десять

410 55 43
                                    

Soobin ve Beomgyu, Taehyun'un evine gelince Beomgyu Soobin'e baktı.

"Teşekkür ederim getirdiğin için. Ben bu gece burada kalırım"

"Peki, geri dönmek istersen beni arayabilirsin seni alırım"

"Teşekkür ederim Soo-"

Lafını kesen şey yanağında hissettiği baskı olmuştu.

Soobin küçüğüne yaklaşıp yanağından öpmüştü. Beomgyu'nun yanakları anında kızarınca Beomgyu başını öne eğmiş ve küçük bir veda kelimesi mırıldanıp arabadan inmişti.

Soobin onun eve girişine bakarken hafifçe kıkırdadı ardından araba ile geldiği yolu geri dönmeye başlamıştı.

Beomgyu ise eve doğru ilerlerken hafifçe sırıtıyordu. Elini istemsizce Soobin'in öptüğü yere götürmüştü. Hala yanaklarının kızardığını hissediyordu.

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶

Taehyun'un oturduğu daireye gelince derin nefes verdi. Kapıyı çalacakken evden gelen sesler ile iyice endişelenmişti.

Bu sesleri tanıyordu. Kai ve Taehyun'du bunlar. 'Keşke Kai'ye gitmemesi gerektiğini söyleseydim' diye içten içe kendisine kızdı Beomgyu ama ardından kapıyı çalacakken açılan kapı ile
karşısında ki bedenlere baktı.

Kapıyı Kai açmıştı ama peşinde Taehyun vardı. İkisinin de kötü olduğunun farkındaydı. Özellikle Taehyun'un hala akan gözyaşlarını görünce bakışlarını Kai'ye çıkardı.

Kai'nin de ondan pek farkı yoktu Beomgyu'ya baktı ardından kendi ceketini alıp birşey demeden hızlıca oradan çıktı.

Beomgyu onun peşinden baktı sadece ardından hızlıca içeri girdi ve kapıyı kapatıp Taehyun'a yaklaştı.

"Ne oldu balım? Ne dedi sana?"

Taehyun birşey demeden hızlıca arkadaşına sarıldı. Tekrardan ağlamaya başlamıştı bile.

Beomgyu da ona sarılmıştı sıkıca. Aralarında ne geçmiş olabileceğini düşünüyordu bir yandan.

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶

"Öyle işte sonra da geldin zaten gidecekti"

Taehyun, biraz daha sakinleşince herşeyi anlatmıştı Beomgyu'ya.

Kai Taehyun'un yanıns gelip Beomgyu'nun kendisine herşeyi anlattığını söylemişti. Ardından Taehyun da ona herşeyi tekrar söylemiş ve Kai ümit vermediği hakkında bir sürü şey söylese de hiçbiri doğru değildi. Eskiden beri Taehyun'a ümit veriyordu ve bu Taehyun'un canını sıkıyordu. Hararetli tartışmalarının sebeplerinden biriydi bu.

Beomgyu tekrar arkadaşına baktı.

"Bir süre konuşma onunla. Böylesi daha iyi olur. Ben tekrar konuşurum onunla. Amacım zaten kötü birşey değildi. Herşeyi bilsin ona göre davransın diyeydi ama böylesi daha kötü oldu. Onu uyarmadım da gelmiş buraya"

"Senin suçun yok zaten. Kötü bir amaçla yapmadığını biliyorum merak etme"

Taehyun hafif kızarmış gözlerini arkadaşının gözleri ile buluşturup burukça gülümsedi. Beomgyu onun burukça gülümsediğini yakalamıştı ama bozuntuya vermeden o da hafifçe gülümsemişti.

"Okula gidecek misin sen?"

"Hayır seninle kalmam daha iyi olur"

"Peki nasıl dersen"

"Bu arada.. Taehyun sana birşey anlatmam gerek"

Taehyun arkadaşının sözü ile ona baktı tekrardan.

"Tabii ki de anlatabilirsin"

Beomgyu derin bir nefes verdi ardından bütün yaptıklarını anlatmaya başlamıştı. Yani Yeonjun ve Soobin'in arasını kendisinin bozmaya çalıştığını.

Diğerlerine bundan bahsetmemişti ama daha fazla içinde tutamayacağını fark ettiği için Taehyun'a anlatma kararı almıştı ve geceye kadar ikisi de bu konular üzerine saatlerce konuşmuşlardı.

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶

Sabah olunca Beomgyu koltuktan kalkmıştı. Kendisi koltukta yatmıştı. Normalde Taehyun onun yatakta yatmasını istese de Beomgyu istemeyip koltukta yatmıştı.

Sabah daha erken saatlerde olduğu için balkona çıktı ve telefonunu eline aldı.

Balkonda ki koltuğa oturup biraz telefonu ile ilgilenmeye başladığında üstten kendisine gelen mesaj ile mesajın Soobin'den olduğunu görmüştü.

Soobin

Soobin:
Ayrıldık

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶

Taehyun da uyanınca ikili beraber kahvaltı hazırlayıp kahvaltılarını etmeye başlamışlardı. Bu sırada Beomgyu Taehyun'a bakıp Soobin'in ona ayrıldıklarını söylediği mesajı söylemişti.

"Bu iyi birşey değil mi?"

"Bilmiyorum.. Aralarını bozmak şuan iyi bir fikir gibi gelmiyor ama iş işten geçti artık yapabileceğim birşey yok"

"Sen gerçekten kimi seviyorsun peki?"

Beomgyu, Taehyun'un sorusu ile kahvaltısının boğazında kaldığını hissetti bir süreliğine. Ardından kendisini düzeltip arkadaşına baktı.

"Bilmiyorum, kafam çok karışık"

"Kafanın karışık olması önemli değil ki. Önemli olan kalbinin kimi söylediğidir"

Taehyun arkadaşına sıcak gülümsemesini sunduktan sonra Beomgyu bir süre duraksadı ve ardından bir karar vermişti.

Kalbi kimi söylerse o kişiye gidecekti.

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶

selamm

beomun kalbini yeon dedittirirmisim

yok yok yapmam soogyu fici bu 👊🏻

oy verip yorum yazmayi unutmayinn

gorusuruzz <33

gorusuruzz <33

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ex / soogyu  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin