Bölümlere doyamıyorumzii
Diğer bölümü okuduğunuzdan emin olun.*
*
*
Heyecan...
Heyecan vücuduma dört bir yandan nüfuz ediyordu. Öyleki ben şu anda yürümeyi bile unutacak duruma gelmiştim. Hem Taehyung'a olan özlemim hem de beni odasına çağırıyor olması kanımın fokurdamasına, heyecanlanmama sebep oluyordu.
Peşine takılmış, onun ağır adımları eşliğinde odasına doğru ilerliyorduk. Onun heybetli omuzlarının ardında eminim ki minicik kalmıştım.
Odasına gelmiştik kapıyı açıp içeri girdi ben hâlâ kapının eşiğinde öylece bekliyordum hem korkuyor, hem de heyecanlanıyordum. Ne yapacağımı bilmiyordum. Ne yapmalıyım? Beklemeli mi, yoksa öylece odaya mı dalmalıydım?
"Girsene Jeon." Düşüncelerinden beni çekip çıkaran onun sesi oldu.
Yavaş ve ürkek adımlarla odasına girdim.
Odaya bir yıldır girmemiş olmasından kaynaklandığını düşündüğüm bir kasvetli hava vardı hemen içerisinin havalanması gerekiyordu yoksa ben böyle bir ortamda nefes almakta güçlük çekebilirdim.Hızla kendimi içeri attığım gibi pencereye yöneldim. Pencereleri açıp koltullardan birine yavaşca oturdum, Taehyung yaptığım şeyi gördü ama bir tepki vermedi çünkü dar, kapalı ve havasız ortamlarda dıramazdım.
"Evet Jeon, yeni işine alışabildin mi?" Dedi direk konuya girerek hep iş mi konuşacaktı cidden?
"Alıştım." Dedim kestirip atarak cidden buraya iş konuşamak için mi çağırmıştı?
"Güzel, birazdan odana bir kaç dosya vereceğim onları halledip bana getirirsi-" sözünü bitirmeden söze atıldım.
"Bir buçuk aydır neredesin?" Dedim hızla çok merak etmiştim. Ve çok özlemiştim..
"O dosyaları halledip bana getirirsin." Sanaki ben hiç konuşmamışım, sanki bir sinek vızıldamış gibi umursamadan önündeki laptoptan bir şeylere bakıyordu.
Biraz kırılmıştım. Ama bu işin peşini bırakmaya niyetli değildim. Belki o bana daha çok kırgındır.
"Neden birden kayboldun?" Dedim tekrar bir soru yönelterek.
Yine umursadığı söylenemezdi.
"Dosyalar şu karşı dolapta mavi olanlar, onları al en geç iki saate bitirmiş ol." Dedi
Ağzım şokla aralandı Tanrım dolapta neredeyse onbeşe yakın dosya vardı ben iki saate nasıl yetiştirirdim..?Yetiştirmem için öğle yemeği yememem lazımdı. "Süren başladı Jeon." Dedi.
Yine bir şok yaşamıştım. Siktir, boku yemiştim!
Sorun çıkarmayacaktım sonuçta burda çalışmak isteyen bendim, ilk günden pes edemezdim değil mi?
Hızla bütün dosyaları dolaptan çıkarıp üst üste koydum. Taşımak zor olsada hepsini tek seferde götürmek benim için daha az vakit kaybı olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Message |Taekook
FanficJungkook, sanal sevgilisine atacağı nude'yi yanlışlıkla abisinin arkadaşına atmıştı.