Diğer bölümü okuduğunuzdan emin olunn ಠ_ಠ
**
*
Bir buçuk ay...
Bir buçuk aydır Taehyung'dan haber alamıyordum...
O'na bir daha görüşmeyelim derken kastettiğim bu değildi, benim kastettiğim biraz mesafeli olalımdı. Ama ben onu bir buçuk aydır göremiyordum ne evimize geliyor, ne de benimle konuşuyordu.
Sadece bu son zamanlarda abim onu aradığında çok sık olmazsa da arada bi' telefona cevap veriyormuş abimin dediğine göre, ama ben onun ne yüzünü gördüm, ne de sesini duydum.
Hiçbir zaman böyle yapmazdı. O benim ve abimin her anında yanımızdaydı.
Ben 14 yaşındayken abim ve Taehyung aynı
Okuldaydı. İkisi de pek okulu sevmezdi ve hep okuldan kaçıp bir şeyler yaparlardı, eğlenirlerdi. Lise hayatları böyle dolu dolu geçmişti. Bende hep onlarla eğlenmek isterdim, hep peşlerine takılırdım, ama abim "senin yaşın tutmaz velet gelme bizimle" derdi alay edercesine ama Taehyung öyle yapmazdı. "O da gelsin eğlensin bir şey olmaz" derdi. Abimde kabul ederse onlarla çok eğlenirdim.
Üçümüz yan yana gelince çok eğlenceli oluyordu. O yıllarda Jimin ile arkadaştık biz de aynı sınıftaydık, arada bir Jimin de bizmle eğlenmeye gelirdi. O zamanlar çok iyiydik, Taehyung'un biraz sakin bir yapısı vardı ama bizimle birlikteyken mutlu olduğunu görebiliyordum.Sonra babam hayatını kaybetti ben ve abim yıkılmıştık her ne kadar annem öldükten sonra babam başka biri ile evlenmiş olsa da babamdı çünkü bana mükemmel bir üvey abi armağan etmişti. Çok küçükken Yoongi hyung'un annesi ve babam evlenmişti. Sonra Yoongi hyung işlerin başına geçti, Taehyung zaten çok zengindi böyle böyle mafyalık işine bulaşmışlar ilk başta korksam da şimdi korkmuyorum. Çünkü onlar işlerinde çok iyi yani şimdiye kadar öylelerdi.
Taehyung hayatımıza dahil olalı on yıl oluyor ve bu on yıl için abime ve Taehyung'a minettarım hayatımın en iyi dönemleri diyebilirim, hatta öyle.
Bu on yıl içerisinde neler yapmadık ki tatillere gittik, onlara tatlılar yapıyordum abim "ıy bu nasıl tatlı bunu yersem yoğun bakımlık olurum." derdi bana inat olarak ama bütün tatlıyı da o yerdi neredeyse ama Taehyung "ellerine sağlık çok güzel olmuş." derdi ve yerdi en çok da muzlu pastamı çok severdi. Bende çok sevdiğim için hep yapardım beraber yerdik.
Bu zamanlarda hiç olmadığım kadar mutluydum ta ki Taehyung'a o mesajı atana kadar nasıl böyle bir aptallık etmiştim aklım almıyordu.
Belki de o mesajı atmasaydım şimdi bu halde değildik.
O mesajdan sonra hep Taehyung'dan kaçmıştım. Çünkü bu çok büyük bir aptallıktı, salaklıktı.
Bu bir buçuk aydır da Taehyung ortada yoktu, kendime o kadar kızgındım ki, o kadar öfkeliydim ki anlatmaya kelimelerim yetmez. Bir buçuk aydır onu hep aramak istedim, elim numarasının üstünde hep gezindi ama yapamadım, arayamadım
Belki benden nefret ediyordur.
Hep bu düşünce aklımdaydı hep kafamı kemiriyordu. Ya artık beni sevmiyorsa, ya artık bizimle takılmak istemiyorsa?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Message |Taekook
FanfictionJungkook, sanal sevgilisine atacağı nude'yi yanlışlıkla abisinin arkadaşına atmıştı.