10

823 68 12
                                    


"Şey benimki kalkt-"

Utanç içinde elimi yüzüme siper ettim. Ya rezildim cidden! Kesin Taehyung bana gülecekti. Ne saçmalıyorsun mal uyu diyecekti...

"Sarhoşsun," elimi yüzümden indirmeye çalışırken mırıldanmıştı.

Buraya gelmeden önce sarhoştum ama cidden şu an ayıldığımı hissediyordum.
"Sana dokunamam." Dedi.
Biliyorum bu güzel bir şeydi yani sarhoşluğumdan faydalanmak istemeyişi hoşuma gitmişti ama Tanrı aşkına zor durumdaydım şu an!

Bacak aramda şiddetli bir sızlanma vardı. Kim Taehyung'un etkisi.
"Sarhoş değilim, kendimdeyim." Dedim hızla. Ya o bana yardım edecekti ya da onun gözünün önünde kendimi çekecektim işte o kadar.

"Jungkook sen şu an iyi değilsin yat uyu hadi." Dedi. Cidden sinirleniyordum. Bu acıyla nasıl uyuyacaktım ben, hah?!
"Nasıl uyuyayım, bacak aram sızlıyor?" Dedim elimi bacağımın arasına atarak. Muhtemelen bu yaptıklarım yüzünden yarın kendimden utanacaktım, ama  şu an umrumda değildi açıkçası.

"Jeon kendinde değilsin uyu hadi." Dedi. Sinirli bir nefes verip kucağından kalktım.
İkinci seçeneğe geçme vakti gelmişti.

Onun karşısında kendimi çekmek.

Ona fotoğraf attığım için utanan ben şimdi karşısında kendimi çekecektim ah Tanrı aşkına alkol insana her şeyi yaptırabilirdi.

Kucağından kalkıp yatakta iki dizimin üstüne yükseldim. Ellerimi pantolonumun kemerine atıp çıkarmaya başladım. "Jeon ne yapıyorsun?!"
Dedi Taehyung şok içinde.

Omuzumu umuramaz bir şekilde kaldırıp indirdikten sonra "kendimi çekeceğim." Dedim gözeri şok ile çarpılırmıştı.

"Senden hayır gelmez o yüzden mecburum Kim." Dedim elimi pantolonumun fermuar kısmına atıp indirmiştim. Her hareketimi dikkatle izliyordu ama kalkıp da bir şey yapmıyordu. Hızla daha fazla acıya dayanamayarak pantolonumu dizlerime kadar indirdim. Sıra Calvin Klein boxerime gelmişti hızla onu da çıkardığımda Taehyung'un gözlerimdeki gözleri anlık bacaklarıma kaymıştı. Burnundan derim soluklar aldığını elli metre öteden görmeniz mümkündü.

"Siktir, Jungkook! Lavaboda işini hallet!" Demişti sert ve bir o kadar sexy sesi ile sesi beni daha fazla etkilerken elimi penisimin başına atmıştım yavaş yavaş kendimi çekerken inliyordum.

"Ah, ha-hayır. Sana bakarak ke-kendimi çekeceğim ah." Demiştim. Gözleri anbean koyulaşırken derin bir nefes daha alıp gözlerini kapattı.

"Jeon sus. Pişman olacağın şeyler yapmak istemiyorum." Dedi gözleri hâlâ kapalıyken.
"Pi-pişman olmam sadece zevk alırım ahh." Dedim kendimi çekmeye devam ederken.

"Ahh Taehyung ohhh." Onun adını inleyerek kendimi tatmin etmem son nokta olmuştu onun için. Gözlerini açmış beni belimden tutarak altına almıştı ve bana kendini yaslamadan kollarından destek alarak üstüme çıkmıştı.

"Biraz daha böyle inlersen bu odadan sağ çıkamazsın." Dedi o uçsuz bucaksız gözleri ile gözlerime bakarak.

"Sağ çıkmak isteyen kim." Dedim kendimi çekmenin verdiği mayışmışlık ve şu anki atmosfer nedeniyle.
"Jeon sınırlarımı zorluyorsun, zorlama."

"Sınırlar zorlanmak için vardır belki" dedim cilveli bir sesle. Şu an bu kadar yakınımdayken beni öpmesini istiyordum.
Başımı biraz kaldırıp burnumu burnuna sürttüm.

"Ayık değilsin ayık olsaydın senin şu dudaklarını öpe öpe parçalardım." Dedi hırlarcasına.

"Parçalasana Hyung."  Dedim işveli işveli.

"Ah siktir Jeon, şimdi seni öyle bir sikerim ki yarına çıkamazsın." Hırladı.

"Beni öyle bir sik ki yarına çıkmayayım."

***
YAZIM YANLIŞI VARSA AFFOLUNA
Biliyorum çok kötü ve çok kısa oldu ama şu an saat dört o yüzden gözlerimden uyku akıyor

BİRDEEE!!!!!!
YENI Bİ FIC YAYINLİCAM 3BÖLÜM HAZIR AMA ATIP ATMAMAK KONUSUNDA KARARSIZIM FICIN KONUSU:
BİR EV VAR JK O EVİ KİRALAYACAK AMA O EVDEN 1923'DEN BERİ KİMSE SAĞ ÇIKMADI ÇÜNKÜ KİM TAEHYUNG O EVİN SAHİBİYDI

Wrong Message |TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin