otuz altı: Busan

6.1K 687 552
                                    



















merhava arkaassslar

okumaya gecmeden once bu kisimda kucuk bi aciklama yapicam.

dun yorumlarda bir arkadasimiz (kendisine tesekkur ediyorum) teyzeden cocuga gen gecmez yazmisti. ben de bakindim biraz ve gecmez diye bir bilgi bulamadim ama anne babadan gen gecer yaziyordu. bilgi dogru da olabilir yanlis da, fakat kitapta olabildigince mantik hatalarina yer vermemeye calisiyorum.

ben teyzeden, amcadan, haladan da gen aktarimi olur diye biliyordum (cahilligime verin uzgunum) gecen seferki bolumde de anlatmaya calistigim esas mesele gen aktarimindan ziyade cho'nun daha onceden de boyle bir durumla yuz yuze kalmis olmasi ve kotu seyler oldugunu anlatmakti iste.

her neyse, eger benim bildigim bilgi yanlis ise; taehyung bu hastalik genini teyzesinden almadi. o bolumu duzeltmem de mumkun degil cunku cok sey yazildi ve amon onemli bi karakterdi. Cho bolumde, "Taehyung bu hastaligin genini yuksek oranda Amon'dan almisti.' diyor. O kisima kesin bir sey yazmadigim icin buradan dondurebilirim. Bilinen bilgiler yanlis olabilir, Cho da bu hastaligin Amon'dan Taehyung'a gectigini dusunsun ve bu yanlis bi dusunce olsun. Bu nedenle kavga etmis olsunlar.

DEHB'yi arastirirken bu hastaligin genetik faktorunun yani sira, hamilelik surecinde de ortaya cikabildigini okumustum. Yani her sey esasinda Cho'nun sucu da olabilir.

Belki ilerleyen bolumlerde bolum icinde aciklayamam, olay o noktaya gelmez diye burada notlardan soyleyeyim dedim.

Bu kismi da duzeltmis olalim. Her ne kadar profesyonel bir yazar olmasam ve burada bazi mantik hatalari olusmus olsa da, elimden geldigince mantik cercevesi icinde, duzgun bir seyler yazmaya calisiyorum ve cahil kalmamak icin arastiriyorum da aosnwjsj

okuduysaniz tesekkurler minik mandularim🫂

iyi okumalar
























*
*
*
















"Bak canım, this is Taehyung

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.











"Bak canım, this is Taehyung." Jungkook dikildikleri otobüsün yanında iki eliyle kendisini işaret eden Taehyung'u ve onun şapşallıklarını yüzündeki tatlı tebessümle izliyordu.

"This is Taehyung's belly." Bu defa karnını gösterdiğinde Jungkook kıkırdamıştı. "Bu belly is hungry, anlıyor musun?" Hemen ardından Jungkook'un koluna tutunup çekiştirmeye başlamıştı. "Doyur beni!"

piss off roomie! // taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin