семнадцать

342 47 6
                                    

2 hafta sonra...

Soobin ve Beomgyu'nun buluşması üzerinden 2 hafta geçmişti ve bu süre zarfında ikisi de hiç konuşmamıştı.

Beomgyu okula bile gelmemişti, arkadaşları ona çok kez ulaşmayı denese de hiçbir türlü başarılı olamıyorlardı.

Bir keresinde evine gitmek istemişlerdi ama cesaret edememişlerdi. Beomgyu'nun bazen ters kesiği oluyordu. Ama olayları bilmiyorlardı bu yüzden öğrenmeleri gerekiyordu.

Soobin de çökmüş gibiydi. Okula geliyordu ama Beomgyu'nun olmadığını görümce kendisini suçluyordu. Günlerdir uyumamıştı. Hep düşünmüştü. Ondan özür dilemek istese de onun karşısıns çıkacak yüzü kendisinde bulamıyordu.

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶

Kai, sabah Taehyun'u arabayla evinden almıştı. Taehyun arabaya bindiğinde sevgilisine gülümsedi ardından ikili birbirlerinin dudaklarına ufak öpücük kondurdular.

Kai arabayı sürmeye başladığında yola bakarken sevgilisine sordu.

"Beomgyu hala yazmadı dimi?"

Taehyun ona baktı.

"Hayır yazmadı. Ben Soobin ile ilgili birşey olduğunu düşünüyorum. Okulda Soobin'i gördük. Hali iyi değildi onunda. Bence onunla konuşalım ondan sonra Beomgyu'nun evine gidelim. Ne olursa olsun adım atmalıyız artık 2 hafta oldu. Telefonla ulaşamıyorsak evine gidelim. Terslerse de yapacak birşey yok yine de öğrenelim durumu"

Kai, Taehyun'un bu kadar haklı ve doğru konuşması ile ona baktı. Işıklara gelmişlerdi zaten.

"Bu kadar doğru ve haklı konuşmak, yormuyor mu seni güzelim?"

Taehyun ona bakıp hafifçe gülümsedi.

"Sadece siz doğru ve haklı düşünemiyorsunuz benlik bir durum yok"

"Ama bak şimdi övüyorum seni sen neden böyle diyorsun?"

Taehyun onun sözü ile gülmeye başladı. Kai sevgilisinin güldüğünü fark ettiğinde onun elini tuttu ve vitese koydu. Kendi elini de onun üstüne koyup onun yanağından öptü.

Taehyun ona baktı gülmesi durmuştu. Şaşkınca hem ellerine hemde yüzü kendisine çok yakın olan sevgilisine bakıyordu.

"Hep az önce ki gibi gül sevgilim, sana gülmek çok yakışıyor"

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶

Okulda öğlen vakti gelmişti bile. Beomgyu olmayınca zaman hızlı geçiyor gibi geliyordu ikiliye.

Öğlen vakti birlikte Soobin'i aramaya koyulmuşlardı. Yemeklerini yemişlerdi. Şimdi ise mavi saçlı oğlanın nerede olabileceğini düşünüyorlardı.

"Kantinde de yok"

Kai, başını kantine doğru uzatıp baktığında Soobin'in olmadığını görmüştü.

Taehyun oflanırken aklına gelen ile hızlıca sevgilisine baktı.

"Müzik sınıfında olabilir mi? Beomgyu onun müzik kısmında olduğunu söylemişti"

ex / soogyu  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin