Onun gözü arkamdaki tuvaletin kapısına takılmıştı ona aldırış etmeden" beni sinir etme gidip içerde biz sah-" şok içerisinde sözlerimin devamı havada asılı kalmıştı
Çünkü şu anda Taehyung dudaklarını ağzımın ortasına bastırmıştı.Öpmüyordu sadece yumuşacık dolgun dudakları benim dudaklarımın üstündeydi.
Hala şoktaydım neden böyle bir şey yapmıştı? Hala şokun etkisinde olduğumdan yerimden milim oynamamıştım.Yalan olmasın bir an ona karşılık vermek gelmişti içimden ama sonra kendime gelmiştim. Hızla kendimi geri çektim ve o güzel yüzüne bir tokat indirdim. Hoşuma gittiğini anlamasın diye bir savunmaydı bu.
O da elini yüzüne atarak şok içerisinde bana baktı. "Neden öpüyorsun beni?!" Dedim sinirle sinirilendiğim kadar hoşuma da gitmişti ama bunu onun bilmesine gerek yoktu.
"N'apıyorsun!? Önce dinle sonra ne yapacaksan yap tamam mı?" Dedi hafif bir sinirle. Daha neyi dinleyecektim herşey ortadaydı." Herşey ortada daha neyi dinleyeyim, benden izinsiz beni öptün" dedim yüzüne haykırarak.
"İzin alsam izin vermezdin de, konu bu değil az önce tuvalet kapısında, Jangsoon vardı bizi dinliyordu eğer seni öpmeseydim sahte sevgili olduğumuzu söyleyecektin bunu yapmak zorundaydım"
Dedi dinleyince mantıklı gelmişti ama biraz daha onun üstüne gidebilirdim değil mi? " Bu beni izinsin öpme hakkını sana vermiyor" dedim göz devirerek."Seni öpebilir miyim Jungkook?"dedi sırıtarak. Gözlerim kaşlarımla birleşecek şekilde açılmıştı. "Tabiki de hayır!" Dedim. Hızla hafif kahkaha atarak " bak izin alsaydım vermeyecektin ve o sırada vaktimiz yoktu seni öpmeseydim bütün oyunumuz Jangsoon'un kulağına gidecekti"dedi haklıydı aslında izin alsaydı izin vermezdim.
"Pekâlâ, bir daha olmasın" dedim arkamı dönüp kalçamı sallaya sallaya kapıya ilerlerken, ağzının içinde bir şey mırıldanmıştı ama duyamamıştım.
"O kalçanı talan etmek vardı, ah"
_
"Efendim tanıştığıma memnun oldum" dedim elimi uzatarak yemek yemiştik Taehyung ile babası iş ile ilgili konuşmuştu ve artık kalkma vakti gelmişti.
"Bende evlat, görüşelim yine bir ara"
Başımı 'olur' anlamında salladım
O sırada söze Jangsoon araya girdi "ahh Jungkook, şey eğer sende istersen numaranı verir misin acaba yanlış anlama seni çok samimi buldum da arkadaş olabiliriz diye düşündüm" dedi. Taehyung ilerde bir telefon görüşmesi yaptığı için yanımızda değildi. Bu Jangsoon da bundan güç alarak bana bunu söylüyordu sanırım.Sırf Taehyung bana aralarındaki mevzuyu söylemediği için numaramı verecektim belki Jangsoon'un ağzından bir şeyler alabilirdim.
Evet evet bu iyi bir fikirdi.
"Ha, olur telefonunu ver yazayım" dedim hızla telefonunu verdi, numaramı yazıp 'Jeon Jungkook' diye kaydetmiştim.
"Alabilirsin" dedim telefonu uzatırken
"Teşekkür ederim" dedi gülümserken."Hadi bebeğim gidelim" dedi Taehyung telefon görüşmesi yeni bitmişti.
Ve bana gerçekten de bu gece sevgilisiymişim gibi
davrandı. Ellerimi tutmalar ara sıra da olsa yanağımı öpmeler ailesi orda olmasaydı yumruğu çakardım da neyse._
Arabaya binmiştim biner binmez bir kaç dakika sonra bilinmeyen numaradan mesaj gelmişti.
....47:
şey Jungkook sanırım bilekliğini masanın altında düşürmüşsünSiz:
Ah, ciddi misin?
Neyse sıkıntı değil....47:
Ah, öyle mi önemlidir diye yazmıştımÖyleyse benim olabilir
HahahaSiz:
Hahaha olabilir sıkıntı yokDedim hafif sırıtarak Taehyung, sırıttığımı görmüş ki kaşları çatık bir şekilde bana bakıyordu bunu fark edip, yüzümü ona döndüm. "ne oldu?" Dedim. "Niye sırıtıyorsun?" Dedi dişlerini sıkarak, "Jangsoon mesaj atmış" dedim umursamaz bir şekilde.
Çenesini sıktığını gördüm "şaka mı yapıyorsun?!" Dedi kükrercesine ve hızla arabayı bir köşeye çekti.
"Hiç olmadığım kadar" dedim yine umursamaz bir şekilde. "Jungkook, ben sinirlenmeden onu hemen engelliyorsun" dedi tıslayarak.
"Neden engelliyorum tam olarak?"dedim ona kafa tutarak resmen ona rest çekiyordum.
"Çünkü..." dedi biraz bana yaklaşarak, "sen..." dedi ve yine durdu hala bana yaklaşıyordu nerdeyse burunlarımız birbirine değiyordu. "Benimsin..." dedi ve dudağıma kaçamak bir öpücük bıraktı.
Öpücüğün etkisi ile şok olmuştum. O bunu fırsat bilerek elimden neredeyse kayıp düşecek olan telefonu elimin arasından aldı.
'Jangsoon kişisi engellendi!'
'Bu numarayı sildiniz'
Onu engelleyip, üstüne bir de numarasını da silmişti.
"Neden bunu yaptın?!" Dedim sinirle ne hakkı vardı?
"Çünkü onunla konuşmanı istemiyorum" dedi dişlerini sıkarak.
"Onu mu diyorum? Neden her zaman beni öpüyorsun?" Dedim.
Sırıttı.
"Sende büzme o zaman" dedi sırıtırken.
"Ne diyosun be her büzdüğümde öpecekmisin böyle?" Dedim kaşlarımı çatarak.
"Bilmem düşünmem lazım" dedi hala gülerek bu gülüşü biraz sinirimi bozmuştu.
"Ne diyorsun Taehyung hyung sen benim abimin arkadaşısın, böyle şeyler yapman doğru değil" dedim bunları neden söyledim bende bilmiyordum ama birden çıkmıştı ağzımdan. Olayın garip yanı şuydu ki bunları söyledikten sonra O'nun gözlerindeki hayal kırıklığı da neydi?
Kırılmış mıydı? Yanlış bir şey mi söylemiştim?
Bozulduğunu anlayabiliyordum cidden o gözlerindeki kırıklığı gördüğümde söylediğim şeylerden pişman olmuştum.
"Haklısın, bir daha olmaz. İyi geceler" dedi dişlerini sıkarak kendini dizginlemeye çalıştığı belliydi.
Onu daha çok sinirlendirmek istemediğim için "Ah peki iyi geceler" dedim ve arabadan indim.
*****
JUNGKOOK ANANI SKERİM BAK YETERR🖕
NEYSSEEEEE
ARKADAŞLAR OY VERIN YAa
ARKADAŞLARINIZA FALAN ÖNERİN
TUTSUN BU SAPŞİK FIC😩ÇÜNKÜÜ BEN DERS ÇALIŞMAK YERİNE BURADA BÖLÜM YAZMAYA ÇALIŞIYORUM
(NE KADAE BOKTAN OLSA DA😴)LÜTFENNNN YAYIN ŞU FICI😭😭😭😭
🤒🤒🤒🤒🤒NEYS
ÖPENZİİİ 💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Message |Taekook
FanfictionJungkook, sanal sevgilisine atacağı nude'yi yanlışlıkla abisinin arkadaşına atmıştı.