fice basladigimdan beri su bolume varmaya calisiyorum yemin ederimiste o donum noktasi olan bolum
✨ iyi okumalar ✨
pintereste aile yazdığımda bangtan fotoğrafı çıkması çok özel <3
*
*
*
"Biraz daha ister misin tatlım?""Teşekkür ederim, her şey harika olmuş Bayan Kim."
Jungkook Kim ailesinin yanındaydı. Taehyung onun gerçekte arkadaşı bile sayılmazdı ancak şu an yalancı sevgili konumunda oda arkadaşının ailesiyle tanışmıştı. Bayan Kim onunla güler yüzlü bir şekilde ilgilenmiş, Jungkook belki gerçekten Taehyung'un sevgilisi olsaydı gerileceğini düşünürken, bu işi yalandan yaptıkları için olsa gerek ailesinin yanında hiç gerilmemiş, normal bir şekilde aileyle sohbet kurabilmişti.
Taehyung'un ablası ve abisi tatlı insanlardı. Sürekli Taehyung'la şakalaşıyor, daha çok Taehyung onlarla uğraşıyordu, gülüp eğlenebiliyorlardı. Taehyung'un babası da oldukça sevecen birisine benziyordu. Jungkook geldiği zaman elini sıkarak selamlaşmış, eşcinsel bir sevgililiğe karşı olduğunu gösteren herhangi garip bir harekette bulunmamış, genelde sohbete az katılmış ve Jungkook'a okuluyla alakalı sorular sormuştu.
Luna ise Taehyung'un ilk başta anlattığının aksine Taehyung'u gerçekten çok seviyor gibi görünüyordu. İçeri girer girmez 12 yaşındaki cüssesini önemsemeden Taehyung'un üstüne atlamış, aralarındaki anlaşma biçiminden olsa gerek, abisinin saçlarını dağıtıp kahkahalar atmıştı. Kendisinin Taehyung'un telefonunu aldığında konuştuğu kişi olduğunu fark ettiğinde ise "Hani sevgili değildiniz? Niye beni kandırdın?" diye Jungkook'a kızmayı ihmal etmemişti. Ancak Luna o kadar sevimliydi ki Jungkook bir şekilde onunla da kaynaşmayı başarmış, Luna'ya başta olduğu gibi kendisini sevdirmişti.
Ve elbette Bayan Kim.
Jungkook Taehyung'a da söylediği gibi bu kadını çözmüş sayılırdı. Kadın oldukça takıntılıydı. Düzenli, disiplinli, otorite sahibi bir insandı. Evlatlarını bu şekilde yetiştirmesinden ve onların üzerindeki hakimiyetinden dolayı bu, apaçık ortadaydı. Jungkook onu babasına benzetmişti, bu yüzden Bayan Kim'le anlaşmış olması da kaçınılmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
piss off roomie! // taekook
ФанфикKim Taehyung ve Jeon Jungkook aynı yurt odasında birlikte yaşıyorlardı. Fakat onlar, oda arkadaşı olan birçok öğrencinin aksine biraz farklılardı. [Texting]