İkinci teneffüs zili çalar çalmaz, Hoseok hemen ayaklandı ve tuvalette gitti. İçeride kimse yoktu.
Biraz bekledikten sonra içeriye Yoongi girdi. Hoseok kollarını bağladı. "Neden beni buraya çağırdın?" Yoongi, Hoseok'a yaklaştı. "Şu kabinlerden birine girelim, sana bir şey göstereceğim. (Yazar: Sakın fesat anlamayın haa..)"
Hoseok, Yoongi'ye şüpheli bir bakış attı. Yoongi kabinlerden birine girdi ve Hoseok'a gelmesi için eliyle işaret yaptı. Hoseok da içeri girdi. Yoongi kapıyı kapattı.
Hoseok, hâlâ Yoongi'ye şüpheyle bakıyorken sordu. "Ne göstereceksin?" Yoongi gömleğini sıyırdı ve karnındaki yara izini gösterdi. Hoseok şaşkınca Yoongi'ye bakıyordu. "N-nasıl oldu bu..?" Yoongi sırıttı. "Dün akşam yaptım. Artık eşitlendik. Bunu bir intikam isteği ile sen yapmışsın gibi düşün." Hoseok hâlâ şaşkındı. Hafif sesini yükseltti ve kaşlarını çattı. "Nasıl bir manyaksın sen?! Niye yaptın ki bunu?! Dün seni reddettiğimde böyle bir şey yapmanı söylememiştim!" Yoongi gömleğini geri indirirken cevap verdi. "Evet, sen söylemedin. Ama ben de bu vicdan azabından kurtulmak istedim. Bu yüzden yaptım."
Hoseok, ne tepki vereceğini bilmiyordu. "Artık çıkalım mı..?" Yoongi başını salladı ve kapıyı açtı.
...
Birkaç saat sonra okul bitmişti. Hoseok, her zamanki gibi yavaşça eşyalarını topluyordu.
Yanına Yoongi gelince durup ona baktı. "Ne oldu..?" Yoongi gülümsüyordu. "Eğer işin yoksa okulun yanındaki parkta biraz takılalım mı?" Hoseok biraz düşündükten sonra cevap verdi. "Evet, olur.." Yoongi daha büyük gülümsedi. "Tamam o zaman, kapının önünde bekliyorum seni." Hoseok başını salladı ve Yoongi de sınıftan çıkıp kapının önünde Hoseok'u beklemeye başladı.
Hoseok kısa süre içinde sınıftan çıktı. Onu gören Yoongi, tekrar gülümsedi. "Hadi gidelim." Hoseok başını salladı ve birlikte okuldan çıktılar.
***
Bu bölüm biraz kısa oldu sanki 😅
Ama merak etmeyin, aklımda diğer bölümler için daha uzun ve olaylı senaryolar var.
Yeni bölüm kısa zamanda gelir. O zamana kadar kendinize iyi bakın 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The School Diary | SOPE
Teen FictionOkulun zorbası Yoongi, okulun en tuhaf tiplerinden biri olan Hoseok'a aşık olur...