пятнадцать

357 50 19
                                    

Kai ve Taehyun, Beomgyu'nun yanına gelmişlerdi. Bugün okul yoktu. Şanslarına Beomgyu da herşeyi detaylıca anlatabilirdi arkadaşlarına.

Kai ve Taehyun'un da arası daha iyiydi. Hatta flört bile ediyorlardı. Kai kendisini Taehyun'a affettirmeyi başarmıştı.

Şimdi ise ikisi Beomgyu'nun karşısına oturmuşlardı ve Beomgyu'nun konuşmasını bekliyorlardı. Tabii, Kai'nin eli hiç durmuyordu. Sürekli Taehyun'un bedenin de geziyordu. Taehyun bazen ona baksa da genelde sırıtmamak için kendi dudaklarını birbirine bastırıyordu.

Beomgyu onlara bakarken sırıtıp onlarla dalga geçiyordu. Taehyun ise ona kızarken Kai gülüyordu.

"Ya durun şimdi. Sen baştan düzgünce anlatsana herşeyi"

Taehyun'un sitemi ile diğer ikili durmuş ardından Beomgyu derin bir nefes almış ve anlatmaya başladı.

"Herşey aslında bunların sevgili olduğunu öğrendiğimizde başladı. Ben tabii Yeonjun'dan hoşlanıyordum. Yeonjun ile Soobin'i ayırmak istedim. Sonra okula giderken Soobin ile karşılaştım benden özür diledi işte hemen onlar çıkmaya başladılar ya ondan dolayı özür diledi. Kırılmış olabileceğimi düşündü. Bende dedim fırsat bu fırsat bunun koluna girdim kırılmadığımı falan söyledim baya böyle şeker şeker konuşuyorum beraber okula geldik falan işte dersler geçti ben bir ara buna telefonumu verdim bununla konuştuk sonra bir bununla buluşmaya başladık. Bir keresinde buluştuğumuzda Yeonjun bastı hatta bizi. Kavga falan ettik sonra ben eve geldim ağladım biraz. Neyse işte telafisini yapalım dedik Soobin Kai ile geldi Kai ile konuştuk sonra Kai gitti. Sonra dedi nasıl telafi edelim bende tabii akılsızlıkla bende kal bugün dedim. Ardından kabul etti kendi eşyalarını aldı geldi. O gittikten sonra ben ne yaptığımı düşündüm hep çünkü direkt aklıma ne geldiyse söyledim. Sonra geldi beraber yemek hazırladık falan. Ben bir ara bununla ve tezgah arasında kaldım. Sonra film izledik. Korku filmi izledik korkuyormuş korku filmlerinden. Onun tepkisine gülerken ben korkup buna sokuldum. Sonradan anladım ben pozisyonumuzu tam kalkacakken o beni kendisine çekti. Ardından sabah oldu ben sürpriz yapayım dedim kahvaltıyı hazırlıyordum. Hatta herşeyi bitirdim bir anda arkadan bana sarıldı. Yanağımdan öptü falan. Bir ara da ben size geldim ya hatta siz kavga ediyordunuz işte ben onunla gelmiştim arabadan inmeden önce de arabada yanağımdan öptü. Böyle yani"

Kai ve Taehyun şaşırmışça Beomgyu'yu dinliyorlardı.

"Oha beraber yatsaydınız keşke"

Kai'nin sözü ile Beomgyu göz devirdi.

"O kadar da değil"

"Sonra yatarsınız zaten"

Taehyun'un sözü ile Kai kıkırdamıştı. Beomgyu ise dik dik ikisine bakmıştı.

"Siz yatın önce de"

Taehyun bu sefer Beomgyu'ya dik dik baktı. Beomgyu sırıtırken Kai'nin sesi ile ona baktı.

"Bana uyar"

Taehyun anında Kai'ye bakıp başına vurdu.

"Sapık herif. Çek elini de"

Taehyun Kai'nin elini kendi belinden ittirmeye çalışırken Beomgyu ikisine bakıp kahkaha atıyordu.

Kai bir anda Taehyun'u kendisine çekip dudağından öpünce Taehyun anında kızarmıştı. Beomgyu elini ağzına götürdü şaşkınlıkla. Ardından ikisinin fotoğrafını çekti gizlice.

Karşısında ki ikili bir süre öpüştükten sonra ikisi de birbirinden ayrılmıştı. Beomgyu bir sürü fotoğraf çekmişti.

"Çok güzeldi. Bir daha istiyorum"

"Bir dakika sen bizi mi çektin?"

Taehyun anında Beomgyu'ya bakınca Beomgyu kıkırdadı.

"Ya sil onları"

Taehyun ayağa kalkıp Beomgyu'nun önüne geldiğinde Beomgyu gülmeye başladı ve telefonunu Taehyun'un alamayacağı bir şekilde arkasına sakladı.

"Aaa Kai alır mısın sevgilini"

"BEOMGYU"

Taehyun, Beomgyu'ya vurunca Beomgyu daha fazla gülmeye başlamıştı.

Kai arkadan kalkıp Taehyun'u belinden tutup kaldırdı ve geriye gitti. Taehyun hala debelenirken Beomgyu gülmeye devam ediyordu.

"Paylaşıcam o fotoğrafları"

"Bizi de etiketle altına"

Kai'nin lafı ile Beomgyu başı ile onayladı gülmeye devam ederken. Taehyun dik dik Kai'ye baktığında Kai onun dudağına ufak öpücük kondurup çekildi.

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶

selamm

evet tyunningi yaptim artik soogyu da yapicam

oy verip yorum yazmayi unutmayinnn

gorusuruzzz <333

gorusuruzzz <333

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ex / soogyu  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin