"Ya Soobin'de Yeonjun'dan hoşlanıyorsa o zaman ne yapıcam ben!"
Kai odanın ortasında kendi etrafında dönerken diğer ikili ona bakıyordu.
"Ya sevmiyordur. Neden bu kadar olumsuz düşünüyorsun ki?"
Beomgyu'nun sözü üzerine Kai bir süre ona baktı.
"Kaç aydır seviyorum bu çocuğu şimdi başkasına aşık olduğunu öğrenmek çok kötü sende yaşıyorsun Beomgyu. Hatta sevgilin senden ayrıldı. Benim sevdiğim çocuğu seviyor eski sevgilin"
Kai tekrar odada dört dönmeye başlamıştı. Beomgyu göz ucu ile Taehyun'a baktı. Onun Kai'den hoşlandığını biliyordu.
Taehyun, başını öne eğmişti. Uzun zamandır Kai'yi seviyordu. Ona açılacağı gün Kai'nin Soobin'den hoşlandığını öğrendiği için açılamamıştı.
Hepsi aynı üniversitede okuyorlardı. Üçlü aslında lisede tanışmışlardı. Ama çok yakın arkadaş olup aynı üniversiteye gitmeye karar vermişlerdi. Şimdi de aynı üniversiteye gidiyorlardı. Soobin ve Yeonjun ile de üniversitede karşılaşmışlardı.
Yeonjun ve Beomgyu tanıştıktan sonra Kai'de Soobin ile tanışmıştı. Ama bunu diğerlerine söylememişti. Beomgyu Yeonjun'u diğerleri ile tanıştırmıştı. Kai Soobin ile gizlice yürüttükleri arkadaşlığının aşka döndüğünü fark ettiğinde arkadaşlarına söylemişti.
Şimdi Kai hala Soobin'den hoşlanıyordu ve Yeonjun ile olma ihtimali kafayı yemesine sebep oluyordu. Çünkü hem kendi arkadaşını üzen biri ile olacaktı hemde sevdiği kişinin başkası ile aşk yaşadığını görecekti.
Aynısı Beomgyu içinde geçerliydi. Tek farklı olan Taehyun'du bu durumda. Kendi sevdiği çocuğun başkasını sevdiğini yıllardır izliyordu. Sürekli sevdiği çocuktan bahsedip içten içe sürekli kırılıyordu. Belli etmemek için uzun zamandır uğraşıyordu. Neyse ki Kai'nin sevgilisi değildi. Canı daha da yanardı. Ama yıllardır canı yanıyordu.
Beomgyu, Taehyun'un sırtına dokundu hafifçe. Taehyun irkilip ona baktı. Gözleri dolmuştu büyük gözlünün.
Beomgyu ona biraz daha yaklaşıp fısıldadı.
"Lavaboya gidebilirsin istersen canım"
Taehyun hafifçe başıyla onayladı ardından hızlıca lavaboya gitti.
Kai onun gidişine baktı sadece sonra da Beomgyu'ya baktı.
"Taehyun'a ne oldu?"
Beomgyu kendisine yöneltilen soru ile uzun olana baktı.
"Birşey yok merak etme"
༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
O gece Kai ve Taehyun Beomgyu'nun evinde kalmışlardı. Kai uyurken Taehyun ve Beomgyu uyumamıştı.
Daha doğrusu Taehyun uyumamıştı. Beomgyu uykusundan uyanıp Taehyun'un uyanık olduğunu görünce onun yanına gitmişti.
Taehyun balkonda dolu gözleri ile gökyüzüne bakıyordu. Hava hala kış havasıydı. Ara tatildeydiler. Şubat ayının soğukluğu hala dışarıdaydı.
Beomgyu arkadaşının orada olduğunu görünce battaniye alıp onun yanına geldi. Kendisi de kendi hırkalarından birini giymişti. Balkona geldiğinde Taehyun'un arkasına gelip battaniyeyi onun sırtına koydu. Üçü de birbirlerine karşı korumacı davranırlardı.
Taehyun sırtına gelen ile arkasına baktı. Beomgyu olduğunu görünce rahatlamıştı. Kai olsaydı burada neden olduğu ile ilgili bir açıklama bulamazdı. Ama Beomgyu durumu bildiği için rahattı.
Tekrar önüne döndüğünde Beomgyu da onun yanına oturdu ve ona baktı.
"Düşünmekten mi uyumadın?"
"Evet. Uyuyamadım daha doğrusu"
"Bu kadar düşünmene gerek yok ki. Akışına bırak biraz"
"Neden akışına bırakmalıyım ki? Birşeyler yapmam gerekmiyor mu? Kaç yıl oldu Beom. Şimdi de başkasını sevdiğinden bahsediyor. Yeonjun da gelip sana söylemedi mi başkasını sevdiğini. Hatta ayrıldınız ve sen hala onu seviyorsun"
Taehyun, dolu gözlerini Beomgyu'nun şaşkınlıkla açılmış gözleri ile birleştirdi. Beomgyu içinden Taehyun'un bu kadar mantıklı konuşması ile ilgili bir süre lanetler okudu sonrasında toparlanıp başını öne çevirdi.
"Orası öyle ama sende açılmadın ki. Erkenden açılsaydın belki şansınız olurdu"
"Açılacaktım zaten. Hatta açılmaya gittiğimde bana bende seninle birşey konuşacaktım diyip bana Soobin'den hoşlandığını anlattı. Söyleyemedim yani. Soobin'den hoşlanıyor sonuçta. Ben onu sevdiğimi söylesem red ederdi"
Beomgyu tekrardan içinden lanetler okudu. Taehyun fazla mantıklı ve doğru konuşurdu. Bu yüzden sürekli laf yediği için lanetler okusa da bu duruma alışıktı.
Tekrar Beomgyu arkadaşına baktı. Taehyun tekrardan başını gökyüzüne çevirdiğinde gözlerinden yaşlar aktığını fark ettiğinde bir eli ile onun gözyaşlarını silmeye başladı.
"Balım bu kadar kendini yıpratma artık. Hem Kai Soobin'in sevgilisi olduğunu öğrendiğinde belki vazgeçer. Olmadı vazgeçiririz. Sen ona olan sevgini fazlasıyla belli ettin ama o seni hiç görmedi ki. Onda da hata var. Soobin ve Yeonjun sevgilisi olursa vazgeçirmenin yolunu buluruz. Sende tekrardan denersin herşeyi. Ben sana hep yardım ettim yine ederim. Senin bu durumdan sıkıldığını biliyorum. Emin ol bende sıkıldım. Kai hiç seni görmedi. Ona olan sevgini hep belli etsen de görmedi. Hep arkadaş olarak saydı. Ama eminim fark eder. Üzülme bu kadar"
Taehyun kendi gözyaşlarını silen arkadaşına baktı. Onun konuşması bittiğinde ona sarıldı. Beomgyu onun üstüne battaniyeyi koyup o da ona sarıldı.
Taehyun başını hafifçe kaldırıp Beomgyu'ya baktı.
"Peki ya, Soobin ve Yeonjun sevgili olduğunda sen ne yapacaksın Beom?"
༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
selamm
soogyu ikilisini uzun bir sure sonra yapmayi planliyorum bu arada kusura bakmayin 😭
oy verip yorum yazmayi unutmayinn
gorusuruzzz <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ex / soogyu ✔
FanfictionBeomgyu, kendi eski sevgilisi Yeonjun'u tekrar kazanmak için onu şuan ki sevgilisinden ayırmaya çalışır. Ama işler bir anda tersine döner. Beomgyu: lan ben bu işe Yeonjun'u geri almak için çıktım AMA SOOBİN'E AŞIK OLDUM Taehyun: YUH Kai: siktir git...