4

1.3K 87 37
                                    

"Sevgilim ol Jeon"

Donmuştum. Yerimde donup kalmıştım.
Şu anda abimin arkadaşı bana sevgilim ol diyordu?

"N-ne diyorsun sen"

Dudağının kenarı kıvrılmıştı. Hafif bana yaklaşıp konuşmaya başladı.

"Jeon öyle değil yani formaliteden sevgilim olacaksın sadece bir ya da bilemedim bir iki günlük bir şey olacak babamın ve onun karısının yanında böyle davranacağız. Ha abin kızar diye düşünüyorsan ben onu hallederim ruhu bile duymaz merak etme." Diyip göz kırpmıştı. Hâlâ şok içerisindeydim ben ve onun sevgili gibi davranması ne alakaydı ailesi bir erkekle sevgili(?) Olduğunu duysa daha fazla tepki vermez miydi?

"Her şeyi geçtim diyelim ki biz sevgili gibi davrandık, baban daha fazla tepki vermez mi sonuçta ikimiz de erkeğiz?"

"Ha, merak etme babam böyle şeylerle ilgilenmez, sıkıntı yok yani" dedmişti ben hâlâ şaşkındım ne olacaktı diye.

"Sen kabul ediyor musun onu söyle.
Gerçi başka şansın yok ama.."

Piç smile ile yüzüme bakıyordu suratına bir tane çakasım gelmişti ama vurmadım tabiki de adam mafya yani belamı sikebilirdi.

"Zorunda olmasam asla kabul etmezdim böyle saçma sapan bir teklifi" dedim. Umursamaz bir tavırla sonra elimi arabanın kapı koluna attım artık inmeliydim.

"Neyse ben iniyorum eve gideceğim"
Bir ayağımı dışarı çıkarırken konuştum.

"Tamam, çabuk gir eve girdiğini görmeden gitmiyorum" dedi gözümü devirip indim sanki kaçacağım salak ya.

"Görüşürüz sevg- öhöm Jeon" geveleyerek bir şey söylediğini duymuştum ama karşılık vermeden cebimdeki anahtarı çıkardım ve eve girdim.

_

Gözlərimi sabahın ilk ışıklarıyla açmıştım hemen kalkıp banyoya girip duş almıştım.
Kahvaltı yapmak için aşağıya inmiştim.

"Günaydın abicim" dedim sofraya oturuken.

"Sana da günaydın cimcime" yine aynı şeyi yapıyordu küçüklüğümden beri bana hep cimcime derdi eskiden sevsem de şimdi sinir oluyordum büyümüştüm ben.

"Ya abi yeter ya ben büyüdüm artık deme şunu" dedim oyuncu bir sinir ile küçük değildim ki ben.

"Tabi tabi çok büyüdün o yüzden daha el, yüz yıkanmamış değil mi cimcime" dedi gelip yanağımı sıkarken o öyle yapınca eline bir şaplak atmıştım ondan kurtulmak için. "Ya off sen nasıl bir mafyasın ya biraz ağır başlı olman lazım senin!" Oyuncu sinirim ile ona çıkışmıştım o da küçük bir kahkaha patlatmıştı söylediklerimin üstüne

"Canım iş üstünde farklı evde farklıyım yani ne yapmmı bekliyorsun evi de mi kurşuna dizip havaya uçurayım aaa" dedi yine küçük bir kahkaha patlatarak

"Bi de patlat istersen Yoongiha" bu sefer gülen ben olmuştum uzanıp burnumu iki parmağıya sıkıştırıp ezerken "çok konuşma da elini yüzünü yıkayıp kahvaltı et Taehyung seni almaya gelecek benim bugün işlerim uzun sürecek hatta belki akşama bile gelmem o yüzden senin Taehyung'un yanında kalman daha iyi olacak güvenliğin açısından benim de gözüm arkada kalmaz"

uzun soluklu cümlesini bitirdiğinde aklıma Taehyung'un dedikleri gelmişti abini hallederim falan demişti herhalde bu da planın bir parçaydı.

Wrong Message |TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin