yirmi üç: lastik toka

9K 1K 638
                                    



















merhaba millet

dun aniden garip bi yukselise gectik ve bu benim acayip hosuma gitti ;)

bu arada biraz kotuyum o yuzden bana ilgi gosterin (benim yuzsuzluk)
dun dis agrisindan 10'a yakin agri kesici icip en sonunda hastaneye gidip serum yiyip tansiyonumun dusmesine ve bayilmama ramak kalmasina ragmen bugun gordugunuz gibi ayaktayim ve ise bile geldim 🤚🏻 bi ara zehirlendim sandim cunku agzima ilac tadi gelip duruyordu baya korktuk ama zehirlenmedim herhalde ya

zehirlendiysem de yarin bolum yok kusura bakmazsiniz artik 🦦

simdi yarin bolum falan atmazsam geberdim sanacaksiniz ben duyurulari profilden yaparim o yuzden 💀

neyse ya hadi

iyi okumalar























*
*
*

















Jungkook arkadaşlarına yazdığı mesajdan sonra onların vereceği tepkiyi görmeye henüz hazır olmadığı, alay etmelerine henüz hazır olmadığı, gerekçesiyle telefonu kapatıp gelen bildirimleri umursamadan sessize almış, sıcaktan ensesine yapışan saçlar...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.








Jungkook arkadaşlarına yazdığı mesajdan sonra onların vereceği tepkiyi görmeye henüz hazır olmadığı, alay etmelerine henüz hazır olmadığı, gerekçesiyle telefonu kapatıp gelen bildirimleri umursamadan sessize almış, sıcaktan ensesine yapışan saçlarını tek eliyle toplayıp boştaki eliyle de ensesini yellemeye çalışmıştı.

Böyle giderse yeniden duş alması gerekecekti.

Birkaç dakikanın ardından banyonun kilidi çevrilmiş ve içeriden çıkan yarı çıplak, gövdesinden su damlaları firar eden Taehyung'un önünden geçişini öylece izlemeye başlamıştı. Jungkook en son böyle hissettiğinde, 16 yaşındaydı ve tam anlamıyla ergenliği doruklarında yaşıyordu.

Fakat şimdi Taehyung'un ıslak gri saçlarının bir kısmı alnına dökülüp gözlerini örterken, tek eliyle yalnızca alt tarafının çıplaklığını kapatan havluyu tutarken, Jungkook'unki kadar olmasa da bir erkeğe göre yapılı olan bedenini gözler önüne sermesi, küçük olana hiç iyi gelmiyordu. Jungkook yukarı kaldırdığı ellerini serbest bırakmış ve uzun saçları yeniden ensesine dökülüp onu terletmeye devam ederken öylece Taehyung'u izlemeye başlamıştı.

Birtakım mahremiyet kuralları sebebiyle ikisi de birbirini sonuna kadar çıplak görmemişti hiçbir zaman. Genelde banyodan sonra üzerlerini orada ya da odada kimse yokken içeride giyinirlerdi. Taehyung şimdi yatağının üzerindeki dağınıklıktan kendisine giyecek bir şeyler arıyor ve gözler önüne serdiği sırtıyla Jungkook'un ensesindeki ter damlalarının artmasına, küçük olanın yutkunma ihtiyacının sıklaşmasına sebebiyet veriyordu.

piss off roomie! // taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin