Günler yavaş geçmiş, ama nihayet Mart ayına ulaşılmıştı.
Soobin ve Beomgyu'nun ilişkileri harika gidiyordu, herşey çok iyiydi.
O gün Beomgyu'nun doğum günüydü. Soobin, Taehyun ve Kai ikilisini doğum günü sürprizine ikna etmişti.
Üçü de okula gelmemişlerdi. Beomgyu okulda tek olduğu için canı sıkılsa da yapacak birşey yoktu. Öğlenden sonra eve dönmeyi planlıyordu.
Teneffüs olduğunda bahçeye çıkıp banklardan birine oturdu ve etrafa bakmaya başladı. Çok geçmeden kendisine doğru gelen bir beden fark ettiğinde kaşlarını çattı.
Ne yani Yeonjun mu geliyordu? İyi de neden?
Yeonjun hızlıca yanına ulaşmıştı. İkili göz göze geldiğinde Beomgyu yutkundu. Niye gelmiş olabileceğini düşünüyordu.
"Neden geldin Yeonjun?"
En sonunda engel olamayıp sormuştu soruyu. Yeonjun derin nefes aldı, ardından verdi.
"Soobin ile çıkıyor musun?"
Beomgyu kaşlarını çattı. Haber hemen onun kulağına mı gitmişti?
"Evet, çıkıyoruz"
"Tebrik etmek istedim. Ayrıca mutlu yıllar"
Yeonjun ona bakarken Beomgyu ayağa kalktı ve Yeonjun'a döndü.
"Teşekkürler, her ikisi içinde"
"Rica ederim Beomgyu. Teşekküre gerek yok gerçi"
Beomgyu hafifçe tebessüm etti ardından içeri ilerlemeye başladı.
༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
"YA BENİM BOYUM ERİŞMİYORSA BENİM Mİ SUÇUM OLUYOR BU?!"
"KISA DOĞMASAYDIN!"
"O KADAR KISA DEĞİLİM BEN!"
Taehyun ve Kai didişirken Soobin ikisine bıkmış bir halde bakıyordu. Neredeyse işe başladıklarından beri didişiyorlardı.
"Didişip tartışacağınıza birbirinize yardım etseniz iş daha hızlı biterdi"
Soobin en sonunda konuşunca Taehyun ve Kai ona baktılar. Onun geldiğinin farkında bile değillerdi.
"Pardon Soobin"
Kai mahçupça konuşmuştu. Taehyun da ona destek verir gibi yüzü düşmüştü. Özür dilerim anlamında başını eğdi.
İkisi de Soobin'in bu doğum günü organizasyonu için çok heyecanlı olduğunu biliyorlardı. Didişerek işleri berbat etmek iyi bir fikir değildi.
"Beraber halledin şu süsleri"
Soobin tekrar konuşunca Taehyun ve Kai birbirlerine baktılar.
Taehyun elinde ki süsleri Kai'ye fırlattı.
"Al sen uzunsun sen asarsın"
Ardından arkasını döndü ve içeriden başka süslemeler almak için salondan çıkmıştı.
Soobin ve Kai Taehyun'un arkasına baktıktan sonra gözgöze gelmişlerdi.
"Astıktan sonra gönlünü almalısın Kai"
Soobin'in sözü ile ikisi de kıkırdamıştı. Ama kıkırdamaları uzun sürmemişti. Engel olan şey ise Taehyun'un bağırmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ex / soogyu ✔
FanficBeomgyu, kendi eski sevgilisi Yeonjun'u tekrar kazanmak için onu şuan ki sevgilisinden ayırmaya çalışır. Ama işler bir anda tersine döner. Beomgyu: lan ben bu işe Yeonjun'u geri almak için çıktım AMA SOOBİN'E AŞIK OLDUM Taehyun: YUH Kai: siktir git...