Soobin eve geldikten sonra ikili beraber mutfağa geçmişlerdi. İkisi de sevdikleri yemeklerden yapma kararı almışlardı.
Aradan geçen 15 dakika da konuşarak yemekleri yapmışlardı. Ardından ikisi de susmuşlardı. Beomgyu yemek hazırlarken Soobin onun arkasına geçti. Tabaklar Beomgyu'nun olduğu yerdeydi ve raftaydı.
Beomgyu hazırladığu salataya gururla bakarken eline aldı ardından arkasına döndüğünde şok içinde kalmıştı. Soobin'in kendi arkasında olduğunu fark etmemişti.
Soobin tabak alırken onun döndüğünü fark ettiğinde ona baktı o da. Beomgyu'nun yanakları kızarmaya başlamıştı bile.
Soobin hafifçe tebessüm etti ardından tabakları aldı. Beomgyu Soobin'in yanından çıkacakken Soobin tabakları onun çıkacağı yöne koyunca Beomgyu'nun çıkmasını engellemişti.
Beomgyu yutkunup Soobin'e baktığında sırıttığını görmesiyle utanması daha da artmıştı Beomgyu'nun.
༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
İkili güzel akşam yemeğinden sonra film izleme kararı almışlardı. İkili evde ki patlamış mısırları bulunca kaba dökmüşler ardından film seçmek için koltuğa geçmişlerdi.
İkisi sürekli didişiyorlardı. Beomgyu korku filmi isterken Soobin istemiyordu. En sonunda taş-kağıt-makas oynadılar ve Beomgyu kazanınca onun istediği üzerine korku filmi açmışlardı.
Soobin sürekli tepki verince Beomgyu onun bu haline kahkahalar ile gülüyordu. Soobin ise ona pis pis bakıyordu.
"Gülme bir kere"
"Tepkin çok ko- AAAA"
Bu sefer Beomgyu korkmuştu. Anında Soobin'e sokulmuştu korkudan. Bu sefer gülen taraf Soobin olmuştu.
"Hani korkmazdın?"
"Hıh bir kere korktum ben"
"Bir kere ile bu kadar korkuyorsan fazlasıyla korksan ne yaparsın acaba?"
Beomgyu, dediğini sonradan anlamıştı. Korktuğu için anında Soobin'e yaklaşmıştı. Yanaklarının tekrardan alev aldığını hissettiğinde ayrılacakken Soobin kolunu onun omzuna attı ve kendisine çekti.
Beomgyu onun bu hareketi ile daha da utanmıştı. Ama sesini çıkarmadan filme dönmüştü.
༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Taehyun-Beomgyu
Taehyun:
Lan
Beomgyu
Neredesin senBeomgyu:
Evdeyim amk
Soobin ile film izledik 🤭🤭Taehyun:
Aboo
Aşık oluyorsun sen
YandıkBeomgyu:
Aşk olsunTaehyun:
Olmuş
BU ARADA KAİ SENDEN ÖZÜR MÜ DİLEDİ
BENİM YANIMA GELDİ BUBeomgyu:
He
Ben dedim git diyeTaehyun:
Ya
TİPİM DE ÇOK KÖTÜYDÜ O ANDA NEDEN GİT DEDİN İYİCE KENDİMİ YATAKLARA VURMUŞ DEPRESYONDAYDIM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ex / soogyu ✔
FanficBeomgyu, kendi eski sevgilisi Yeonjun'u tekrar kazanmak için onu şuan ki sevgilisinden ayırmaya çalışır. Ama işler bir anda tersine döner. Beomgyu: lan ben bu işe Yeonjun'u geri almak için çıktım AMA SOOBİN'E AŞIK OLDUM Taehyun: YUH Kai: siktir git...