Bugün Yoongi biraz zorlanacaktı, eski zorba grubu yüzünden. Ve Hoseok'a hiçbir şey belli etmeden onu koruyacak olması da ayrı bir zorluktu. Hoseok meraklı biriydi. Elbette sebebini soracaktı. Ama Yoongi ne diyecekti? Onu panik yapmak istemiyordu.
Yoongi derin bir iç çekip sınıfa girdi. Kendi sırasına doğru ilerlerken Hoseok onu fark etti ve gülümseyerek yanına gitti. "Günaydın Yoon." Yoongi de gülümsedi. "Günaydın. Bugün erken gelmişsin." Yoongi kendi sırasına oturdu ve Hoseok da yanına oturdu. "Evet. Biliyor musun, sana olanları anlatınca üstümden büyük bir yükün kalktığını hissettim. Ve dün gece çok rahat uyudum. Bugün de erken kalktım işte. Ama eminim ki derste uyuyacağım." Sözünü bitirdikten sonra gülmeye başladı.
Yoongi gülen Hoseok'a bakarken aklına ona yaptığı zorbalıklar gelmişti. Koskoca 2 yıl boyunca. Geçen seneden beri ona zorbalık yaparken tuhaf şeyler hissettiğini fark etmişti. Daha sonra ona aşık olduğunu anlayıp zorbalığı bırakmıştı. Şimdi onunla mutlu olabilirdi ama o çocuklar mahvetmişti. Bu okulda oldukları sürece onlardan kaçmaları imkansız görünüyordu. Peki ya okul değiştirselerdi? Ama Hoseok'un ailesi buna izin verir miydi?
Yoongi Hoseok'un gözlerine bakıp bunları düşünürken Hoseok Yoongi'yi dürttü. "Hey? Ne oldu, Dalıp gittin." Yoongi başını sağa-sola salladı. "Hı? Yok bir şey. İstersen sırana geç, birazdan hoca gelir." Hoseok gülümseyerek başını eğdi. "Şey.. Bugün seninle otursam olur mu..?" Yoongi şaşırmıştı ama çok da mutlu olmuştu. "Tabii, olur." Hoseok sevinçle başını kaldırdı. "O zaman çantamı alıp geliyorum."
***
Birkaç ders geçmişti ve şimdi öğle arasıydı. Yoongi ve Hoseok kantinindeydi. Yoongi sürekli etrafına bakıyordu. Ama o çocukları bütün gün görmemişlerdi. Hoseok ise sürekli kendi kendine kıkırdıyordu. Bu, Yoongi'nin dikkatinden kaçmamıştı. Hoseok mutlu olduğu için o da çok mutluydu. "Hoseok, bugün çok mutlusun." Hoseok gülümseyerek başını eğdi. "Evet. Şey... Aslında sana bir şey söylemek istiyorum." Yoongi meraklı gözlerle bakıyordu. Hoseok başını kaldırdı. "Dün akşam biraz düşündüm ve..." Yoongi gülümsedi. Eğer tahmin ettiği şey ise bugün o okulun en mutlu öğrencisi olacaktı. "Ve..?" Hoseok tekrar başını eğdi. "Ve... Sana biraz daha güvendiğimi fark ettim. Belki geçmişi unutmayı denemeliyim, zor olsa bile."
Yoongi'nin düşüncesi tutmuştu. Büyük bir mutlulukla oturduğu yerden kalktı ve Hoseok'un yanına oturup ona sıkıca sarıldı. "Biliyorum. İleride çok mutlu olacağız, biliyorum." Hoseok biraz utanmıştı. Mırıltılılı bir şekilde konuşmaya başladı. "Şey.. Herkes bize bakıyor." Yoongi umursamaz bir tavırla cevap verdi. "Kim bakarsa baksın, umrumda değil. Ben, bugün bu okuldaki en mutlu çocuğum!"
***
Evett
Bölüm geç geldi kusura bakmayın
Wattpad hesabıma bir şey oldu ve bölümü yayınlayamadım öylece duruyordu taslaklarda.Bu arada "Bugün ben bu okuldaki en mutlu çocuğum!" Repliği de All of Us are Dead'deki Cheongsan'a ait 🥹
Sonları benzemez inşallah 😶
Her neyse
Yeni bölüm gelene kadar sağlıklı
kalın 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The School Diary | SOPE
Teen FictionOkulun zorbası Yoongi, okulun en tuhaf tiplerinden biri olan Hoseok'a aşık olur...