6

1K 70 60
                                    

Düşünmek; insanın aklını çelen beyninin merkezine oturan şey, aynı zaman da beynimizi kemiren bir kemirgen.

Hala iki gün önceki olayı düşünüyordum cidden Taehyung dediğim o şeylere kırılmış mıydı?

Kırıldıysa neden kırılmıştı. Ortada kırılacak bir şey de yoktu oysa. Ve bu benim neden bu kadar umrumda olmuştu?
-İki gün düşünecek kadar-

Ben o anda doğru şeyi söylediğime inandırmak istiyordum kendimi, sonuçta o abimin arkadaşıydı böyle şeyler yapması abim tarafından yanlış karşılanabilirdi.

Yine odamda yatağımda sırt üstü uzanmış bir şekilde ödevlerimi yapmaya çalışıyordum.

Ama sadece çalışıyordum işte.

Ben düşüncelerimle boğuşurken telefonum çaldı Jimin arıyordu.

İki gün önce olan şeyleri ona detaylı bir şekilde anlatmamıştım o yüzden aramış olmalıydı.

"Alo" dedim telefonu açarak.

"ALO, NASILSIN İYİSİN VE HEMEN OLANLARI ANLATIYORSUN ÇATLAYACAĞIM BEE!"dedi resmen telefonun öbür ucundan cıyaklıyordu.
O bağırırken telefonu kulağımdan uzaklaştırdım kulak zarım zarar görmese iyiydi.

"Sakin ol, anlatacağım ama böyle telefonda olmaz bize gel" dedim telefonda konuşmayı pek sevmiyordum.

"Tamam gelirim ama ıı şey"

"Abim evde" dedim sırıtarak o da bunu söylememi bekliyordu.

"Ciddi MİSİN geliyorum tutma beni hazırlanmam lazım bayy!" Dedi ah, deliydi bu çocuk.

"Gelinlik giy gelinlik" dedim gülerek.

_

"NE DEMEK İKİ KERE DUDAĞINA YAPIŞIP SENİ VAKUMLAD-" derken elimi ağzına atıp kapattım.

"Ya sussana manyak ağlayacağım şimdi" dedim ağlak bir sesle abim duyacaktı şimdi.

"Offf ne susması kızım adam seni vakumlamış Allah'ım nasip ettt" dedi yakınırcasına.

"Neden böyle şeyler yapıyor anlamıyorum"

"Jungoo, sen cidden malsın ha" dedi kafama bir tane geçirerek.

"Ne vuruyosun salak, hem ben neden malım şimdi" dedim başımı ovalarken.

"Jungoo yavrum, güzel kızım böyle giderse sen evde kalırsın" dedi hala anlamıyordum.

"Ne diyosun be"

"Diyorum ki adam sana yanık, senin için ölüyor, bitiyor yanmış bitmiş kül olmuş"
Duyduklarımla beynimden vurulmuşa döndüm böyle bir şey olamazdı mümkün olmamalıydı.

"S-saçmalama Ji-jimin" dedim büyük bir şoktaydım. Ne demek bana aşıktı?

"Bir de bayıl istersen Jungoo-haa" dedi alay eder cinsten. Ama şu anda hiç şaka kaldıracak durumda değildim çünkü şoktaydım.

"Nerden biliyorsun aşık olduğunu belki şaka falan yapıyor?" Dedim dediğime kendim bile inanmamıştım kurnaz Jimin'in inanmasını da bekleyemezdim doğal olarak.

"Bak malsın diyorum kimse inanmıyor la havle la havle, salak Jungoo şimdi başlıyorum hazır mısın biraz uzun konuşucam ama senin o salak kafan algılasın diye tüm bu çabam okey?" Dedi ettiği küçük çaplı hakaretlere pek aldırış etmeden başımı olumlu anlamda salladım.

"Bak Jungoo-shii, şimdi öncelikle bu adam bu olaylar olmadan önce sizin evinize falan gelse de gördüğüm kadarıyla hep seni kesiyordu.

Her ne kadar ben senin küçüklük
arkadşınsam Taehyung da abinin küçüklük arkadaşı ve yıllardır bir aradalar. Seni de yıllardır görüyor ve Jungoo sana çok güzel bakıyor adam be cidden herkese sinirli ve ateş saçan adamın gözleri seni bulduğunda çok başka oluyor çok güzel bakıyor. Bunu ben bile görebiliyorum ama sen göremiyorsun.

Wrong Message |TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin