Merhabalarr
Evet bu fice geri döndüm 🥳
Öylesine yazıp yayınladığım bu fic tutunca ve benimde aklımda pek bir konu olmayınca böyle bir mola vermek zorunda kaldım. Tekrardan özür dilerim 🥲
Bu fice göstermiş olduğunuz ilgi için çok teşekkür ediyorum ❤️
Şimdi isterseniz fice geçelim
***
Hoseok son zamanlarda daha farklı davranıyordu. Sınavlarının başlamasıyla üzerinde büyük bir stres vardı. Bu yüzden daha da içine kapanmıştı. Bazı zamanlar Yoongi onunla konuşmaya çalışsa da Hoseok ona da yüz vermiyordu.
Bugün yine Hoseok teneffüste uyurken Yoongi yanına geldi. "Hoseok! Hadi uyan artık, kaç derstir uyuyorsun." Hoseok biraz başını kaldırıp Yoongi'ye baktı. Daha sonra cevap vermeden geri gözlerini kapattı. Yoongi Hoseok'u bir kez daha dürttü. "Hoseok, şu sıralar eskisinden daha çok uyuyorsun. Bir sorun mu var, hasta filan mısın yoksa?" Hoseok bu sefer hiç tepki vermemişti. Yoongi mırıldanmaya başladı. "Ah, Hoseok, seninle de hiç konuşulmuyor.."
Birkaç dakika sonra ders zili çalmıştı ve Bayan Lee sınıfa girmişti. Yoongi hemen kendi sırasına geçmişti. Bayan Lee eliyle "Oturunuz." İşareti yaptıktan sonra elindeki cetveliyle Hoseok'un yanına gitti. Cetveli sıraya vurdu. "Uyan Jung Hoseok!" Hoseok mırıldanarak uyandı. Bayan Lee sinirli bir şekilde konuşmaya devam etti. "Ben sana bir daha seni dersimde uyurken görmeyeceğim demedim mi?!" Hoseok başını eğdi. "Özür dilerim." Bayan Lee tahtaya doğru giderken konuşmaya devam etti. "Bugünkü konumuz, denklem ve eşitsizlik sistemleri.."
***
Çıkış zili çalmıştı. Ama Hoseok tekrar başını masaya koymuştu. Yoongi Hoseok'un yanına geldi. "Hoseok. Hadi kalk, okul bitti." Hoseok sinirle ayağa kalktı ve yüksek sesle konuşmaya başladı. "Yeter artık! Bir sen, bir hocalar.. Bıktım artık salın beni ya!" Yoongi şaşkın bir biçimde Hoseok'un yüzüne bakıyordu. "Bu sıralar hiç iyi değilsin. Ne oldu, ailenle mi tartıştın?" Hoseok çantasını aldı. "Bu seni ilgilendirmiyor!" Hızlı adımlarla sınıftan çıktı.
Yoongi de Hoseok'un peşinden koştu ve kolundan tutup durdurdu. "Yardım edebilirim." Hoseok kolunu çekti. "Neyden bahsediyorsun?" Yoongi hafif gülümsedi. "Sorunun neyse anlat bana. Belki yardım edebilirim." Hoseok ifadesini hiç bozmadan cevap verdi. "Gerek yok." Gidecekken Yoongi tekrar kolunu tuttu. "Lütfen, Hoseok. En azından sorunlarını birine anlatırsan rahatlamış olursun." Hoseok sinirle bağırdı. "Git başımdan! Ben kendi sorunlarımı halledebilirim! Kimseye ihtiyacım yok!" Hoseok, hızlı adımlarla Yoongi'yi geride bıraktı. Yoongi Hoseok gittikten sonra iç çekti. "Ah, Hoseok.. Ne kadar inatçısın.."
***
Yoongi, çoktan evine varmıştı ve şimdi yarınki sınavına çalışıyordu. Telefonuna gelen bildirim sesiyle başını telefonuna çevirdi. Yeni bir mesajı olduğunu gösteren bildirime tıkladı. Mesaj Hoseok'tandı. "Müsait misin?" Yoongi hemen cevap yazdı. "Yarınki sınava çalışıyordum ama mola verecektim. Neden sordun?" Hoseok birkaç dakika içinde cavap verdi. "Düşündüm de gerçekten biriyle dertleşirsem rahatlayabilirim. Akşama doğru okulun yanındaki parkta buluşalım mı?" Yoongi gülümsedi. "Tabii olur." Hoseok hemen cevap yazdı. "Saat altı uygun mu?" Yoongi mırıldandı. "Yeter ki buluşmak işte, ben gece üçte de gelirim." Daha sonra mesaj yazdı. "Evet olur." Yoongi telefonunu bırakıp ders çalışmaya dönecekken Hoseok'tan bir mesaj daha geldi. "Teşekkür ederim Yoon 💛" Yoongi daha büyük gülümsemişti. Cevap olarak "❤️" yazmıştı.
Yoongi, kalbinde çırpan kelebekler ile saat altıya kadar nasıl bekliyecekti...
***
Evett
Süpriz olarak bu fice geri
döndümm 🥳Diğer bölüm kısa zamanda gelecek, merak etmeyin 😁
Yeni bölüm gelene kadar sağlıklı
kalın 💜Düzenleme: Uzun zamandır bölüm atmayınca izlenmeler ve oylar düşmüş, üzüldüm ayol 😪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The School Diary | SOPE
Ficção AdolescenteOkulun zorbası Yoongi, okulun en tuhaf tiplerinden biri olan Hoseok'a aşık olur...