Multimedya; İstanbul beyefendisi / Yaşlı amca
İlk bakışta aşk mı olur?
Yoktur öyle şey
Kandırıldım a dostlar
Varmış öyle şeyYaşlı amca 💙
3 ay önce
Dolaptan sporcu taytımı ve kısa kollu açık mavi sweetimi çıkarırken telefonun diğer ucundan tam 5 dakikadır aralıksız devam eden kahkaha sesine gözlerimi devirdim.
" AHAHAHAHAHA...Bekle ! Yani şimdi ikinci kattan bir adamın üzerine düştüğünü mü söylüyorsun ? "
" Eve- "
" AHAHAHAHHAHAHA !! "
Dolabın kapağını sinirle çarparak kapattım, daha sonra diğer kapağı da çarpmak üzereydim ki 5 ay önce sinek avlarken ' Öldüreceğim lan seni ! ' bağırtılarımı duyup beni polise şikayet eden kapı komşumu hatırladım ve bundan vazgeçtim. Tuhaf bir şekilde masum yüzlü bir seri katil olduğumu düşünüyordu ve şu an bu sesleri duyup da birinin kafasını kilit taşıyla ezdiğimi falan sanmasındı diye kapağı yavaşça kapattım.
" Kimin üzerine düştün peki ? " Dedi sonunda yoldan çıkmış kahkahalarını zorlukla durduran ikizim. Durdum. Dünkü adamın geniş ve kocaman olan silüetini beynim arka planda oynatırken dudaklarımdan " Şey... Bilmiyorum. Modern çağın kara şövalyelerinden olabilir " çıktı.
Haziran telefonun diğer ucundan hayretli bir ıslık öttürdü. " Dostum sesinin nasıl çıktığından haberin var mı ? "
" Ne ? Nasıl çıkıyormuş ki ? "
" Şey... Sanırım fena halde etkilenmiş gibi... Yada tutulmuş gibi " Omuz silktiğini hayal edebiliyordum.
" Tutulduğum falan yok. Ama... etkilenmedim desem yalan olur. Çünkü o fazlasıyla... Öhm yani... yakışıklıydı "
" Ve sanırım böyle bir adama rezil olmak istemezdin ? "
" Kimse istemezdi "
" Eve gelir gelmez ilk iş masaya kafa attın mı? "
" Hayır tabii ki "
" Bana doğru söyle. Anlında şişlik var mı ? "
" Belki... Küçük bir tane "
Hattın ucundan bir iç çekiş geldi. " Takma kafana bebeğim. Sonuçta korkuluğun kırılacağını ve Hint kızı görmüş avize gibi adamın üzerine düşeceğini nereden bilebilird - " Sesi gülmenin üstü örtülmüş gibi şüpheli bir öksürükle kesildi. " Yani demek istediğim... Onu bir daha nerede göreceksin ki ? Boş ver "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Mayıs | ARA VERİLDİ
ChickLit🍃 Yayınlanma tarihi ( Başlangıç) ; 08.06.2023 Kitap şarkısı | İstanbul beyefendisi HAYRAN KURGUDUR ! Çok severek okuduğum bir yazarın kitabından esinlenerek hazırlanmıştır !! Bir cuma günü öğleden sonra saatler 17.23 ' ü gösterirken çalıştığım öz...