одиннадцать

390 56 28
                                    

Beomgyu, Taehyun'da bir süre daha kaldıktan sonra Soobin'e yazıp kendisini almasını istemişti. Hem nasıl ayrıldıklarını da anlatabilirdi.

Soobin geç olmadan araba ile oraya gelmişti. Beomgyu Taehyun ile vedalaşıp Soobin'in arabasına bindiğinde kısa selamlaştılar ardından Soobin arabayı sürmeye başlamıştı.

"Nereye gidiyoruz?"

"Yemek yeriz diye düşünmüştüm. Yemek yemeye gidiyoruz. Aç değilsen başka yere de gidebiliriz"

Aslında yemek yeme fikri Beomgyu'nun kulağına iyi bir fikir gibi gelmişti. Bu fikre hayır demeyecekti.

"Olur yemek yiyelim"

"Pekala"

Araba da ikisi de gidecekleri yere kadar sessiz durmuşlardı. Beomgyu başını cama yaslamış dışarıya bakarken hala karar vermeye çalışsa da bu onu oldukça zorluyordu.

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶

İkili, yemek yiyecekleri yere geldiklerinde masaya oturdular ardından siparişleri vermişlerdi.

Siparişler gelmeden önce bir süre ikili sohbet ettikten sonra kısa sürede yemekler geldiğinde yemeklerinden yemeye başlamışlardı.

Bu sırada Beomgyu'nun aklına ayrıldıkları gelince Soobin'e baktı.

"Nasıl ayrıldığınızı anlatmadın Soobin-shi"

"Ah evet"

Soobin içeceğinden birkaç yudum aldı ardından boğazını temizledi.

"Aslında biraz daha atıştık. Güya ben ondan kaçıyormuşum. Oysa ki kendisi benden kaçıyordu. Her neyse işte tekrardan biraz atıştık dediğim gibi. Bende sonda dedim o zaman ayrılalım yapamıyoruz diye o da peki dedi sonra bir daha konuşmadık. Ama hala beni suçladığına eminim"

Soobin tekrardan yemeğinden bir yudum alınca Beomgyu'nun bakışlarını o zaman fark etmişti.

Beomgyu ona ilgi ile bakıyordu. Şefkatli bir şekilde gülümsedi.

"En iyisini yapmışsın Soobin-shi. Canın acımaz bundan sonra"

"Bende öyle düşünüyorum. Peki, siz ne yaptınız? Taehyun kötü demiştin"

"Ah evet. Şey onunla kaldım biraz ama ben onlara ilk gittiğimde kavga ediyorlardı. Kai gitmiş benim onunla konuştuğumu Taehyun'a söylemiş. Ümit falan vermediğini kafasında kurmaması gerektiğini söyleyip kırmış. Taehyun da kötüydü baya bağırmışlar birbirlerine. Ben gittiğimde Kai kapıdan çıkacaktı. Zaten beni gördüğü gibi gitti. Bugün de Taehyun ile kalmak istedim o yüzden gelmedim okula. Biraz daha iyi hissetsin diye. Zaten bende Kai'yi görmek istemiyorum bir süre. Tamam o da arkadaşım ama bu konu da onu savunamam"

Beomgyu iç çekti konuşmasından sonra. Arkadaşlarını böyle bir durumda görmek onu üzüyordu.

"Onları böyle görmek istemiyorum artık. Ben bile yoruldum artık. Kim bilir Taehyun ne kadar üzülmüştür. Ona daha da üzülüyorum. Kai hep görmezden geldi resmen onu. Ne yapacağımı ben bile bilmi-"

Sözünü yarı da kesen şey eline gelen eldi Beomgyu'nun.

Gözleri şaşkınlıkla açılıp karşısında ki bedene baktı.

Bu sefer Soobin ona şefkatle bakıp gülümsüyordu. Elini sıkıca tutmuştu masanın üstünde.

"Gerekirse bende yardım ederim Beomgyu. Bende seni böyle üzgün görmek istemem. Bende yardım edebilirim sana. Fazla yorulmuşsundur ikisi ile uğraşırken. Yardıma ihtiyacın var, ben yardım edebilirim. Benden hiç çekinmeden yardım alabilirsin"

Beomgyu ona bakarken yanaklarının kızardığını hissediyordu.

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶

Yeonjun, kendi birkaç arkadaşı ile Soobin ve Beomgyu'nun olduğu yere gelmişti. Yeonjun ikisini görünce anında sinirlenmişti.

Arkadaşlarına üst katta bir yerde oturmalarını kendisinin lavaboya gidip geleceğini söylediğinde arkadaşları onu kırmayıp üst kata çıkmaya başladıklarında Yeonjun hızlıca onların masasına gelip ikisine baktı.

"Vay Choi Soobin. Hemen unuttun mu beni? Hemde eski sevgilim ilesin. Tebrik ediyorum seni"

Soobin ve Beomgyu onun sesi ile direkt bakışlarını oraya çekmişlerdi. Beomgyu onu görmeyi beklemediği için gerince ona bakarken Soobin yüzünde bir mimik olmadan Yeonjun'a bakıyordu.

"Biz arkadaşız sadece Yeonjun. Ayrıca, sevgili olsak bile bu seni ne kadar ilgilendirir? Sevgilim falan değilsin artık"

"Eski sevgilim ilesin şuan farkında mısın?"

"Evette bundan sanane?"

"Ne demek sana-"

"Yeter!"

Beomgyu'nun sesi ile ikisinin de odağı bir anda Beomgyu olmuştu. Beomgyu hızlıca ikisine de baktı ardından Yeonjun'a baktı.

"Sen kendin benimle ilişkini bitirdikten sonra hemen Soobin ile çıkarken sorun yok, Soobin biri ile çıkarken sorun oluyor. Hemde eski sevgilin ile. Sen sanki milletin eski sevgilisi ile hiç çıkmadın Yeonjun. Kendi pislik geçmişini masaya yatırmamı istemiyorsan o çeneni kapalı tut. Bu hayatta seni en iyi tanıyan benim ve seni bu hayatta en çok seven kişi de bendim. Ama sen her zaman bencilce hareket ettin, gerçi hala bencilsin. Hiç değişmedin Yeonjun. Dünya senin etrafında dönmüyor maalesef. Hatırlatmak isterim"

Beomgyu ayağa kalktığında Yeonjun sinirlice ona baktı.

"Sen bozdun dimi aramızı!"

Beomgyu sırıtmıştı onun bu sözü ile. Onun kulağına yaklaşıp fısıldadı.

"Belki benim, belki sensindir Choi Yeonjun"

Beomgyu gözlerini Yeonjun'un gözleri ile birleştirdi ardından oradan çıkmıştı.

Çıktığı gibi kendi evine ilerlemeye başlamıştı gözleri dolmuştu bile.

Eve geldiği gibi direkt kabanını çıkarıp astı ardından yatağına yatıp gözlerinden yaşlar akmasına izin vermişti.

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶

selamm

en kisa zamanda soogyu ikilisini yapmaya calisicam

oy verip yorum yazmayi unutmayinn

gorusuruzzz <333

gorusuruzzz <333

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ex / soogyu  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin