merhavayoruldum ya 🥺
tatildeyim sozde ama hala is kitliyolar bana fazladan maas vermelerini isticem en son
neyse askolar biraz huzunlu bi bolum🥺 ama bir dahaki bolum eglendircem sizi soz
✨iyi okumalar✨
*
*
*
"Duyduklarım doğru mu?"Jungkook yediği tokatın ardından şaşkınlıkla babasına bakmaya başlamıştı. Arkasındaki sevgilisine bile dönememiş, adeta put kesilmişti.
Hayatında ilk kez babası ona vurmuştu.
"Cevap ver bana!" diye bağırmıştı Sunghoo. Yüzündeki öfkeyi seyretmek Jungkook'un en kötü kabuslarından bile daha beterdi. "Bu çocukla sevgili misin?" Elini hemen arkasında dikilen Taehyung'a doğrultmuştu fakat gözlerini oğlundan almıyordu.
Jungkook yutkunmuş ve sessizliğini sürdürmeye devam etmişti. Yapabildiği tek şey ağlayan annesi ve sinirli babasında gözlerini gezdirmekti. Sunghoo oğlunu omuzlarından tutup sarstığında bir kez daha, "Cevap ver!" diye bağırmıştı.
Taehyung ise yaşadıkları şoku Jungkook'tan daha hızlı atlatmıştı. Nasıl oldu, neden oldu bilmiyordu fakat bir şeyler yapması gerekiyordu. Sunghoo Jungkook'u sarsmaya başladığında hızla araya girmiş ve Jungkook'u kolundan tutup kendisine doğru çekmişti. Sunghoo'nun bu duruma ne kadar öfkeleneceği umrunda bile değildi. Kimse, babası bile sevgilisine zarar veremezdi.
"Bay Jeon, sakin olun!"
"Sen sus!" Sunghoo bu defa öfkeli gözlerini Taehyung'un üzerinde tutmaya başlamıştı. "Seni evimize aldık, misafir ettik. Gidip oğlumun arkadaşıyla kavga ettin, rezil ettin beni tanıdığım insanlara karşı, yine de sesimi çıkartmadım sana. Oğlumla birlikte olmak ne demek? Nasıl hastalıklı bir zihniyet bu?"
Taehyung duyduğu tüm lafları kolay sindirmişti. Bu laflara alışkındı çünkü senelerdir eşcinsel olduğunu saklamayan bir insan olarak bu tarz hakaretleri duymaya alışkındı. Fakat Jungkook değildi. Sevgilisi yıllardır bu durumu ailesinden saklamıştı çünkü babasından korkuyordu. Şimdi ise tüm korkularıyla yüzleşmek onun öylece kalakalmasına sebep olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
piss off roomie! // taekook
FanficKim Taehyung ve Jeon Jungkook aynı yurt odasında birlikte yaşıyorlardı. Fakat onlar, oda arkadaşı olan birçok öğrencinin aksine biraz farklılardı. [Texting]