Hayran kurgudur !
Çok severek okuduğum bir yazarın kitabından ilham aldım. Benzerlik olsada olay örgüsü TAMAMEN BAĞIMSIZ VE BANA AİTTİR !!Multimedya ; Teoman / Kupa kızı ve sinek valesi...
Bir kar tanesi ol... Kon dilimin ucuna
Bir kar tanesi eriyor ağzımda...
Teoman ♥️🖤
Tarih bırakmak isteyenler için 🤍🍃
GÜNÜMÜZ 🍨
Bir cuma günü öğleden sonra saatler 17.23 ' ü gösterirken çalıştığım özel okulun asansöründe kabinin 3 ve 2. katlar arasında sıkışıp kalmasıyla hayatım tepetaklak oldu. Önce ışıklar titreşti ve sonra tamamen söndü sonra da acil durum lambasının bir ton daha koyu kırmızı rengi ile aydınlandı.
Kahretsin...
İlginç bir bilgi ; aslana bakarsanız bu gece Dünyam 3. kez tepetaklak oldu. İlki en sevdiğim patatesli gözlemeyi bu sabah almak için pastaneye uğradığımda bitmiş olduğunu öğrenmekti. İkincisi az önce yaşanmıştı asansör 6.katta durmuş ve hayatımda görmek istediğim son insan bile olmayan Savaş Korkmaz, koyu kumral saçları, kocaman cüssesi ve orta çağ Kara şövalyelerini anımsatan ihtişamı ile karşımda belirmişti. Beni gereğinden belki birkaç saniye daha uzun sürdükten sonra asansöre binmişti. Ben gözlerimi pabuçlarımın ucuna dikerken o da benim incelemeye devam etmişti.
Çifte kahretsin...
Aslına bakarsanız durum birazcık karmaşık. İstanbul'da büyük ve prestijli bir özel okulda anaokulu öğretmeni olarak çalışıyorum. 12 katlı büyük ( gerçekten büyük ) bir binayı okula çevirmişlerdi ve anasınıfları ise 6. Kattaydı...
Savaş Korkmaz. Bugün sınıfımdan bir öğrenci olan Aslı'nın amcası olarak toplantıya geldiğinde onu gördüğüm anda üstün ninja ve ajancılık becerilerimi kullanarak o beni görmeden 12. Kata, müdür odasına çıkmış ve sırf onu görmemek için huysuz yaşlı müdürden izin almıştım.
Fakat takma dişleri sürekli damağını rahatsız ettiği ve böbrek taşlarını düşüremediği için huysuz olduğunu düşündüğüm Bedir Bey' sen izin almam hiç kolay olmamıştı. Neredeyse bir saat yalvarmak zorunda kalmış ve bunun sonucunda ancak izin alabilmiştim. Tabii ki o zamana kadar da veli toplantısı bitmiş ve veliler şu anda dağılmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Mayıs | ARA VERİLDİ
ChickLit🍃 Yayınlanma tarihi ( Başlangıç) ; 08.06.2023 Kitap şarkısı | İstanbul beyefendisi HAYRAN KURGUDUR ! Çok severek okuduğum bir yazarın kitabından esinlenerek hazırlanmıştır !! Bir cuma günü öğleden sonra saatler 17.23 ' ü gösterirken çalıştığım öz...