9

173 11 136
                                    

Havanın kararmış olmasını umursamadan evden koşarak çıktım.

Üstüm müsait olduğu için hiç değiştirme gereği duymadım.

Üstüm müsait olduğu için hiç değiştirme gereği duymadım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bildiğim ve hep gittiğim uçurumun yolunu tuttum. Evimize çok yakın değildi ama yürüme mesafesi 45 dakika sürüyordu.

Taşmak için komutumu bekleyen göz yaşlarımı zor tutuyordum. Şuan burda ağlayamazdım. Çok kötü olduğumda ağlamak için gittiğim yer uçurumdu.

Denize bakardı uçurum ama en güzel günbatımı izlenirdi orada.

Ben günbatımını izlemek için giderdim çoğunlukla. Denizi de izlerdim ama günbatımına aşıktım ben.

Uçurum sahilden 25 dakika uzaklıkta bir yerdeydi.

Orayı çoğu kişi bilir ama herkes gitmezdi. İnsanlar genellikle denizi izlemek için sahile inerlerdi.

Upuzun gelen 45 dakikanın sonunda uçuruma varmıştım. Devamlı oturduğum kayayı es geçerek çok uç olmayan ama aşağıyı görebildiğim bir yere bağdaş kurarak oturdum.

Akmak için hazır olan göz yaşlarıma daha fazla direnememem sonucu usulca yanağımdan aktılar.

Göz yaşlarım benden bağımsız son sürat akarken kaç saat orada öylece ağladım bilmiyorum.

Benim için saat ve zaman kavramını yitirmişti.

Kış aylarında olduğumuz için hava çoktan kararmıştı.

Telefonumu cebimden çıkarıp saate bakmak için açtım. Parlaklığı yüksek olan ekranın parlaklığını kıstım.

Saat 18.34 idi.

Şuan tek ihtiyacım batuya sarılmak olduğu için ona yazdım.

Siz: batu..

Siz: müsait misin

Siz: yada sevmişim müsaitini

Siz: şuan sana ihtiyacım var

Siz: buluşmamız lazım

Siz: lütfen

Siz:hiç iyi değilim şuan

Siz: sadece sana sarılmaya ihtiyacım var

Siz: mesajları gördüğün anda yaz bana

Siz: senden başka kimse gelmiyor aklıma

Siz: gerçekten çok kötüyüm

Siz: lütfen acil ulaş bana (18.47)

Telefonu kapatıp ayaklandım. Acaba gerçekten işimi vardı yoksa- neyse düşünmek istemiyorum.

Aklıma gelen şeyin olmasını istemiyordum.

Bilerek görmemezlik yapmasını istemiyordum.

Olduğum yerden ayaklanıp vucüdumu gerdim.

Şekersiz | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin