2. Bölüm

270 41 9
                                    


Multimedya; Tebessüm

( Dinlediğin anda kanına mutluluk aşılayan şarkı )






( Dinlediğin anda kanına mutluluk aşılayan şarkı )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O kapkara bulutları

Dağıtıp atmalı

Herkesin yüzünde bir küçük tebessüm olmalı

Hayat gülünce çok güzel

Feat ; Gizem Akın 💙 






3 ay önce


Merhaba bıcırıklar!! Hoşgeldiniz ! "

" Merhaba öğretmenimm !! "

Küçük öğrencilerimin hepsi bir ağızdan kızılordu korosu gibi cevap verince gülümsedim. Hepsi bacak boyunda olan bu ufaklıklar ' elmaslar' sınıfımın birer parçasıydı. Sınıf isminin neden elmaslar olduğunu sormayın çünkü ben de bilmiyorum. Aramızda kalsın ama sanırım sabah kahvaltısında sadece portakal suyu içerek doyabilecek yada siyah zeytinin çekirdeğini sofraya tükürmek yerine çekirdeksiz zeytin yiyebilecek kadar zengin olunca böyle oluyor herhalde. Buradaki çocukların hepsinin ailesi para babasıydı...

" Evet çocuklar !! " Ellerimi çırparak dikkatleri üzerime çektim. " Bugün sizler için çok eğlenceli planlarım var. Tahmin etmek isteyen var mı ?" Aynı anda sınıfın farklı noktalarından minik parmaklar havaya kalktı.

" Unicorn patlaması mı? " Hayır berkecan unicorn patlaması diye bir şey yok. O sadece morlu pembeli bir boya tüpünü açmak için uğraşırken yüzüme patlattığımda ve yüzüme pamuk şeker yemiş bir unicorn tarafından kusulmuş gibi göründüğünde siz öğretmeninizi beceriksiz zannetmeyin diye uydurulmuş Bir yalandı.

"Buz patencilik ? " Hayır Ada naz çünkü buz patencilik diye bir şey de yok. O da sadece yerlerin ıslak olduğu konusunda bir uyarı tabelası bile koymayan aptal görevlinin aptal bir hatasıydı.

" Peki ya caart ! Oyunu mu ? " Hayır hayır hayır Kuddusi Efe. O hiç değil ! ( Bu arada çocuğun ismini ilk duyduğumda ailesinin karşısında gülme krizine girmemek için kendimi öyle bir sıkmıştım ki az daha gözlerim yuvalarından fırlıyordu. Sanırım hem dede ile papaz olmayıp mirası ve en sevilen torun olmayı garantilemişler hem de modernlikten vazgeçmemişler. Mantıklıydı. Ne kızı vereceksin ne de dünürü küstüreceksin hesabı. ) Cart oyunu sizin bildiğiniz kadar masum değil be çocuğum. Yanlış pantolon ile yanlış bir hareketin sonucu sadece. Aslına bakarsanız şimdi düşününce dar kumaş pantolon ile havaya zıplayıp bacakları olabildiğince geniş bir şekilde açmak ( mezuniyet gösterimizi prova ediyorduk ) pek iyi bir fikir değildi.

Tatlı Mayıs | ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin