Yaşamadığı ne kalmıştı onun yaşadığı şeyler ağırdı acı,ölüm,sevgi ve en acı vericiside sevdiği adam tarafından ihanete uğramak olmuştu ona onu sevdiğini söyleyecekti ama öğrendiği şeyle onu terk etti nasıl dayansaydı bu acıya ne yapsaydı ne yapsa geçerdi ölüm acısını dindirir miydi bilmiyordu ama deneyecekti tanrıya yalvardı bu gece olun canını alsın diye öyle bir yalvardı ki tanrı bile üzülmüştü onun bu hâli istediği şeyi verecekti ona ölümü ona hediye olarak verecekti ölüm meleğine emretti tanrı "aşağıya in onun canını al ve cennetime koy" ölüm meleği tanrının dediğini yaptı o gece o çocuğun canını aldı ve gökyüzünün en tepesine çıkardı ve cennetin kapılarını o sevdiği tarafından ihanete uğramış çocuk için açtı ama unuttuğu birşey vardı onun son isteği neydi ölüm meleğini sadece can alır sanarız hepimiz ama öyle değil o öldükten sonra onların son isteklerini yerine getirir kiminin son isteği borçlarının kapanması kiminin ailesini son kez görmek kiminin ise sevdikleriyle vedalaşmak olurdu ama o çocuğun son isteği neydi ölüm meleği geri döndü ve cennetten çocuğu çıkardı sordu ona "şöyle bana küçüğüm son isteğin nedir" Boş gözlerle baktı çocuk ona ölüm meleği tekrarladı "son isteğini şöyle onu yerine getireceğim" çocuk güldü neden gülmüştü gerçekten ölüm meleği bile şaşırdı çocuğun gülmesine çocuk en sonunda açtı ağzını "son isteğimi yerine getirebileceğini sanmıyorum" şaşırdı ölüm meleği evrenin yaradılışından beri vardı neredeyse ama kimsenin isteğinde başarısız olmamıştı "sadece son isteğini söyle" dedi tekrar ölüm meleği çocuk tekrar güldü ve isteğini söyledi "isteğim seni biraz yorabilir ama bu sen istedin benim isteğim ..." bu çocuk ne saçmalıyordu böyle bunu asla yapamazdı çocuk haklıydı bu onun sonu olabilirdi bunu yapamazdı...
3 Yıl Önce
-Gemini gelsene artık
-geldim bebeğim
-bana böyle seslenme demiştim
-ninni dinlerken öyle demiyorsun ama
-orayı karıştırma o ayrı konu gemini
-tamam tamam
-hayret ilk kez uzatmadan tamam dedin gerçi uzattın biraz ama neyseee
İkiside gülüşmeye başladı Fourth onun yanında 1 aya yakın süredir kalıyordu ve geceleri gördüğü kabuslar onun ninnisi sayesinde kalmıyordu bunu tabiki ona söylememişti ama her gece ninni istemesinden anlamış olması lazımdı değil mi Gemini'ın
-nerdeyse 1 ay olacak
-oldu mu o kadar ya
-hmm
-zaman çabuk geçti
-baya hızlı geçti ama anlamadığım bir şey ve Gemini o yanında çalıştığım adam beni nasıl hâlâ bulamadı
-belkide seni aramıyordur
-hiç sanmıyorum o ve beni aramamak zaten güvenmiyordu bana artık beni bulduğunda öldürür
-merak etme bebeğim sana kimse bir şey yapamaz
-öyle mi dersin
-öyle derim
-hadi uyuyalım artık saate baksana kaç olmuş
-saat daha 1:00 bebeğim (4:30'da hasta haliyle yeni bölümü yazan koca yürekli yazarınız)
-uykum var Gem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hocam fazla ileri gitmedik mi?
Romantizmöğrenci: Off Jumpol öğretmen: Gun Attaphan Yan çift: Khaofirst , Gemfourth Öğrenci: First Öğretmen: Khao Off kuzen: Gemini Kimsesiz çocuk: Fourth