kırk beş: ilkler

6.4K 690 574
                                    



















merhaba arkadaşlar;

ciddi konuşma için şimdiden üzgünüm.
söyleyeceklerimi bölüm sonunda aktardım.

mutlu olacağınız ve por! taekook'un hak ettiği bir final yazdığıma inanıyorum.

son kez

iyi okumalar






















*
*
*















FİNAL

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.











FİNAL








"Siktir! Taehyung, yavaş olsana!"

"Ne yapayım? Çok ağırsın."

Jungkook acıyla bağırıp kafasını tutarken Taehyung da onu kucağında tutmaktan yorulduğu için pek de yavaş olmayan bir şekilde yere indirmişti.

"Yavaş ya! Gitti bütün büyü al işte!"

Geldikleri nokta ise şuydu; yeni bir eve çıkmışlardı. Taehyung okulunu bitirip staj yaptığı şirkette işe başlamayı başarmıştı. Jungkook'un okulunun bitmesini beklerken ailesi sonunda ona acıyıp, doktora gittiği ve DEHB konusunda oldukça büyük bir ilerleme kaydettiği için, Seul'deki evi Taehyung'a bırakmıştı. Elbette hala gelip onu ziyaret eden teftişçi bir anneye sahipti Taehyung.

Tüm bu sancılı süreçte Jungkook'u sabırla beklemişti Taehyung. Onu sık sık evine çağırıyor hatta ailesi bile Jungkook'un Taehyung'la birlikte bu evde yaşamasını söylüyor olsa da Jungkook kabul etmemişti. Kimseye bağlı yaşamamak ve ilk evini sevgilisiyle kendisi tutmak istiyordu.

Jungkook sonunda okulu bitirdiğinde Taehyung kenarda biriktirdiği parayı kullanmayı önermişti ve bu konuda Jungkook'u zar zor ikna etmişti, artık ikisinin de sabrı kalmamıştı, sonunda bir apartman dairesinde tek odalı bir ev tutmuşlardı.

Şu an yapmaya çalıştıkları şey ise gelin ve damadın evlendikleri gece eve girerken yaptıkları gibi, damadın gelini kucağında taşıma geleneğini yerine getirme çabalarıydı.

"Sana ben seni kucağıma alayım demiştim." Jungkook kapıdan sığmadığı için kafasını vurmuştu ve çok acıtmasa da mızmızlanmayı sevdiği için Taehyung'a kızmıştı.

"İddiaya girdik cicim. Ben kazandım. Ben taşıdım."

Evet, ikisi de kahrolası birer kumarbazdı. En ufak konuda didişip iddiaya giriyorlar ve birbirlerine istedikleri şeyi bu şekilde yaptırıyorlardı. Jungkook Taehyung'tan su istediğinde bile Taehyung bazen gıcıklık yapıp, karakteri buydu ve bu konuda yapacak hiçbir şey yoktu, yerinden kalkmıyor, işi taş kağıt makasa götürüp suyu getiren kişi olmamak için çabalıyordu.

piss off roomie! // taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin