Üçlü kahvaltı işlerini hallettikten sonra balkona çıkmışlardı. Taehyun birşey söylemesi gerektiğini söylemişti.
İçinde tutarsa daha kötü olacağını bildiği için şimdi söyleme kararı almıştı.
Kai ve Beomgyu Taehyun'a bakarken Taehyun'un gergin halini fark ettiklerinde başta birbirlerine baktılar ardından tekrar arkadaşlarına baktılar.
"Taehyun sen iyi misin?"
Kai hafifçe karşısında oturan bedene doğru eğildiğinde Taehyun geriye çekilip başıyla onayladı.
"İyiyim. Sadece gerginim biraz"
"O belli oluyor zaten de neden gerginsin? Bize söyleyeceğin şey konusunda mı?"
Taehyun başıyla onayladı ardından telefonundan Yeonjun ve Soobin'in fotoğraflarını açtı. Postların altında sevgili kelimeleri geçiyordu.
Derin bir nefes verdi ardından meraklı gözler ile kendisine bakan arkadaşlarına baktı.
"Sizi üzmek gerçekten istemem ama söylemesem zaten siz büyük ihtimalle görecektiniz"
Beomgyu ve Kai daha da merak ederken Taehyun ekranı ikisine doğru gösterdi.
Beomgyu ve Kai gördükleri ile şoka girmiş bir şekilde ekrana baktılar. İkisinin de yüzü düşmüştü. Hatta Kai'nin gözleri dolmuştu.
Kai daha fazla dayanamayıp ayağa kalkıp balkondan çıktığında Taehyun onun gidişine bakıp telefonu kapatıp yanına koydu.
Beomgyu gördüklerini hazmetmeye çalışırken donmuş gibiydi. Daha ayrılmalarının üstünden birkaç gün geçmesine rağmen hemen sevgili yapması kadar saçma birşey yoktu. Acaba onu aldatmış mıydı? Başka türlü neden bu kadar hızlı sevgili yapsın ki?
Taehyun onu dürtünce kendisine gelen Beomgyu arkadaşının endişeli gözleri ile karşılaşınca iyi olduğunu söylemişti.
Taehyun Kai'nin yanına gidip geleceğini söyleyip balkondan ayrılınca Beomgyu yalnız kalmıştı.
Şimdi ne yapacağını düşünüyordu. Hem arkadaşını hemde kendisi üzülmüştü. Bu işe bir el atması gerektiğini düşüyordu.
Uzun bir süre düşündükten sonra karar vermişti. Kesinlikle ikisini ayırması gerekiyordu.
༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
1 hafta sonra...
Okullar tekrar açılmıştı. Beomgyu, şubat ayının soğukluğu ile yürüyerek gittiği okula lanet okuyordu.
Okulu 10 dakikalık mesafedeydi ama kış aylarında o mesafe daha da uzuyordu.
Taehyun ve Kai kendisinden uzak oturuyordu. Bu yüzden bazen zar zor buluşsalarda Kai araba kullanmayı biliyordu. Bu biraz da olsun işleri kolaylaştırıyordu.
Beomgyu okula doğru ilerlerken tanıdık bir yüz görmesi ile dikkatini ona doğru verdi. Tanıdık yüzün kendisine yaklaştığını fark edince kaşlarını çattı. Sabah sabah tanıdığı biri mi?
Bu gelen uzun boylu mavi saçlı kişinin Soobin olduğunu anlayınca tekrar yürümeye başlamıştı. Ya gelip Yeonjun hakkınsa konuşursa? Ama planı onları ayırmak değil miydi? Neden kaçıyordu ki? Hazır değil miydi?
Soobin, onu yakaladığında kolundan tuttu ve kendisine çevirdi. Beomgyu anın şoku ile ona baktı.
"Ne yapıyorsun be sen"
Beomgyu konuşunca Soobin yavaşça kolunu bıraktı.
"Üzgünüm sadece seni görmüşken hemen özür dilemek istedim"
Beomgyu kaşlarını çatmış bir şekilde ona baktığında Soobin derin nefes aldı.
"Yani Yeonjun ile sen ayrıldıktan sonra hemen sevgili olduğumuz için. Ben ona söyledim daha yeni ilişkiden çıktın mantıklı değil diye ama benim onu sevdiğimi anlayınca ne önemi var sende beni seviyorsun diye geçiştirdi. Yani hemen sevgili olmak istemezdim. Kırılmışsındır diye düşünerek özür dilemek istedim. Yeonjun okulda bırakmaz beni büyük ihtimalle. Bu yüzden şimdi söyledim"
Beomgyu onu dinlerken bir yandan ne yapacağını düşünüyordu. Madem onları ayıracaktı ilk adımları atması lazımdı. Öyle değil mi?
"Ah Soobin-shi! Boşversene özür dilemene gerek yok. Ben unuttum bile onu. Yeni flörtlerim var hem. Sizin ilişkiniz nasıl gidiyor. Yeonjun beni eskiden mutlu ettiği gibi seni de ediyor mu?"
Beomgyu, gülümseyerek Soobin'in koluna girdiğinde Soobin anlamamışça kaşlarını çattı. Beomgyu yürümeye başlayınca Soobin de yürümeye başladı.
"Yani iyi gidiyor herşey. Sen nasıl buldun flörtleri?"
"Ah ben bulurum Soobin-shi. Flörtöz biriyim ben. İki dakikalık laflarıma bakar. Bu işler kolay benim için yani"
Soobin anlamışça başını salladı. Beomgyu tekrar ona baktı.
"Arkadaş olalım mı? Ama bunu Yeonjun'a söyleme. Şimdi eski sevgilisi yeni sevgilisini almaya çalışıyor diye okula yayar falan"
"Ah tabii ki de. Söylemem merak etme"
Beomgyu hafifçe gülümsedi ardından okula gelince Soobin'in kolundan çıktı.
"Güzel o zaman. Tanıştığıma sevindim Soobin-shi!"
Hafifçe gülümseyip Soobin'e el salladı Beomgyu. Ardından Soobin'e arkasını dönüp ilerlemeye başlayınca gülümsemesi sırıtmaya dönüşmüştü.
༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
selammm
evet biraz olay cikaricam 🤸🏿♀️🤸🏿♀️
oy verip yorum yazmayi unutmayinn
gorusuruzzz <333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ex / soogyu ✔
FanficBeomgyu, kendi eski sevgilisi Yeonjun'u tekrar kazanmak için onu şuan ki sevgilisinden ayırmaya çalışır. Ama işler bir anda tersine döner. Beomgyu: lan ben bu işe Yeonjun'u geri almak için çıktım AMA SOOBİN'E AŞIK OLDUM Taehyun: YUH Kai: siktir git...