12

785 56 17
                                    


Gözlerimi güneşin delici ışınları ile açmıştım. Işınlar yüzünden gözlerim acısa da elimle gözümü ovup, üstümdeki yorganı atmıştım. Gözüm açılınca yanıma baktığımda Taehyung'u yanımda görememiştim.

"Bir de sehpaya para bırsksaydın Taehyung!" Kendi kendime söylenerek lavaboya ilerledim.
Dün gerçekten de kendimi çok güzel hissetmiştim. Şimdi biraz utansam da yine de güzeldi, hoştu yani.

Ellerimi yıkayıp odaya geri geldim. Yanımda kıyafetim olmadığından mecburen Taehyung'un dolabından bir şeyler giyinecektim. Taehyung'un dolabının yanına gelip, açtım.

Herşey siyah ve beyazdı hiç renkli bir şey yoktu. Zaten günlük hayatta da genelde takım elbiseyle falan dolaşıyordu o yüzden şaşırmamıştım ama en azından rahat bir şeyler vardı! Bir tane beyaz gömlek ve siyah bir eşofman altı almıştım. Bunlarla idare edecektim. Gömleğin düğmelerini tam kapatmamıştım, çünkü kapatınca daralıyordum.

"Jeon uyandın m-" Taehyung odaya dalarcasına girmişti. "Siktir." Dedi mırıldanırcasına ve bana bakarken.
"Bunlar benim kıyafetlerim mi?" Dedi kızacaktı belki ama n'apabilirdim? Yanımda yedek kıyafet yoktu.

"Şey evet, ama mecburen giydim çünkü yanımda yedek kıyafe-" ben konuşurken önümde bitmişti Taehyung. "Sorun değil ben sadece..." Dedi ve bir iç çekip beni süzdü.
"Gömleğim çok yakışmış." Dedi hafif sırıtarak. "Ah, cidden mi?" Dedim.

"Evet seni kendi elbiselerimin içinde görmek çok güzel Jeon." Derken sesi hırıltılı çıkmıştı. Bu halleri bana çok sexy geliyordu. Kahretsin!
"Oh teşekkürler, güzel olmadı sanmıştım bende." Dedim dudaklarımı büzerek. Gözleri hemen dudaklarıma düştü ve hemen eğilip dudağımın ortasına sert bir öpücük bıraktı. "O dudakları öyle büzersen böyle olur." Dedi ben hala öpmesinin etkisi ile şok olmuştum. Sanki sevgili gibiydik ama bunu ikimizde birbirimize açıklayamıyorduk. Vakti gelince bunu onunla konuşacaktım.

"Bugün pazar o yüzden sen burda kal keyfine bak, benim acilen çıkmam lazım depoya gitmem lazım sende kahvaltı edip eğlen olur mu?" Dedi saçımı okşarken. "Neden depoya gidiyorsun ki?" Dedim onun gitmesini istemiyordum.

"Mal sevkiyatı var. Sen boşver bunları keyfine bak." Dedi sırıtarak başımı salladım. Hemen uzanıp yanağına minik bir buse kondurdum.
"Seni yerim bak dikkat et." Dedi burnumu mıncırırken.

Gülerek burnumu ellelinden kurtardım. Sonra Taehyung saçımı son kez okşayarak, "görüşürüz." Demiş ve çıkmıştı.

__

Evde bir hizmetli abladan başka kimse yoktu. Bende onun hazırladığı enfes kahvaltılıkları afiyetle yemiştim. Sonra hizmetli abla kurabiye yapacağını söylediğinde kendimi tutamamış ona yardım etmeye koyulmuştum. Kakaolu kurabiye çok güzel yapardım. Abladan sadece malzemeleri çıkratmasını istemiştim gerisini ben yapmış ve kurabiyeleri fırına sürmüştüm. Fırında kurabiyler pişerken, abla ile tatlı bir sohpete dalmıştık. Bana benim yaşımda olan bir oğlu olduğunu söylemişti. Onun da bana benzediğini anlatmıştı. Gerçekten çok tatlı bir ablaydı.

Sonra kurabiyleri çıkartmıştık. Tadına baktığımızda enfes olduğunu görmüştük. Lezzetli yapmıştım yine.

Sonra Netflix'ten sevdiğim bir komedi dizisi açıp kurabiye ve meyve suyu eşliğinde yiyip izlemiştim.

Günüm gerçekten de güzel geçmişti ama keşke Taehyung'da olsaydı diye hep içimden geçirmiştim. Onu özlemiştim.

Akşam olmuştu artık Taehyung'un gelmesi lazım değil miydi? Hemen gidip telefonumu aldım. Hızlıca Taehyung'un numarasını tuşlayıp kulağıma yasladım.

"Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor, lütfen sinyal sesinden sonra sesli mesajınızı bırakınız." Sesini duyduğumda oflayıp telefonu kulağımdan indirdim.

Ve Taehyung'a mesaj atmak için tuşlara bastım.

Taehyung
Neredesin, seni beklemekten içim çıktı.


Mesajı atıp, telefonu koltuğa fırlattım. Neredeydi bu?
Ben bunu düşünürken kapı alacaklı gibi çalındı korku ile yerimden sıçradım. Hızla kendime gelip, kapıyı açtım.

"Ba-bay Jeon...Bay Kim-" dedi nefes nefese Taehyung'un sağ kolu ve dostu olan Namjoon.

"Ne oldu Taehyung'a?!" Dedim panikle.

"Bay Kim vuruldu."

***
Acill gitmem lazımmm

Ben kaçtım oy ve yorumları bekliyorum asklarr

Öpenzii💋

Wrong Message |TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin