yirmi beş: kıskanç

10.4K 1K 958
                                    




















bolumu duzenlemeye geldigimde bi baktim taekook etiketinde #1 olmusuz. oha arkadaslar yavas lan ben bu kadar hizli bi yukselise hazir degilim

saka maka, cok tesekkur ederim keyiflice okumanizi umuyorum ve tatlis yorumlarinizi bekliyorum 💜

sizi seviyorum 🫶🏻

iyi okumalar


























*
*
*

















"Açım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.









"Açım."

Jimin yanındaki arkadaşına abartılı bir göz devirme verirken bunu kaçıncıya yaptığını unutmuş gibiydi. Sabah erken saatte Jungkook'un binasına gelmiş, önce genç oğlanı arayarak ayağa dikmiş, sonra da odasına gidip hızlıca hazırlanmasını sağlamıştı. Onu kolundan tutarak okula götürürken Jungkook henüz uykusundan sıyrılabilmiş değildi.

Bir gece önce Taehyung'un yatağında yatmak ona iyi hissettirmişti. Delirmiş gibi hissediyordu. İçinde devamlı Taehyung'a yakın olma dürtüsü vardı ve bunu engellemek, hoşlandığı çocukla aynı odada kalırken oldukça zordu. Bu yüzden Taehyung'un odada olmayışını fırsat bilmiş, onun çarşaflarının serili olduğu yatakta, Taehyung'un başlarda parfüm sandığı fakat sonradan kendisine ait olduğunu öğrendiği kokuyu soluyarak güzel bir uyku çekmişti.

Ta ki en yakın arkadaşı onu sabahın köründe arayıp uyandırana kadar.

Üzerine giydiği ve dünden ütülediği basit beyaz gömleği, altındaki siyah dar paça kot pantolonun içerisine sokmuş, ince belini gözler önüne sermişti. Havalar iyice ısındığından, uzayan saçlarını Taehyung'tan zor bela aldığı lastik tokasıyla at kuyruğu yapmış, kahküllerinin gözlerine düşmesine izin vermişti.

Jimin'in dediğine göre şık görünüyordu. Jungkook özenli bir insan olarak şık göründüğünden emin olmayı severdi. Beğenilmeyi de severdi.

Özellikle de bu aralar dikkatini çekmek istediği bir başkası tarafından beğenilmeyi isterdi.

"Tamam, otur hadi." Jimin, tıp öğrencilerinin yanlarında getirdiği davetlilerle birlikte büyük bir yemek salonuna girildiğini görünce, görevlilerin yönlendirmesiyle Jungkook'u salona doğru götürmüş, boş buldukları masalardan birisine oturmuştu.

Masada yok yoktu ve Jungkook sabah erkenden kalkıp buraya getirildiği için oldukça aç hissediyordu. Salon yavaş yavaş dolarken Jungkook masanın üzerindeki aperatiflerden atıştırmış, Jimin tarafından 'hayvan gibi yememesi' hakkında azarlanmıştı fakat o an bunu umursamıyordu.

piss off roomie! // taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin