hellotaslaktaki son bolum dun yenisini yazamadim 🫣
✨ iyi okumalar ✨
*
*
*
Festivalin ilk gecesinde konser sona ermiş ve herkes eğitimciler eşliğinde kurdukları çadırlarına yönelmişti. Jungkook da Taehyung'la yaşadığı kısa münakaşanın ardından kirlenen kıyafetlerini değiştirmiş, çoktan Jimin'le paylaşacağı çadırına girmiş, uyumaya çalışıyordu.Bir süre yerinde dönüp durduktan sonra uykuya dalacak rahat pozisyonu bulamamasıyla beraber Jimin'den büyük bir azar işitmişti. "Uyuyamıyorsan kalk dışarıda gez." demişti arkadaşı ve Jungkook yüzünden bölünen uykusuna kaldığı yerden devam etmişti.
Jungkook bıkkın bir nefes verip çadırdan çıkmış ve ses çıkarmamaya çalışarak diğer çadırların arasından geçmeye başlamıştı. Arazi çok büyüktü ve oldukça büyük kısmını, insanların ikişerli, üçerli olarak paylaştığı çadırlar kaplıyordu. Kimisi, ikinci gün festivalde olmak istememiş, kalmayı reddedip araziyi konser bitiminde terk etmişti. Kimisi ise yalnızca kamp yapmak istemediğini söyleyip ikinci gün yeniden gelmek üzere araziden ayrılmıştı.
Jungkook ise küçüklüğünden beri asker babasının gözetiminde büyümüş biri olarak, babasıyla çokça kamp yapmış ve bu işi master olarak tamamlamış biriydi. Yine de, bu alanda oldukça sıkılmış ve o geceki enerjisi uyumasına engel olduğu için tanıdık ormanda fazla uzaklaşmadan gezintiye çıkmıştı.
Çadırların yanından uzaklaşacağı sırada ileride gördüğü iki karaltı dikkatini çekmiş ve yerinde duraksamasına sebep olmuştu. Onlara yaklaştıkça sesleri kulağına daha iyi gelmeye başlamıştı. Aynı zamanda bedenler de tanınıyordu artık.
"Aptalın çocuğu, rüzgar arkadan geliyor bu taraftan kapatacaksın beni." Gri saçlarına bağladığı beyaz bandanadan firar eden kısa buklelerini bıkkınlıkla geriye atan Taehyung, yanında dikilen Wooshik'e büyük bir ciddiyetle uğraştıkları şey hakkında direktif veriyordu. Wooshik de oflayıp Taehyung'un gösterdiği yöne geçip, ellerini kullanarak arkadaşına doğru eğilmiş, ona yardımcı olmaya çalışmıştı.
Jungkook onlar farkında değilken biraz daha yanlarına yaklaşmış, henüz ağzını açamadan Taehyung'un çakmağı çakarak ateşe vermeye çalıştığı şeyin bir torpil olduğunu görmüştü. Gözleri şaşkınlıkla büyürken tam ona seslenip durdurmak girişiminde bulunacağı sırada Taehyung istediği haylazlığı başarıyla gerçekleştirmiş, torpili ateşlemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
piss off roomie! // taekook
FanficKim Taehyung ve Jeon Jungkook aynı yurt odasında birlikte yaşıyorlardı. Fakat onlar, oda arkadaşı olan birçok öğrencinin aksine biraz farklılardı. [Texting]