włamanie

1K 18 27
                                    

☆☆☆perspektywa Hailie☆☆☆

Obudziłam się o 7:30. Obok mnie leżał Tony i coś rysował w szkicowniku. Gdy zauważył że nie śpię spojrzał na mnie.

- Hej Hailie. Jak się spało ? - zapytał.
- Hej. Dobrze a tobie ? - odpowiedziałam.
- Też dobrze. Chodź pójdziemy zjeść śniadanie. - powiedział Tony.
- Okej. - odpowiedziałam.

Poszłam wraz z Tony'm do kuchni gdzie był już Shane z Will'em. Zjedliśmy i rozmawialiśmy o planach na dzisiejszy dzień. Gdy nagle do drzwi zadzwonił dzwonek. Tony poszedł otworzyć. Nie było go kilka minut wiec postanowiłam zobaczyć czy wszystko w porządku.

W drzwiach stał mężczyzna i przystawiał Tony'emu pistolet do głowy. Szybko pobiegłam poszukać czegoś co mogłoby mi pomóc. Will i Shane pytali mnie w międzyczasie co się dzieje ale im nie odpowiadałam. Szybko pobiegłam przez taras na dwór i gdy znalazłam się za mężczyzną uderzyłam go mikrofalówką. ( XD )
Mężczyzna upadł a Tony był w szoku, szybko pobiegliśmy do kuchni.

- Czy możemy się dowiedzieć co się stało ? - zapytał Will.
- Przyszedł jakiś mężczyzna i pytał się mnie jaki jest nasz pin do konta w banku. Powiedziałem że nie powiem na co ten przyłożył mi pistolet do głowy. A nagle znikąd pojawiła się Hailie i uderzyła go w głowę mikrofalówką i oto jesteśmy tutaj. Mała Hailie mnie uratowała. - opowiedział.
- Mikrofalówką ?! - zapytali Shane z Willem.
- Tak mikrofalówką. - odpowiedziałam.
- Hahahahahaha. - śmiali się.
- Hailie dziękuje. - powiedział Tony.
- Nie ma sprawy Tony. Zawsze bym cię uratowała. Kocham cię Tonuś. - powiedziałam.
- Ja ciebie też Hailuś kocham cię najmocniej na świecie. - odpowiedział Tony
- Hailie czy ty uratowałaś Tony'ego ? - zapytał Shane.
- Tak ? - odpowiedziałam.
- Hailie... pokazałaś swoją odwagę za co wszyscy ci dziękujemy gdyby nie ty nie wiemy co by się teraz działo. - powiedział Will.
- Zawsze was uratuje. - powiedziałam.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Co wydarzy się w kolejnym rozdziale ?
Kim jest mężczyzna który chciał pin do banku ?
• Jak potoczą się dalsze losy ?

odpowiedzi na te pytania znajdziecie w następnym rozdziale .

pomysły 🐰
ocena
krytyka 👻
błędy 💗

Pozdrawiam cieplutko
Kocham was
Nie pisze do jutra ponieważ nie jestem pewna czy rozdział będzie jutro wiec niczego nie obiecuje ale rozdziały tak jak już pisałam będą się pojawiać około 3 razy w tygodniu. Oczywiście teraz bo w wakacje będą one raczej codziennie. Jeśli macie jakieś pomysły które mogłabym wykorzystać, to napiszcie w komentarzach. Przepraszam że krótko ale chciałam coś dzisiaj wstawić.
369 słów

rodzina monet moja wersjaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz