Beomgyu, sevgilisi ile buluşmak için hızlıca evde hazırlandı ardından evden hızlıca çıkıp sevgilisi ile buluşacakları yere doğru hızlıca ilerlemeye başladı.
Heyecanlı hisssediyordu Beomgyu. Sevgilisi ile uzun zamandır çıkıyordu. İlişkileri güzelce ilerliyordu.
Sevgilisi ile bululacakları parka geldiğinde bir banka oturup sevgilisini beklemeye başladı.
Bir süre sonra karşıdan gelen pembe uzun saçlı sevgilisini gördüğünde kocaman gülümsedi.
"Yeonjun-ie!"
Sevgilisinin yanına ufak çocuklar gibi gülümsemesi ile ilerlerken sevgilisi yüzünde dönük ifadesi ile geliyordu.
Beomgyu, sarılacakken Yeonjun ondan uzaklaştı.
"Beomgyu ben birşey söylemek istiyorum"
Beomgyu, şaşırmışça ona baktı.
"Tabii ki de sevgilim?"
"Beomgyu ayrılalım"
Yeonjun'un sözü ile Beomgyu donakalmıştı. Ayrılmak mı? Uzun süredir birbirlerine deliler gibi sevdiği sevgilisi şuan ona ayrılalım mı diyordu?
"Yeonjun dalga mı geçiyorsun? Kamera şakası falan mı? Şaka de lütfen. Biz birbirimizi çok seviyoruz. Hani biz evlenme hayalleri kuruyorduk Yeonjun"
Beomgyu konuşurken gözlerinin dolmasına engel olamamıştı. Yeonjun'un ellerini tuttu konuşurken ama Yeonjun ellerini çekti.
"Üzgünüm Beomgyu ama ben başkasından hoşlanmaya başladım. Tamam gerçekten senden hoşlandım boşuna sana çıkma teklifi etmedim ama son aylarda başka birinden hoşlanmaya başladım ve sana bunu söylemeye cesaret edemedim. Çok özür dilerim. Seni de kullanmış gibi hissettim ama gerçekten öyle bir amacım yoktu. Cesaret edemedim sadece. Çok özür dilerim. Lütfen sende kendine başka birini bul. Beni unut lütfen. İstersen arkadaş olarak kalabiliriz ama aşk anlamında lütfen unut beni Beom"
Beomgyu, gözlerinde ki yaşların akmasına engel olamamıştı. Burukça gülümsedi sadece sevdiğine.
"Önemli değil. Bu zamana kadar ki herşey için teşekkür ederim. Kendine iyi bak"
Ve orada sevdiğini bırakıp gitti Beomgyu.
༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Kai ses kes artik aq mali
Beomgyu:
Çocuklar
Brn iyi değilim
Biriniz veya ikiniz benim eve grlrbilir miTaehyun:
Beom
NolduKai:
Noluyor BeomgyuTaehyun:
Gelicem hemenKai:
Seni almamı ister misin
Daha hızlı giderizTaehyun:
Tamam hızlı olKai:
Çıktım bile༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
"Ya ben inanamıyorum hala. Herşey bu kadar iyi giderken neden böyle oldu ki?"
Beomgyu, yatağında bağdaş kurmuş bir şekilde burnunu peçete ile sildikten sonra tekrardan yataktan kalkmadan çöpe attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ex / soogyu ✔
FanfictionBeomgyu, kendi eski sevgilisi Yeonjun'u tekrar kazanmak için onu şuan ki sevgilisinden ayırmaya çalışır. Ama işler bir anda tersine döner. Beomgyu: lan ben bu işe Yeonjun'u geri almak için çıktım AMA SOOBİN'E AŞIK OLDUM Taehyun: YUH Kai: siktir git...