Hoseok bir gün kalmak için gitmişti ama orada üç gün boyunca kalmıştı. Ve ertesi gün doğum günüydü. Özgür olmak için son günüydü. Ailesinden tamamen kurtulmak için son günüydü.
Ancak Hoseok Yoongi'de kaldığı süre boyunca okula gitmemişti. Çünkü ailesinin okula gelip Hoseok'a neden eve gelmediğini ve nerede olduğunu sorabileceğini düşündü. Yoongi ise okuldan döndüğü zaman Hoseok'un isteği üzerine ona notlarını veriyordu.
Yine böyle bir akşamdı. Hoseok, Yoongi'nin defterindeki günün notlarını kendi defterine yazıyordu. Yoongi de onun yanında onu izliyordu. Hoseok yazısına odaklanmışken Yoongi konuşmaya başladı. "Bugün Profesör Kim sözlü yaptı. Senin okulda olmadığını görünce kızdı. Hasta olduğunu söyledim ama geldiğin ilk gün daha da zor bir sınav yapacağını söyledi."
Hoseok gözlerini devirdi. "Zaten yaz tatiline çok az kaldı. Son iki ay boyunca gitmeyi de düşünmüyorum." Yoongi kaşlarını kaldırdı. "Ama... neden?" Hoseok hafifçe sırıttı. "Neden olmasın?" Yoongi omuz silkti. "Derslerini önemsediğini düşüyordum." Hoseok yazısına devam ederken cevap verdi. "Önemsemesem neden şimdi bu notları kendi defterime geçireyim ki?"
Yoongi Hoseok'un defterine baktı. El yazısı gerçekten çok güzeldi. Renkli kalemler kullanarak notları daha da hoş görünüyordu. "Peki sınavlar? Bu notlar sınavlar dışında pek bir işe yaramayacak." Hoseok akıllı bir tavırla konuştu. "Sınavların telafi edildiği hafta gideceğim. Sadece o hafta. Bütün sınavlardan sonra karnemi almaya bile gitmeyeceğim. Zaten artık 18 yaşında olacağım, kimse bana karışamayacak, kendi ailem bile!"
Yoongi, Hoseok'un ne kadar heyecanlı olduğunu görünce gülümsedi. "Doğru ya, yarın doğum günün, değil mi?" Hoseok küçük bir çocuk gibi surat astı. "Ben hatırlatmasam unutacaktın, ha.." Yoongi hafifçe kıkırdadı ve Hoseok'a doğru eğilip yanağını kısacık öptü. "Hiç unutur muyum? Hediyem bile hazır."
Hoseok hemen tekrar gülümsedi ve heyecanla konuştu. "Hediye mi? Nerede, nerede?" Yoongi de gülümsedi ve kısacık güldü. "Onu sadece yarın sabah görebileceksin. Biraz sabırlı ol."
Hoseok yazısına devam ederken cevap verdi. "O hâlde hemen şu yazıyı bitirip uyuyayım ki bir an önce sabah olsun!" Yoongi ise gülümseyerek onu izlemeye devam etti.
...
Hoseok, Yoongi'nin ona verdiği odada hâlâ uyuyordu. Yoongi onu uyandırmak için odasına gittiğinde onun ne kadar huzurlu şekilde uyuduğunu gördü ve onu uyandırmaya kıyamadı. Odadan çıkmak üzereyken Hoseok'un mırıldandığını duydu. "A...anne... Yapma... Vurma..."
Yoongi, Hoseok'un yanına yaklaştı. Rüyasında ne gördüğü ile ilgili endişelenmeye başladı. Yatağın köşesine oturup Hoseok'un saçlarını okşamaya başladı. "Hayır, burada güvendesin. Benimle güvendesin..." Hoseok derin uykusunda sanki bunu hissetmiş gibiydi. Hızlanan nefesi eski hâline dönmüştü.
Yoongi, Hoseok'un daha fazla bu kâbusu görmesini istemiyordu, bu yüzden kulağına eğildi ve fısıldadı. "Hadi, Hoseok... Artık uyanmalısın." Bununla birlikte Hoseok gözlerini açtı ve Yoongi'ye baktı. "Hmm... Saat kaç?" Yoongi hafifçe gülümsedi. "Neredeyse öğlen oldu."
Hoseok ani bir hareketle yatakta doğruldu. "Öğlen mi? Peki neden okulda değilsin?" Yoongi hafifçe kıkırdadı. "Bugün hafta sonu, unuttun mu?" Hoseok kısa bir süre düşündükten sonra cevap verdi. "Ah, doğru ya... Unutmuşum."
Yoongi daha sonra gülümseyerek cebinden renkli ve parlak boncukları olan bir kolye çıkarmıştı. "Ama hediyeni unutmadın, değil mi?" Hoseok kolyeyi görünce kocaman gülümsemişti. Yoongi kolyeyi Hoseok'un boynuna takarken tekrar konuştu. "Doğum günün kutlu olsun.."
Her doğum gününde annesinden hakaretler duymaya alışık olan Hoseok, ilk kez doğum günü kutlandığı için çok mutlu olmuştu. Boynundaki kolyeye baktı. Bu onun aldığı ilk ve en güzel hediyeydi. Gözlerinin dolmasına engel olamadı ve Yoongi'ye sıkıca sarıldı. "Teşekkür ederim... Bu kolyeyi ne olursa olsun çıkarmayacağıma söz veriyorum..."
Yoongi gülümsedi ve Hoseok'un yanaklarındaki birkaç gözyaşını sildi. "Hadi ama, ağlama... Artık 18 yaşındasın, özgürsün! Mutlu olmalısın.."
Hoseok da kocaman gülümsedi. "Zaten mutluluktan ağlıyorum. Artık 18 yaşındayım, artık özgürüm!"
***Selamlarr
Yine ben 🤭Artık konusunu unuttuğun fice yeni bölüm yazmak yük olurmuş insana 🥲
Yeni bölüm gelene kadar sevgiyle kalın 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The School Diary | SOPE
Ficção AdolescenteOkulun zorbası Yoongi, okulun en tuhaf tiplerinden biri olan Hoseok'a aşık olur...