"Jimin bana yumruk at ölmek istiyorum Jimin." Dedim kendimi öldürecektim böyle salaklığı nasıl yapardım bu nasıl bir mallıktı ah Tanrım!
"Ya bi otur düzgünce anlat ne oldu da kafanı duvara vuruyorsun?"
"Jimin bittim ben Jimin ya abim ya da onun mafya arkadaşı beni bitiirir." Bitmiştim..
"Ya manyak otur doğru düzgün anlat bi." Dedi
Tabi ben o sırada odamda volta atıyordum.
Götüm tutuşmuştu."Ya Jimin bak anlatıcam ama dalga geçme tamam mı?" Diyerek ona yalvarır gözlerle baktım. Rezil herifin tekiydim.
"Önce anlat da ona ben karar vereyim." Dedi alayla
bir yanım anlatmak istemese de bir yanım içimi birine dökmen gerektiğini söylüyordu."Jimin bak hani benim sanaladan sevgilim var ya Eun işte o dün benden şey istemişti..."
Sessizce beni dinlediği için devam ettim "...şey nude! Huh"
"Çüşş lan"dedi şok olmuş bir şekilde.
"Ya dur lafımı kesme anlatıp kurtulmak istiyorum.
İşte ben de çektim sonra abim beni yemeğe çağırdı bende hemen telefonumu alıp aşağıya indim
Sonra işte abim yemek masasında telefon ile oynamama kızdığı için bende masanın altından hızlıca fotoğrafları gönderdim. Sonra telefonu kapatıp yemek falan yedim odama çıktım Eun mesaj atmış mı diye bir de ne göreyim-""Ne gördün Ne?! Çatlatma söylee" dedi sabırsız bir şekilde.
"Ya tamam işte baktım ki salak gibi mal gibi Kim'e atmışım."
"Tamam kime atmışsın?"
"Kim işte Kim Taehyung."
"NEEEEEE?!?!" diye ciyaklayarak ayağa kalktı bu sefer ben oturmuştum ama o sağa sola gidip geliyordu.
"Jungkook sen bitmişsin gerçekten."
Evet bitmiştim ya abim ya da Kim Taehyung beni bitirecekti..
"Yoongi seni bitirir Jungkook."
Daha çok korkmuştum ne yapacağımı bilmiyordum of iyi bok yemiştim cidden.
"Ya korkutmasana beni ağlayacağım zaten biliyorum abim beni öldürecek...""Ya olm sen salaksın cidden nasıl becerdin ona atmayı olm adam mafya mafya adam gelip abinin yanında sana 'bana nude atmaya utanmıyor musun?' derse napcaksın?"
"Ya demez yani demesin ya off rezil oldum rezil napcam ben şimdi?" Dedim ağlamaklı bir sesle.
"Ne yapacaksın? Karşısına çıkmamaya çalış onun olduğu ortamlarda durma ve dua et ki abine söylemesin Jungkook yoksa Yoongi seni öldürür."
"Off Tanrım lütfen söylemesin lüften lütfen ve o da bana bir şey yapmasın."
*
Yoongi
TaehyungTaehyung
EfendimYoongi
Bu gün müsaitsen
Bize gel dün mekanı basan
lavukların kamera görüntüsü
elime ulaştı gel izleyelim de bulalım şunları
canımı sıkmaya başladı bunlarTaehyung
Tamam da Jungkook evde mi
GörüldüTaehyung
Siktie|
Yani şey evdeyse rahatsız olmasın diye
DedimYoongi
Yok yok rahatsız olmaz
İlk defa mı geliyorsun sanki o senin de
kardeşin sayılır hemTaehyung
Kardeş|
Evet aynen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Message |Taekook
FanfictionJungkook, sanal sevgilisine atacağı nude'yi yanlışlıkla abisinin arkadaşına atmıştı.