Bölüm-4

279 27 10
                                    

Kısa bir mesafe yürüdükten sonra parka gelmişlerdi. Boş bir banka oturdular. Aralarında uzun bir sessizlik vardı.

Yoongi derin bir nefes aldı ve Hoseok'a döndü. "Aslında seni Buraya bir şey sormak için çağırdım."

Hoseok, Yoongi'ye döndü. "Tamam, dinliyorum."

Yoongi gülümseyerek başını eğdi. Başını tekrar kaldırdı. "Hoseok, ben uzun zamandır senden hoşlanıyorum."

Hoseok, şok olmuştu ve birden öksürmeye başladı.

Yoongi, Hoseok'un sırtına vuruyordu. "İyi misin?! Çok mu ani söyledim..?"

Hoseok, kısa süre sonra öksürmeyi bıraktı. Sesini düzetip Yoongi'ye döndü. "S-sen ne dediğinin farkında mısın? Gerçekten gay mısın?"

Yoongi sırıtarak yüzünü Hoseok'un yüzüne yaklaştırdı. "Evet.. Çok mu tuhaf..?" Gözleri, Hoseok'un dudaklarına kaymıştı.

Hoseok, Yoongi'nin dudaklarına baktığını anlayınca hafif geriye çekildi. Ama Yoongi o geriye gittikçe daha da yaklaşıyordu ona.

En sonunda Yoongi, Hoseok'un dudaklarına yapıştı. Hoseok, tepki vermemişti, ama karşılık da vermiyordu. Ama birkaç saniye sonra kendine geldi ve Yoongi'yi üzerinden itti.

Yoongi, bu ani hareketle afallamıştı. Hoseok, bir eliyle dudaklarını sildikten sonra sinirle Yoongi'ye döndü. "Ne yapıyorsun, manyak!"

Yoongi, tekrar sırıttı. "Atarlanınca daha çekici oluyorsun, Hoba."

Hoseok, sinirle ayağa kalktı ve hızlı adımlarla parktan çıktı.

...

Hoseok, evine gelmişti ve kendini yatağına bırakmıştı.

Tavana bakıp az önce parkta yaşadığı olayı düşünüyordu. Kalbi istemsiz bir şekilde hızlı atıyordu.

Yoongi, Hoseok'a çoğu zaman zorbalıklarda bulunmuştu. Bu yüzden Hoseok ondan nefret ediyordu. Ama bugün, bu aşk itirafı ile, ona karşı daha değişik hissediyordu.

Yoksa ona aşık mı oluyordu..?

***

Evettt
Yeni bölümü hemen yayınlayayım, sizi çok belketmeyeyim dedim 😁

Ama bu bölüm de kısa oldu.

Diğer bölümleri daha uzun tutmaya çalışacağım.

Yeni bölüm gelene kadar kendinize iyi bakın 💜

The School Diary | SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin