шестнадцать

371 49 23
                                    

Kai ve Taehyun gittikten sonra Beomgyu balkona geçti. Yine kar yağacaktı, hava bunun habercisiydi.

Beomgyu gökyüzüne bakarken aklına Soobin geldi. Aklına gelince istemsizce hafifçe gülümsedi. Aklına beraber yılın ilk karını izledikleri gün gelmişti.

O yanında yokken boş hissediyordu artık. Keşke yanımda olsaydı diye iç çekti Beomgyu.

Bir süre daha havaya baktıktan sonra telefonuna gelen bildirim ile telefonunu eline aldı. Ardından mesajın sahibine baktığında gülümsedi.

Soobin'dendi.

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶

Soobin

Soobin:
Hava soğuk ama balkonda ince kıyafetlerle durabiliyorsun Beomgyu
Üşümedin mi?

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶

Beomgyu, Soobin'in bu mesajı ile kaşlarını çattı. Ardından evlerinin yakın olduğu aklına geldi ama evleri arasında birkaç yüksek bina vardı. Yani balkondan falan göremezdi.

Çatmış olduğu kaşları ile Soobin'e cevap yazdı Beomgyu.

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶

Beomgyu:
Sen beni nereden gördün?

Soobin:
Aşağıya bakarsan anlarsın
Ayrıca
Aşağıya gelebilir misin?

Beomgyu:
Hazırlanıp geliyorum

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶

Beomgyu aşağıya baktı. Aşağı da kendisine bakan bir adet mavi saçlı Soobin vardı. Kendisine kocaman gülümseyerek bakıyordu.

Beomgyu da hafifçe gülümsedi ardından hızlıca içeri girdi ve giyindi.

Ardından ceketini aldı, beresini de taktı ve ayakkabılarını giyip evden çıktı.

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶

Merdivenlerden acele ile indi Beomgyu. Soobin'in yanına hızlı hızlı adım atıyordu.

Soobin'in yanına tam geldiğinde ayağı kaydı ama yere düşmemişti. Soobin onu iki bileğinden de tutmuştu. Ardından da kendisine çekmişti.

Beomgyu, gözlerini şaşırmışça açmıştı büyüğüne bakarken. Aralarında ki mesafenin az olması ikisini de deli ederken ikisi de birbirinin gözlerine bakıyordu.

Beomgyu yavaşça dikleşti ve kısık bir teşekkür mırıldandı. Soobin hafifçe gülümsedi.

"Beni neden çağırdın?"

"Sana birşey demem gerek"

"Peki, söyle"

"Burada değil, bizim parka gidelim mi?"

"Pekala"

İkisi beraber parka ilerlemeye başlamıştı. İlk kar yağdığında da o parktaydılar. Birazdan da kar yağacaktı ve yine orada olacaklardı.

ex / soogyu  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin