2

1.7K 116 54
                                    

Selam

*

"Jeon dün beni mahvettin."

Siktir.

Titriyordum fena bir şekilde titriyordum.
Ona fotoğrafları atarken rezil olmamıştım gibi bir de yüz yüze de rezil olmuştum.

Ben hep rezil olmuştum.

Şimdi ne yapacaktım? Ona ne diyecektim?
Beni öldürür müydü? Abime söyler miydi? Ben kafamın içindeki onlarca sorunun bir kaçı ile boğuşurken, Taehyung hafifçe sırıtmış ve hareketlenmişti.

"Jungkook.." dedi. Sesi etkileyici ve boğuk çıkmıştı. Ben hem korkuyla titriyor hem de o benim üstüme yürüdüğü için arka arkaya adımlıyordum, Ondan kaçmak için.

"Ah, küçüğüm." Her bir hücremin korkuyla titrediğini hissediyordum. Sanki an durmuş sanki herkes donmuş ve biz ikimiz kalmışız ve o benim üstüme yürüyor gibiydi Abim neden gelmiyordu?

Yavaş yavaş ilerlemelerinin sonucu bana bir-iki adım kala durmuştu. Bense duvara yapışmıştım. Kendimi duvar ile bütünleştirecektim resmen. O aramızdaki mesafe sanki ona yetmezmiş gibi o iki adımı da kapatmıştı.

"Jungkook, o fotoğraflar.." dedi ve yine duraksadı resmen dipdibeydik biraz eğlidi ve başı boynumun hizzasına geldi ve o an sert bir nefes sesi işittim.

Beni solumuştu.

"Kokun..." dedi ve tekrar durdu bu konuşma nereye gidecekti? Biz burda ne yaşıyorduk? Neden bu halldeydik? Ve en önemlisi Taehyung neden beni soluyordu?

"Uhm, Jungkook şu beyaz tenin.." dedi ah siktir ne yapıyordu yoksa o fotoğraflardan etkilenmiş miydi? Hayır hayır olamaz yani olmamalı abimin arkadaşı neden benim fotoğrafımdan etkilensin ki hem o gay bile değil evet evet olamaz öyle bir şey.

"N-ne yapıyorsun-" dedim sesim zar zor çıkmıştı. Ben konuştuğumda bakışları dudaklarıma inmişti.

Titremiştim. Yine ve yine.

"Ölüyorum." Dedi şaşırmıştım ne alakası şimdi ve neye ölüyordu karşımdaydı sapasağlam.

"Anlamıyorum l-lütfen be-benden uzaklaş."

"Uzaklaşmamı mı istiyorsun?" Demişti hafif sırırtır bir şekilde.

"Evet."

"O fotoğraflarda öyle demiyo-" sözünü bitirmeden abimin sesini işitmiştik.

"Taehyung buraya gelmen lazım flash diski buldum." Demişti abim tanrıya şükür ki buraya gelmemişti. Gelip bizi böyle görmesi son isteyeceğim şey bile değil.

"Görüşürüz Jeon." dedi salona geçmeden önce.

*

"JUNGKOOK SEN CİDDİ MİSİN?!"

"Ya Jimin bağırmasana biri duyacak!" Dedim dün yaşananları birine analtmam lazımdı bunu da tabiki en yakınım olan Jimin'e anlatmıştım. Tabiki de çok büyük bir tepki vermişti.

"Ne bağırmaması oğlum abin çağırmasaydı adam nerdeyse sikecekmiş seni." Dedi alaylı bir o kadar da sesli bir tonda.
Hızlıca yanına oturup elimle ağzını kapattım.

"Jimin bağırmasana lütfen ya abim aşağıda duyarsa mahvolurum." Dedim elim hala ağzını kapatmakla meşguldu. Debelendiği için elimi ağzından çektim.

"Sen git milleti mahvet abinde seni mahvetsin bak sen şu işe." Yaptığı ima ortadaydı Taehyung'un bana dediği şeyi söylemişti. Bunu duyunca şaşkınlıkla ağzım açılmıştı o da kahkaha atıyordu.
Elini ağzımı kapatmak için çeneme attı ve çenemi kapatırken "kapat ağzını sinek giricekk Jungoo"

"Off Jimin sana anlayanda suç." Dedim yüzümü asarak resmen benimle dalga geçiyordu.

"Ayy kıyamam jungoom gelin mi olacak."
Dedi ağzım yine bir karış açılırken, yatakta oturur pozisyonda olan Jiminin üstüne atlamıştım bir yandan saçlarını çekiştiriken bir yandan da ayağımla tekmeliyordum.

"Ne gelini salak delirtme beni o abimin arkadaşı ve ortada yanlış anlaşılma var."
Demiştim üstünden kalkıp üstümü düzeltirken o hala kahkaha atıyordu.

"Aynen canım abinin arkadaşı aynen aynen." Demişti alayla hala dalga geçiyordu eşek. "Jimin istersen ağzımı açmayayım abim de hazır aşağdayken hm?" Dedim bu sefer dalga geçen taraf ben olmuştum.

"Hiii Jungoom ver ayağını öpeyim kurbanın olayım yapma böyle şeyler sen yapmazsın arkadaşını çok seviyorsun yapamazsın YAPMA JUNGOOM" götü tutuşmuştu gülmemek için yanak içimi ısırıyordum.

"Of tamam kalk köle ayağıma kapanma gerek yok." Dedim kahkaha atarak.

"Çok kötüsün Jungoo"

*

Taehyung
Yazıyor...
Çevrimiçi
Yazıyor...

Jungkook?

Görüldü




AĞağağaağğaağ
Taehyung askım asık mısın ne bu havalar ZKXLSLSL

ARKADAŞLAR YA BU FICI SİLİCEKTİM
AMA BIR OKUYUCU 12 TANE FALAN YORUM YAPMIŞ İLK DEFA FICIMA YORUM GELDİ😢 ÇOK MUTLU OLDUĞUM İÇİN YENİ BÖLÜM YAZDIM TUTMAZSA DA SIRF O OKUYUCU İÇİN ATTIM🤭🥳
SEVİYORUM SENİ(SİZİ)
🧚🧚💐❄️

Wrong Message |TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin