yanımda onu bulamayınca yada başka kızlarla görünce kıskançlık hormonlarım devreye giriyordu onu seviyordum ama sevgili olarak değil arkadaş olarak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ KIZ VE KÖTÜ ÇOCUK
ChickLithayatını tek başına sürdüren kötü bir kız ve babası yüzünden hayatını karanlığa adamış kötü bir çocuk peki onları karşılaştıran tesadüf mü? Kötü kız ve kötü çocuğun başından geçen maceralar ve onların birbirlerine olan aşkları ....sizce onlar önler...