девять

410 55 21
                                    

Ertesi gün olunca dersler hızlı geçmişti ve okul çıkışı gelmişti.

Taehyun bugün de gelmemişti. Kafasını dağıtmaya ve rahatlatmaya ihtiyacı vardı ve Beomgyu bunun farkındaydı. Ayrıca Kai'de gelmemişti. Tek endişelendiği konu Kai'nin pat diye Taehyun'un yanına gitmesiydi.

Tamam, konuşmaları gerektiğini kendisi söylemişti ama Taehyun'un şuan da böyle bir konuşmayı yapabilecek ve kaldıranilecek bir durumu yoktu içten içe. Bu yüzden tek umudu Kai'nin gitmemiş olmasıydı.

Şimdi ise eve gelmişti Beomgyu. Soobin ile buluşmalarına daha yarım saat vardı. Hızlıca üstünü değiştirip gidebilirdi.

Hızlıca dolabını açtı. Kıyafet konusunda her zaman ikilemde kalan birisiydi Beomgyu. Kıyafetlerini karıştırmaya başlamıştı bile.

Uzun uğraşlar sonucu kıyafet bulunca hızlıca üstündekileri çıkardı ve kendi seçtiklerini giydi.

Yeşil kazak, siyah uzun pantalon ve kazağın içine yakalı beyaz üst giymişti. Yakalarını kazağının üstünden çıkardı Beomgyu. Altına siyah botlarını geçirdi. Mağlum, her yer kar ve buzdu şuan.

Ardından birkaç kolye, yüzük ve küpe taktıktan sonra parfümünü sıktı ve telefonunu eline aldı. Saatin yaklaştığını hatta 5 dakikadan daha az kaldığını fark edince içinden kendine lanetler okudu.

Hızlıca anahtarlarını aldı ve siyah ceketini giydi. Siyah beresini de taktıktan sonra başka birşey giymeden evden çıktı.

Hava kapalıydı, tekrar kar yağabilirdi. Hava da soğuktu. Beomgyu acele ile yürürken etrafına baktığı söylenemezdi. Aklında sadece arkadaşlarının durumları ve buluşma vardı.

Buluşma alanına geldiğinde bir süre etrafa bakındı ardından Soobin'i bir bankta otururken görünce hızlıca yanına gitti.

"Çok beklettim mi Soobin-shi?"

Soobin, Beomgyu'nun sesi ile hafifçe gülümsedi ve başını iki yana salladı.

"Yeni geldim bende. Sorun yok"

Beomgyu derin bir oh çekip Soobin'in yanına oturdu.

Soobin yanına oturan bedene baktı hafif tebessüm ile. Beomgyu üstünde ki bakışları hissedince yandan ona baktı sonra çekingence tekrar ona bakmayı kesti.

Mavi saçlı küçüğünün bu haline kıkırdadı ama üstelemedi.

"Buluşmak istedin"

"Evet istedim"

"Neden?"

"Daha yakın arkadaş olacaksak daha iyi birbirimizi tanımamız gerekmez mi Soobin-shi?"

Beomgyu bakışlarını büyüğüne çevirdiğinde onun da kendisine baktığını fark etmişti.

"Dediğin gibi olsun Beomgyu"

"Bu arada, Yeonjun ile ne yaptınız?"

Soobin, Beomgyu'nun sorusu ile iç çekti ve başını önüne çevirdi.

"Hala aynı. Yüzüme bakmıyor. Yanıma falan da gelmiyor"

"Ah anladım. Üzüldüm adınıza"

Yalandan dudağını büzmüş gibi yaptı Beomgyu. Oysa ki içten içe bu duruma seviniyordu.

"Ona yaklaşmak için adım atsam da o geriye gidiyor. Sevgilisi değilmişim gibi davranıyor bana"

"Böyle davranıyorsa neden ayrılmıyorsunuz ki? İkiniz de bu şekilde daha da üzülüp yıpranacaksınız"

"Sanırım öyle yapıcam zaten. Böyle olacaksa ayrılmamız daha mantıklı"

"Kesinlikle öyle"

Beomgyu içten içe sevinmeye başlamıştı bile. İçinde havai fişekler patlıyordu. Ama bu sevincin nedeni Yeonjun'u geri kazanacağı için miydi?

Soobin ile konuşmaya başladıklarından beri Yeonjun'a karşı hisleri azalmıştı. Yanında ki mavi saçlı çocuk daha da kafasını karıştırsa da kendisini bir şekilde engelliyordu. 'Kai Soobin'den hoşlanıyor' veya 'Bu işe Soobin için değil Yeonjun için çıktım' gibi sözlerle engel olsa da daha sonra tekrardan kafası karışıyordu.

Yeonjun'a olan hisleri tükenip Soobin'den mi hoşlanmaya başlamıştı?

Kafası çok karışıktı ama şuan sırası değildi. Her türlü ayrılmaları onu mutlu etmişti.

"Beomgyu birşey sorabilir miyim?"

Beomgyu, onun sesi ile bakışlarını ona çevirdi ve başı ile onayladı.

"Kai benden mi hoşlanıyor?"

Beomgyu bu soruyu beklemediği için şaşırmıştı. Ama yalan söylemeyecekti.

"Evette sen nereden biliyorsun?"

"Belli oluyor. Uzaktan beni gözetlemesini veya bazen sizin yanınızdan geçerken hep benim adımı duymamı fark etmeyeceğimi düşünmedin herhalde"

"Yok öyle birşey demedim. Zaten bence de fark edilmeyecek gibi değil. Sen fark etmeseydin hata olurdu"

"Ayrıca bana Kai'yi sorman da kesinleştirdi bu düşüncemi"

"Doğru.."

Beomgyu iç çekti seslice. Tekrar aklına arkadaşları gelince yüzü düşmüştü. Soobin'den ayrıldıktan sonra onları kontrol etmesi gerekiyordu.

Soobin onun bu halini görünce ona doğru döndü.

"Bir sorun mu var Beomgyu?"

Beomgyu başta söylemek ile söylememe arasında kalsa da en sonunda söyleme kararı aldı ve anlatmaya başladı.

Uzun bir süre ikili orada konuştuktan sonra havanın iyice soğuduğunu fark edince evlere gitmeleri gerektiğini anlamıştı. Ama Beomgyu Taehyun'un yanına gidecekti. Evleri uzak olduğu için nasıl gideceğini bilmiyordu.

Soobin onu bırakabileceğini söylediğinde bu teklifi kırmamıştı Beomgyu. Hemen gitmesi gerekiyordu.

Soobin Beomgyu ile beraber başta kendi evine gitmiş ve araba anahtarlarını almıştı. Ardından ikili arabaya bindiler ve Beomgyu yolu Soobin'e tarif ederek Taehyun'un evine gitmeye başladılar.

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶

selamm

bu fici cok uzatmicam sanirim

oy verip yorum yazmayi unutmayinn

gorusuruzzz <33

gorusuruzzz <33

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ex / soogyu  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin